Gözlerimi açtığımda oda aydınlanmıştı .. Sonunda uyumuştum demek .Bütün gece Deniz'i beklemiştim .. Pencerelerde , kapılarda sabahladım . Demek sonunda bedenim yorgunluğa yenik düşmüş. Duvara yaslanıp uyuya kaldığım için hep belim tutulmuştu . Zorlukla yerden kalktım . Yatak bozulmamıştı .. Deniz ben uyuduktan sonrada gelmemişti demek ..Bu kadar kızmış mıydı bana ?..
Bir anda pencere kenarında duran telefonum gözüme çarptı . Evet belki de ben uyuduktan sonra aramıştır .. Bir hevesle telefona koştum . 5 cevapsız aramayı görünce kalp atışlarım hızlandı .. Sonucu hayal kırıklığından başka hiç bir şey değildi. Arayanların 3'ü Miraç 2'side bilmediğim bir numaraydı .. Büyük ihtimalle annem aramıştır diye düşündüm . Deniz beni aramıyorsa ben arayabilirdim onu ..Sonuçta suçlu olan bendim .
Hemen telefonu alıp aradım ..Ama tahmin ettiğim gibi açmadı .Olsun pes etmeyecektim ..Ne olursa olsun Deniz'e kendimi affettirecektim .. Sonunda 7.arama sonunda açtı .. Bir hevesle konuşmaya başladım . Kelimeler birbirine karışıyordu resmen ..
'Alo ..Alo Deniz..Nerdesin ? Neden gelmedin ? Seni çok merak ettim ..Ne olur beni affet aşkım ne olur ..'
diye sıralarken 'Eylül ' dedi telefonun karşısındaki ses..
Bu Deniz'in sesi değildi..Yanlış mı aramıştım ? Telefonu kulağımdan çekip ekrana baktığımda Deniz gözlüm yazıyordu ..Yani doğru aramıştım ..
'Deniz uyuyor ..' diye devam ettiğinde kalbimin durduğunu hissettim .. Bu bir kadın sesiydi..
Telefonu daha çok sıkıp 'Se-sen ki-kimsin ' diye sorabilmiştim ..
'Ben Melis' .
İşte şimdi dönen dünyam ,atan kalbim , nabzım, nefesim durmuştu .. Telefon ellerimin arasından kayarken göz yaşlarım da yanaklarımdan kayıyordu .. Olduğum yerde yığıldım .. Deniz Melis'e mi gitmişti ?..
Ya da Melis mi Deniz'e gelmişti ? Şimdi önemli olan bu değildi. Deniz Melis'in yanında huzur bulmuştu ..Belki de onun kollarında yatmıştı ..Bu düşünce delirmeme sebep olsa da şu anki durum başka türlü açıklanamazdı ..
Deniz bana bunu nasıl yapabilirdi nasıl ..
Yere düşürdüğüm telefonu alıp Buğrayı aradım . Belki de bir ihtimal o da onlarla birliktedir . Belki Melis Buğralara gitmiştir . Sonuçta arkadaşlardı .. Dün de Deniz dertleşmeye ihtiyaç duyunca Buğraya gittiler.. Sonra Deniz uyuya kalmıştır ..Melis de onun telefonunu açmıştır mecburiyetten .. Evet kesinlikle mecburiyetten ..Böyle olmasını umarak Buğranın telefonuna cevap vermesini bekledim .. Ben zaten kendi senaryomu çoktan yazmıştım ..
Uykulu ses tonuyla
'Aloo ne oldu sabahın köründe yenge '.. diye söylendi.
Uyuduğunu sesinden anlamıştım . Belki de o da Deniz'in yanında uyuyordur ..
'Uyuyor muydun ? Özür dilerim ..' dediğimde sesi bir anda yükseldi..
'Yenge ağlıyor musun sen ne oldu iyi misin ? ' diye telaşlı sorunca 'Yok yok ' diye cevap vermiştim ..
Demek ki hiç bir şeyden haberi yok ..Eğer Deniz yanında olsa anlatmış olurdu ona ..
'Nerdesin sen ' diye sorduğumda o uykulu sesine geri döndü.
'Evdeyim yenge . Yatıyordum . Ne olduğunu söyleyecek misin ? '
'Tek misin ? ' dediğimde iyice meraklanmıştı .
'Hayır . Annemler aşağıda .Bir şey olmadığına emin misin yenge . Deniz'i ver bakalım bir .' dediğinde hıçkırıklarımı duymasın diye telefonu kapattım .. Denizden haberi yoktu ..Onu benim yanımda sanıyordu .. O zaman Denizle Melis baş başaydı ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Sen
RomanceBir bataklıkta başlayan aşk ... Annesinin borcu yüzünden kaçırılan 17 yaşındaki Eylül'ün kötü yollara düşürülmesi.. Kısa bir eğlence için , bir kaçamak yapmak içindi Deniz'in oraya gidişi.. Bir hayat kadınının 'Hayatının kadını ' olacağını nerede...