Feyza

3K 74 9
                                    

İlaçları ağzıma atacakken Deniz hızlıca ilaçların olduğu elimi salladı . İlaçlar yere düşerken Deniz'in gözlerine baktım  . Gözleri kıp kırmızıydı . Ve kolumu oldukça sert tutuyordu ..

'İçme Eylül onları ..'. dedi..

Benim bilmediğim ne vardı ?

Ellerimden kayıp düşen ilaç kutusuna bakarken göz yaşlarımda onlarla birlikte kayıyorlardı .  Deniz koltuğa oturmuş başını elleri arasına almıştı . Neler olduğunu anlayamıyordum  . Deniz'in yanına gidip oturduğumda ellerini başından çekmiş yüzünü bana doğru çevirmişti.

'Onlar neydi Deniz ? ' dediğimde beni kendisine çekti. Başımı omuzlarına yasladığımda kokusunu içime çektim .

'Bu aralar biraz hastayım . Sana belli etmek istemedim . Midem falan bulanıyordu . Akşam buraya gelirken nöbetçi eczaneden almıştım ' derken saçımı okşuyordu .

'Neden içmemi istemedin o zaman ? ' dediğimde gülümsedi.

'Ne kadar meraklıymışsın ilaç içmeye . Ağrın varsa söyle bilindik bir ağrı kesici bulayım . Bilip bilmediğin şeyler içilir mi hiç ? ' dedi.

'Sen neden içiyorsun o zaman ? ' diye sorduğumda başımı omuzundan kaldırdım ve gözlerine baktım . Gülümsüyordu ..

'Ben midemin bulandığını söyledim eczanedeki adam da bunu tavsiye etti ' dedi.

Ona inanmaktan başka çarem var mıydı ? Hep inanmamayı seçerdim . Keşke hep inanmasaydım ve biz böyle mutlu yaşasaydık . Evet mutlu .. Bu mutluluğumuzun değerini bu kadar geç mi anlamak zorundaydık ? En azından hep yan yanaydık .. Ellerimden kayıp düşmüyordu Deniz..

'Bir daha senden içme bilmediğin şeyler tamam mı ? Doktora gidelim mi bugün nasılsın ? ' diye sorduğumda beni kucağına çekti.

'Nasıl olduğumu bilmek ister misin ? ' dedi çapkın çapkın gülerken .

Bacaklarımı açıp kucağına oturdum ve yüzünü okşamaya başladım .

'Şu an çok istesen de gösteremezsin ' dediğimde elleri kalçalarımda geziyordu .

'Seninle her şey güzel  . Her zaman her yerde her şekilde ' dediğinde tek kaşımı kaldırarak ona baktım .

'İğrençleşme ' dediğimde beni daha çok sardı kendine .

'ama ben seni çok özledim ne yapacağız şimdi ? ' derken dudaklarını büzmüştü.

İşaret parmağımı kaldırıp bende dudaklarımı büktüm .

'Sadece 1 haftacık' deyip o masum gözlerine baktım .

'Dayanamam ki ' dediğinde sesi giderek kısılıyordu . Başını boynuma gömmüş beni kendine daha çok çekiyordu .

'Şşt Deniz ama ' derken o beni hiç dinlemiyordu . Dudaklarıma geldiğinde bende karşılık verdim . Yavaşça ayağa kalktı . Ben halen kucağındaydım . Ayaklarımı beline iyice dolamış kollarımı boynuna kenetlemiştim . Sırtım soğuk yatağa değdiğinde Deniz bluzumu yukarı kaldırıyordu .

'Deniz bu çok yanlış ' derken sesim titrek çıkıyordu ve ben bundan  nefret ediyordum !

Ellerim Deniz'in tişörtüne giderken başını ısırmakta olduğu boynumdan kaldırdı ve suratıma gülümsedi.

'Yorulma sen ' deyip tişörtünü başından çıkartıp yere attı .

Biz daha yeni yataktan kalkmıştık tekrardan yatağa mı girecektik ? Ama bu sefer uyumayacaktık . Ah hayır bu çok yanlış . Şimdi olmaz !

İçimdeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin