'Hım bak sen ..Canımı acıtıyorsun ha ! Sen istedin hazır mısın miniğim tamamen benim olmaya '
dediğinde başımı salladım ...
Ah ne yaptım ben başımı mı salladım ! inanamıyorum gerçekten inanamıyorum ...
Dudaklarını boynumda sürterek fısıldamaya başladı .
'Ah küçük kız seni biraz daha yalvartmam lazım '
'Ha---Hayır Lüt-lütfen den-deniz'
inlemelerim dediklerimin anlaşılmasını zorlaştırıyordu ..
'Sana kıyamıyorum Eylül kıyamıyorum ama üzgünüm ' dedikten sonra yavaş yavaş olacaklardan korkmaya başlamıştım . Deniz harekete geçiyordu bunu sertlikten hissedebiliyordum .. Kendisini aşağıya çekip omuzlarımdan tutttu ..
'Sen hep benimdin ,benimsin ve benim olacaksın '
Acımın başlamış olmasıyla cevap veremedim .. Evet Deniz'i içimde hissediyordum .. Zevkten ve acıdan tutuşmuş haldeydim . Doğum yapan bir kadından farkım yoktu . Deniz'in Kaslı beni benden alan vücüduna sıkıca sarıldım ... Hem canım acıyordu hem de onu daha çok içimde istiyordum . Ağzımdan istem dışı çıkan inlemelerin Deniz'i kudurttuğuna eminim . Her inlemem de daha çok bastırıyor ve beni daha çok inletiyordu ... Bir yandan bitmesini istediğim diğer yandan ise istemediğim bir rüyaydı adeta .. Evet sonunda tamamen onun olmuştum ..İçimden çıktığında üstümde yığıldı .. Ben bir oh çektim .. Terli bedenlerimiz birbirine yapışmışken bir güreşçiden farkımız yoktu . Terden vücutlarımız kayganlaşmıştı .. Deniz işini bitirmesine rağmen üstümden biraz doğrularak göğüs uçlarımı yalamaya başladı . O öptükçe ben onu bir daha istiyordum .. Ne arsızlıktı ya . Hem canım acıyordu hem de tekrar istiyordum ..
'Den-deniz'
'Çok acıdı mı ? '
'Evet ' deyip dudak büktüm . Dudağıma bir saldırışı vardı ki ! bir daha kullanabileceğimden şüphe ettim ..
'Seni tekrar istiyorum eylül .. Sana doyamıyorum .. Olmuyor '
'Bende sana doyamıyorum deniz doyamıyorummm '
'O zaman bir kez daha ? '
'Ama sadece 1 tamam mı '
Oha ne diyordum ben .. Deniz'in kokusuna bedenine hapsolmuştum ... Evet onu istiyordum hemde delicee hiç bir şeyi istemeyeceğim kadar .. Biz artık karı kocaydık .. Bunun neresi tuhaftı ki ? Bu sefer ben onun üstüne çıktım .. Ve sanki içime bir canavar girmişti...Öpüşmeyi bilmeyen bir kız neler yapıyordu .. Olanlar oldu .. Artık tamamen Deniz Gözlümün'düm ...
.....
Sabah uyandığım da denizin kolları arasındaydım . Çıplak bedenlerimiz birbirine değdikçe içim ürperiyordu .. Özellikle de o alttaki ! .. Dün neler yapmıştım ben öyle ..Azmış ve kudurmuştan beterdim ... Ama olsun ilkim denizle oldu ..artık o benim erkeğim sadece benim !
Deniz halen uyuyordu . Yüzümü kaldırıp yüzüne baktım . Zavallım iyice bitkin düşmüştü.. Sadece 1 kere olacağına söz vermişti. Ama sözünde durmadı . Oh olsun sana . Ben ona baktıkça dudakları yana doğru kaymaya başladı . Hemen beni kollarının altına alıp o üstüme çıktı . Cıplak bedenini üstümde hissetmek bana hiç iyi gelmiyordu .. Şişmiş gözleriyle inanılmaz tatlı duruyordu ..
'Günaydın kadınım '
'Kadınım mı ? Miniğime ne oldu '
'Valla dün o miniğin içinden seksi bi kadın çıktı beni çok şaşırttın hayatım '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Sen
RomanceBir bataklıkta başlayan aşk ... Annesinin borcu yüzünden kaçırılan 17 yaşındaki Eylül'ün kötü yollara düşürülmesi.. Kısa bir eğlence için , bir kaçamak yapmak içindi Deniz'in oraya gidişi.. Bir hayat kadınının 'Hayatının kadını ' olacağını nerede...