Te mooi, agh!

274 21 4
                                    

Leila:

Ik ren op Hamid af die me verrast aankijkt. "Heb je op me staan wachten ofwa?"vraagt hij grijnzend. "Ja, maar  voel je niet goed ofzo! Ik kom eigenlijk ruzie met je maken", leg ik uit. "Oh, dus zoals gewoonlijk?"vraagt hij.Ik denk na. "Ja, maar nu om een goede reden", antwoord ik. "Wat is er?"vraagt hij. "Je weet wat er is. Waarom heb je mijn sjaal gestolen?"vraag ik. Hamid haalt zijn schouders op. "Ik wilde het je terug geven", antwoordt hij. "Juist ja, voor of nadat je onze school heb beroofd?"vraag ik. Hamid grijnst. "Wat sta je daar te lachen?! Ze denken allemaal dat ik dat ben!! Beter voor je ga je zeggen dat jij het was of ik geef je aan", dreig ik. "Juist ja en jij denkt dat ze jou zullen geloven?"vraagt hij uitdagend. Ik kijk hem boos aan. "Doe normaal!" zeg ik. Hamid haalt zijn schouders op. "Jij gaat zeggen dat jij die computers hebt gestolen", zeur ik door. "Sorry, maar ik heb echt geen idee waar jij het over hebt", zegt hij alsof hij totaal geen idee heeft waarover ik praat. Hamid knipoogt nog naar me en loopt me voorbij. VUILE!

Thuis ga ik studeren. Als ik even een pauze neem, open ik de groepschat. 

Groepschat:

Ik: ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Hamid

Manal: woww, wat er verrassing (sarcasme)

Ik: ik meen da! Owje, hij denkt hij is stoer enzo maar eigenlijk is hij gewoon zielig

Salima: hem gesproken?

Ik: jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die vuile! Hij wilt ni eens toegeven dat hij da was en nu gaan ze blijven denken dat ik die computers heb gestolen

Youssra: dat is echt erg! Als ik kon, had ik met hem gepraat maar hij gaat sws niet naar me luisteren.

Ik: hij luistert echt naar niemand!! Wss niet eens naar zijn hoervriendin

Youssra: oh ja! Ik weet wie zijn vriendin is

Ik: oh ja?

Manal: serieus???? WIEEE??

Salima: jaa, omgg zeg!

Youssra: jaa hahaha rustig; kijk maar

Youssra: jaa hahaha rustig; kijk maar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Manal: ohh, ze is echt mooi!!

Salima: ze is KAPOT mooi!! auch..

Ik: ja... achhh!!!! WAAROM MOET ZE ZO MOOI ZIJN??! HIJ VERDIENT HAAR NIET!!!

Youssra: jaa ahhah, ze is ook kei lief!

Ik: ach, ik haat mijn leven nu echt!!

Ik neem afscheid op de groepschat terwijl ik denk aan hoe mooi de vriendin is van Hamid. Waarom is het leven zo oneerlijk?? Wacht... hij heeft haar, maar ik heb Chemss!! Ook al ben ik ook boos op hem, maar MOHIEM, Chemss is knap dus van mij nu. 

Na het studeren, ga ik terug op mijn telefoon en meld me aan op insta. Als ik aangemeld ben, zie ik dat Chemss me een volgverzoek heeft gestuurd!! Wejoo, eerst weet hij mijn naam en nu dit? Omgg, hij vindt me leuk! HAHAHAH, ik moet dit even delen met de rest. Ik open snel de groepsgesprek en vertel over Chemss. Manal zegt dat ik zijn volgverzoek moet accepteren en Nona zegt dat ik moet doen wat ik wil. Youssra en Salima twijfelen. Doordat zij twijfelen, moet ik ook twijfelen! Oh shit, hij is zo mooi! Maar ik ga hem gewoon negeren. Dat is wat mijn verstand zegt! Jammer dat mijn vingers niet echt luisteren en voordat ik het weet, heb ik geaccepteert en volg ik hem terug. 

Zodra ik zijn verzoek heb geaccepteerd, krijg ik van hem een bericht dat ik naar de supermarkt moet komen. Ik twijfel. Straks ontvoert hij me ofzo. Het is al zo laat en erg donker. Ik antwoord niet terug, maar kleed me snel om. Mijn ouders zijn weg en dus vragen mijn broers waar ik heen ga. "Eten kopen", antwoord ik. "Oh, koop ook voor mij", zegt Brahim. "Nee, je gaat dik worden", zeg ik en ren snel het huis uit. 

Als ik bij de supermarkt aankom, zie ik Chemss tegen een auto geleund staan. Ik check snel via mijn telefoon of ik er goed uit zie. Ik knik goedkeurend. Goed genoeg, zeker. Chems ziet me en zwaait. Ondertussen klopt mijn hart veel te snel. 

Het was Alles of niksWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu