"Labas."
"Labas. Kaip mokykloje?"
"Alisa grįžo šiandien. Ji atrodo... net nežinau kaip pasakyti."
"...Ar labai blogai?"
"Taip."
"Taip ir turi būti."
"...Kaip sekėsi su tėvais?"
"Jie juokėsi."
"..."
"Aš rimtai. Jie nusijuokė iš to ir pasakė, kad turėsiu padaryti visus darbus kai grįšiu į mokyklą."
"Jezz... ką jie turi prieš Alisą ir jos mamą?"
"Su Alisa jie susitvarkė, nes ji buvo mano geriausia draugė... bet jos mama buvo stojusi tarp Faros ir Šanso. Tada mano mama suprato, kad ji myli tėtį."
"..."
"Rebeka buvo tokia kalė. Mano mama vos tik ją pamačius Harvarde pradėjo pulti. Tai buvo blogas ženklas-"
"Tavo abu tėvai ėjo į Harvardą?"
"...Jo. Jie atsiuntė man laišką prieš maždaug dvi savaites...bet aš dar jo neatidariau."
"Rimtai. Kodėl?!"
"Nes...aš dar nepasirengusi.Tavęs...tavęs nebus ten su manim."
"Aš dabar nesvarbus,Ana. Harvardas yra puiki mokykla. Vis dar Gebenės Lyga po šitiek metų."
"Taip bet... Aš nenoriu...ar mes galim dabar apie šitą nekalbėti? Prašau?"
"Ana, liko keli mėnesiai...tu turi nustoti laukti."
"Aš nenoriu tavęs palikti! Aš nenoriu būti taip toli nuo tavęs, Džeikai. Kas jei mes... ką mes darysim jeigu turėsim skirtis dėl to, kad nepavyks bendrauti per atstumą?! Aš to nenoriu."
"Ana...Aš tave myliu."
"..."
"Tu gali būti ir kitoj planetoj, bet aš nenustosiu tavęs mylėti. Mes nesiskirsim."
"Pakartok."
"...Pakartot ką?"
"Žinai ką aš noriu girdėti, pone šikniau."
"Aš myliu tave."
"Dar kartą."
"Jeigu tu galvoji, kad kartosiu tai visą naktį, tu labai klysti."
"Tik dar viena karta, mažuti."
"Mažuti? Oooo."
"Aš ne... tu to neturėjai išgirsti."
"Pasiteisinimai, pasiteisinimai. Tik pakelk mano ego, mažyte."
"Nesityčiok iš manęs, Džeikai Karsonai!"
"Pakartok mano vardą taip dar kartą ir aš padarysiu daug daugiau negu tyčiuosiuosi."
"..."
"..."
"Ar tu ką tik..."
"TAIP ATSITIKO.SUSITAIKYK SU TUO."
"Jausmai yra per stiprus."
"..."
"Atleisk man, bet aš eisiu pagerbt save ir mąstysiu apie tai, kad tu galėtum būti čia ir mane bučiuoti. Labanakt, Džeikai."
"TU TIKRAI KĄ TIK NEĮKIŠAI MAN TO Į GALVĄ."
"Spėju šiandien ilgai neužmigsi."
"Prašau nušok nuo skardžio."
YOU ARE READING
Teaching Stupidity
Short Story"Alio?" "Hey... čia Ana?" "...Žiūrint kas teiraujasi?" "Ji mano mokymosi partnerė?" "Uh...išsikrauna telefonas...trakšt.Trakšt. Negirdžiu tavęs." "...Tai net nebuvo popierius..." "TRAKŠT .TRAKŠT. NESUPRANTU KĄ SAKAI. IKI." Šioje istorijoje mergina v...