8:27 PM

508 66 5
                                    


"Ar aš-"

"Labas."

"..."

"Aš um..."

"..."

"Um...uh...labas."

"...Labas."

"Tu...laikaisi gerai. Tu galbūt mane pralenksi mane ir gausi aukščiausią įvertinimą-"

"Baik."

"Ką? Aš rimtai. Tu spardai man šikną mokykloje-"

"Mes neapsimetinėsime, kad tarp mūsų yra viskas gerai, kai taip nėra."

"..."

"..."

"Atsiprašau."

"Neatsiprašinėk, Ana. Tai viskas mano-"

"Džeikai, dabar tau reikia baigti. Tai mano kaltė. Aš kaltinau tave neturėdama jokios priežasties ir buvau...tikra kvailė tau nuo pat pradžių. Aš nekreipiau į tavo istorijos pusę dėmesio. Taip, tu buvai tikra šiknaskylė kai prisigėrei ir pasakei man, kad Alisa net nelaiko manęs drauge. Aš buvau pikta. Įskaudinta. Bet negaliu patikėti, kad nuėjau taip toli ir įskaudinau ir tave."

"..."

"Džeikai, aš pasiilgau tavęs. Labai. Aš pasidariau tikra kalė po mūsų ginčo ir kiekvieną dieną man buvo vis sunkiau tave ignoruoti. Tai netgi priėjo prie to, kad aš laukiau kol tu atsiųsi balso pranešimą ar sustabdyti save nuo žinutės rašymo ar skambinimo tau. Man net ne gėda sakyti, kad tavęs noriu. Aš noriu mūsų."

"..."

"..."

"..."

"Prašau pasakyk kažką."

"Tu vedi mane iš proto, Ana."

"..."

"Bet aš myliu kiekvieną to sekundę. Tu perėmei tai ir man nerūpi kiek kartu tu mane sunaikinsi. Sužlugdysi. Sudaužysi man širdį trilijoną kartų. Iki tol kol žinosiu, kad tu viską sutvarkysi, man nerūpės kiek kartu tai atsitiks."

"Prašau nekalbėk taip, Džeikai."

"Kodėl ne?"

"Nes tada tu išvesi mane iš proto. Ir taip jau blogai, kad aš vos sugebu susilaikyti tavęs neužmušus kai tu taip šneki, ir aš be galo noriu tave apkabinti."

"..."

"..."

"Susitikime parke po penkių minučių."



;))



Teaching StupidityWhere stories live. Discover now