5:45 PM

894 84 1
                                    




"...Pone šikniau? Kaip malonu iš tavęs pagaliau kažką išgirsti!"

"..."

"Ar žmonės juokėsi iš tavęs likusią dieną? Kai moksliukė parodė kas čia bosas?"

"..."

"Tai buvo smūgis kumščiu ar smūgis keliu? Matai? Kitą kartą suprasi, kad mane reikia priimti rimtai."

"Aš nekenčiu tavęs. Žiauriai."

"Aw. Aš irgi tavęs."

"...Kas tave augino?! Kaip tu sugebėjai trenkti taip stipriai? Tavo ūgis kaip smurfo."

"Baik su manim flirtuoti, Džeikai. Žinai, mes smurfai flirtavimą prėmam labai rimtai."

"Tai net nejuokinga. Tau reikia pagalbos."

"Aš jaučiuosi puikiai. Kokia šiandien diena? Penktadienis? Man reikia parodyti savo pižamas iš target'o mamai ir tėčiui."

"..."

"Tu nesuprasi. Target'as yra mūsų 'dalykas'."

"...Man nerūpi."

"Aw. Kaip tau nepasisekė. Dėja nupirkau tau vieną porą."

"...Kada tu prisipažinsi, kad mane myli?"

"Kai tu mirsi ir aš spausiu ant tavo kapo ir tada Miley ant jo pa'twerk'ins ir pasijuoks. Tada aš verksiu ir sakysiu, kad visada tave mylėjau, bet buvau per silpna tą pripažinti."

"Tu nenormali."

"Aw. Tu skambi kaip mano tėtis. Jis tai dažnai sako mano mamai."

"..."

"..."

"Tai man dabar devyniasdešimt penkeri?"

"MANO TĖČIUI NĖRA SUKNISTI DEVYNIASDEŠIMT PENKERI TU DEGANTI VARLE."

Teaching StupidityWhere stories live. Discover now