1:33 PM

263 30 1
                                    

"Labas Ana."

"Ateities Gabriela Holins."

"Niekas manęs nevadina Gabriela, Ana. Ir aš nesu-"

" Nesi kas? Tu tekėsi už Čarlio. Nes aš taip pasakiau."

"Ana...tai ne tavo-"

"Oh, prašyčiau. Čarlis man jau pasakė apie barą ir tave. Tau jis patinka, Gab. Tu užpavydėjai. Kodėl tu nieko nedarai?"

"Tu skambi kaip Suzana."

"..."

"Ana, aš nežinau kodėl nieko nedarau. Tikriausia todėl, kad elgiuosi kaip vaikas? O gal dėl to, kad nesuprantu ko iš jo noriu-"

"Tu nori susitikinėti."

"..."

"Tu žaidi su mano dėdės širdimi, vežli. Jūs abu turit suprasti, kad jūs tobuli vienas kitam. Tai mano tėvai kartu, todėl jūs turit būti "giminės", bet kam tai rūpi? Aš noriu, kad būtumėt kartu. Mama nori. Netgi tėtis nori nors to nepripažįsta."

"..."

"Tau jis patinka. Tu jam patinki. Daryk kažką, Gab. Kol dar nevėlu ir jis nėra atimtas iš tavęs."

"...Kada tu tapai tokia meilės ekspertė?"

"Prieš kelis mėnesius kai Džeikas atėjo į mano širdį ir liks joje amžinai."

"..."

"Mama nori, kad atvažiuotum ir padėtum išrinkti man šokių suknelę."

"Aw. Džeikas tave pakvietė?"

"Ne, aš ji pakviečiau nukopijuodama Mokyklos Miuziklą. Atsistojau ant stalo ir viską. Bet kai jis pasakė man ne mėčiau į jį gėles ir mes truputį pasipykom, o kažkaip baigėm visa tai besibučiuodami? Oho. Mes esam keista pora."

"Tik dabar pastebėjai? Šansas ir Fara mus sužlugdė."

"Ech. Žmonės galvojo, kad jie mieli."

"Jų istorija tokia kvaila ir net neturi reikšmės. Nekenčiu to."

"Rebeka viską sugadino. Na, ir mama sugadino būdama tokia kvaila."

"Šansas buvo toks akivaizdus, kad net man pasidarė jo gaila."

"Ha. Mama yra kvaila."

"Žinau, tiesa?"

Teaching StupidityTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang