"...Dabar per daug karšta, kad būtume lauke."
"...Na...dabar vasara, mama."
"...Ir?Kodėl tu sėdi lauke? Aš irgi turiu čia sėdėti, kad niekas tavęs nepagrobtu."
"...Kodėl kažkas turėtu mane grobti?"
"Tu mano vaikas. Visi nori tave atimti iš manęs."
"..."
"..."
"...Raštelis kurį Gabė parašė...tai nebuvo nieko parašyta, kad jai patinka Čarlis. Tai buvo apie tai, kad ji jo nekenčia. Kodėl tu taip pasielgei su ja?"
"Nežinau, pasirodė linksma. Bet dabar mes žinom, kad ji galbūt kažkur yra parašiusi savo jausmus Čarliui."
"...Ji gi buvo vyresnė už šešiametį Čarli ir jis jai patiko."
"Dabar ateitis. Visiems patinka jaunesni."
"...Tai keisčiausias pokalbis kurį kada nors turėjome."
"...Tiesa, bet galiausiai Gabė ir Čarlis yra kartu."
"Ar tikrai? Kartais atrodo, kad ne."
"Taip buvo amžinai. Juokinga pagalvojus, kad Gabė vyresnė už Čarlį."
"Kodėl?"
"Nes visi galvoja, kad vaikinas turėtu būti vyresnis."
"Na...Džeikas yra metais vyresnis už mane ir tėtis yra dvejais metais vyresnis už tave."
"Ir Gabė yra septyniais metais vyresnė už Čarli."
"Didžiausias skirtumas poroje."
"Melas. Skaičiau tavo knygas. Vaikinai yra tūkstančius metų vyresni ir vistiek atrodo aštuoniolikos? Melas."
"Kaip drįsai skaityti mano knygas?!"
"Aš jas pirkau, tai jos yra mano, bet amžių skirtumai jose yra nesąmonės."
"Bet...tai fantastika. Ne tikras gyvenimas."
"Gal tai yra fantastika, Ana. Bet mes neturime galios, kad atrodytume super jauni. Gabės ir Čarlio skirtumai neturėtu rūpėti kol jie myli vienas kitą."
"..."
"..."
"...Tai...tu sakai, jeigu tėtis būtų buvęs senas vyras, kai tu jį sutikai, tu vis tiek jį būtum mylėjusi? "
"Um..."
"Tai va, varle. Amžius rūpi."
"Kartais. Aš užaugau žinodama, kad kol meilė yra tavo širdyje-"
"Baik tas nesąmones, mama. Tu žinai, kad aš teisi."
"Gali sudegti čia viena, tik žinok, kad Gabė ir Čarlis yra tobula pora. Jie gali draugauti, jeigu nori. Jie gali ir susituokti jeigu nori."
"...Mielai tai pamatyčiau."
"Aš irgi...bet yra milijono dolerių klausimas. Ką tu darytum, jeigu Džeikas pasipirštu? Ne dabar...bet....greitai."
"..."
"..."
"Pasakyčiau taip."
YOU ARE READING
Teaching Stupidity
Short Story"Alio?" "Hey... čia Ana?" "...Žiūrint kas teiraujasi?" "Ji mano mokymosi partnerė?" "Uh...išsikrauna telefonas...trakšt.Trakšt. Negirdžiu tavęs." "...Tai net nebuvo popierius..." "TRAKŠT .TRAKŠT. NESUPRANTU KĄ SAKAI. IKI." Šioje istorijoje mergina v...