İçimdeki Sen

20.6K 251 26
                                    

 Arkadaşlar tanıtım videosu multimedya da. Yorumlarınızı bekliyorum..

Gözlerimi bir tıkırtı sesi ile hafif araladım . Gözlerimi açamıyordum . Yandaki saate baktım saat gecenin 2 siydi. Neydi bu ses diye düşündüm . Sonra mutfaktan bir şey düşmüştür diye düşündüm . Başımı yastığa koydum ve o tıkırtı gürültülü bir ses haline geldi. Kapı çalınıyordu. Ne çalınması yumruklanıyordu . Hafif bir ürküntü hissettim . Annemin odasına gittim ama annem her zaman ki gibi evde yoktu. Yavaş yavaş aşağı indim . Kapı artık tekmeleniyordu . Korkuyla kapının deliğinden baktım . Gelen annemdi. Hemen kapıyı açtım .

-Anne bu halin ne ! Ne olmuş sana .

-Eylül gir içeri. Sesini çıkarma .

Beni bir kenara itip kapıyı sürgüledi. Sonrada arkasını kapıya yaslayıp bir oh çekti.

-Bana bir açıklama borçlusun ? Bu yüzünün hali ne ve gecenin bu saatinde dışarıda ne işin var ?

-Arkadaşlarlaydım . Konken oynuyorduk biz. Bir kaç adam geldi . Para istedi benden .

-Anne bu saatte ne konkeni ! Ne parası istedi senden ?! Yine kime borçlandın . Bir para için adam mı dövüyorlar ?

-Bu bir para değil eylül . Çok büyük para . Uzun süredir toplamaya çalışıyorum ama olmuyor. Son bir haftadır tehdit ediyorlardı ama inanmıyordum . Adam öldürmek kolay mı ?

-Anne sen ne saçmalıyorsun ? Ne kadar büyük para . Neden bana haber vermedin ? Ölüm mü ? Hangi ara bu noktaya geldin ? hangi !!?

-Bilmiyorum eylül bilmiyorum . Borcum 50 bin . Sana söylesem de fark eden bir şey olmazdı . Biz bu parayı toplayamazdık .

-Ne 50 bin mi ? anne ne yaptın sen !!!! Nasıl yaptın ? ne borcu bu ?

-Borçlandığım adamlar bir kumarhane sahibi. Biz önceden onların oraya takılıyorduk. Bu adam bir kaç kez bizimle oynadı . Büyük Mevlalarda oynamıştık . Hepsini kazandı . Bu olay uzun süre önce oldu . Ödemediğim için katlandı katlandı 50 bin olarak karşıma çıktı .

-Anne inanmıyorum sana . eee şimdi ne yapacağız. Polise bildirelim .

telefonu elime aldım . 155 i çevirdim . Fakat annem hemen telefonu elimden çekti.

-Saçmalama eylül en az 10 yıl yerim . Adamlara ne olur ki ?. Borcu ödemeyen benim .

-eee ne yapacaksın anne ölümümü bekleyeceksin .

-Hayır kaçacağız kızım buradan .

-Saçmalama anne .. Bıktım artık senin peşinde sürünmekten . Ne biçim annesin sen . Elin kumardan ağzın şaraptan aklın oynaştan çıkmıyor. Ben çalışıyorum sen yiyorsun . Neden diğer anneler gibi değilsin . Neden gece evde değilsin neden ! Babamda senin yüzünden öldü . Dayanamadı sana . Senden nefret ediyorum anne nefret .

Ben bunları konuşurken annem sigarasını almış yakıyordu . Hiç söylediklerimin bile önemi yoktu . Hatta beni dinlemiyordu bile. Yüzünün haline bak ama halen almış eline sigara içiyor. Ağlayıp sızlanacağına benden özür dileyeceğine keyif çatıyor

Ben bunları düşünürken kapı tekrardan çaldı . Ama bu sefer bir tıkırtıyla başlamadı . Direkt olarak tekmelenmeye yumruklanmaya başlandı. Annem elindeki sigarayı yere atıp ayağıyla ezdi.

-Lanet olsun nereden buldu bu köpekler beni. İzimi kaybettirdiğime emindim .

-Şimdi ne halt yemeği düşünüyorsun anne ?! Hadi gel polisi arayalım . Bu adamlar bizi burada öldürür.

İçimdeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin