4:03 AM

265 37 1
                                    

"...Alisa?"

"..."

"..."  

"..."  

"Alisa? Tu miegi?"

"Na...meluočiau jai pasakyčiau ne, bet jei aš kalbu...tai reiškia, kad aš nemiegu. Tai labas."

"...Labas"

"...Pasiilgsti jo?"

"Visada."

"Jeigu...jeigu Džeikas yra tau skirtasis, jums viskas bus gerai, gerai? Aš nelabai...suprantu šituos dalykus tai neteisk manęs. "

"...Tu niekada nieko nemylėjai?"

"Tai priklauso. Kartais manau, kad myliu vaikiną, bet...jis išeina. Visada ir dabar...nustojo skaudėti. Rodos pavirtau į vaikinų naudotoją."

"...Tu rasi kažką, Alisa."

"Gal, gal ne. Nevisi gauna savo ilgai ir laimingai, Ana. Tiesiog džiaukis, kad tu gavai savąjį. "

"..."  

"Džeikas tave myli. Ką judu turite, aš niekada neturėjau. Džeikas liks su tavim. Patikėk manim."

"...Metai ilgas laikas, Alisa."

"Ir kaip tu juos praleisi? Ignoruodama jį? Ar  kalbėdama su juo kiekvieną rytą ir vakarą kol abu pavargsite? Šias kelias savaites mačiau judu tik šnekančius ir šnekančius. Jis verčia tave šypsotis.Juoktis.Verkti. Ir tu jį verti daryti tą patį."

"...Džeikas neverkia."

"Ne prieš tave,ne. Ana, visi verkia. Kai kurie tiesiog nebūna pričiumpami. Tokie kaip Džeikas."

"..."  

"Galbūt jis verkia dabar. Prisimindamas kaip tu verkei prieš jį oro uoste. Kai tu man tai papasakojei, mano širdis dužo. Manau Džeiko irgi. Jis tikriausia verkė tame lėktuve."

"...Aš nenoriu, kad jis verktu. Tai-"

"Skauda apie tai galvoti? Taip.Žinau."

"...Ar tu magė ar kas? Nes bro...tu rimtai žinai viską apie viską."

"Kaip tu manai aš patekau į Harvardą? Ispanų kalba vienintėlis dalykas kuris man nesiseka. O man visada sekasi."

"...Mano tėtis išmokė mane ispaniškai. Tai...galiu padėt."

"Mokymai už patarimus? Priskaičiuok mane."

Teaching StupidityDonde viven las historias. Descúbrelo ahora