Eyden-kumsal-derin ..

3.4K 85 6
                                    

Melis de öğrenmişti.. Öğrenmeyen kim kalmıştı ki ?

'Nasıl öğrenmiş 'diye sorduğumda Deniz bana sinirli bir şekilde baktı ..

'Eylül artık bu konuları kapatsak , mutlu olsak ? '

'Her şeyi bilmek istiyorum Deniz..'

'Aç karnına konuşamam meleğim .. İlk baş şu kahvaltıyı yapsak bak senin için o kadar zahmete girdim ..Hadi kırma beni..'

'Tamam ama yedikten sonra bana her şeyi anlatacaksın ? '

'Her şeyi mi ? ' dediğinde dudaklarını bana yaklaştırmıştı ..

'Her şeyi ' dediğimde bende ona yaklaştım ..

'Bak ne diyorum kahvaltıyı sonraya mı atsak ? '

Kendimi geriye doğru çekerek çatalımı dudaklarımın arasına aldım .

'Üzgünüm kocacığım aç karnına bir şey yapamıyorum '

Gülerek o da geriye çekildi..

'Ha şöyle ..Mutlu ol .Gül hep '

O istediği için daha çok güldüm ..Hatta kahkaha attım ..Onun için her şeyi yapardım ..Ölmeyi bile göze almışken gülmek çok muydu ?

Küçük bir ekmeğe bal sürüp bana uzattı ..

Almak için elimi uzattığımda kafasını salladı ..

'Aç bakalım ağzını karıcım '

Ağzımı kocaman açtığımda koca ekmeği ağzıma soktu ..

Ekmeğin yarısı dışarıda kalmıştı ..

'hı hı mmhı .' diye bir şeyler söylemeye başladığımda Deniz gülmekten yıkılmış haldeydi..

Hemen bana doğru yaklaşıp ekmeğin dışta kalan kısmını kendi ağzına aldı .. Ekmeği küçük küçük ısırıp dudaklarıma doğru yol alıyordu ..Bense hiç hareket etmiyordum ..Ekmek halen ağzımın içinde ıslanmış halde duruyordu .. En sonunda Deniz benim ağzımdakini de çekti kendi ağzına .. Ben şaşkınlıkla onu izliyordum .. 2-3 saniye çiğnedikten sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı ..

'Çok yavaşsın karıcım sen bir ısırık alana kadar ben hepsini yedim ' diye dudaklarının arasından fısıldamıştı ..Dudaklarımız birbirine kenetliydi ama o rahat bir şekilde konuşabiliyordu ..Oynayan dudakları benim daha çok hoşuma gidiyordu ..

'Kahvaltın bitti sanırım ' diyerek dudaklarımı geri çektim..

'Ya hayır Eylül  bitmedi..Daha tam yiyemedim dudaklarını ..'dediğinde dudaklarını büküp boynunu eğmişti..

Hızlıca sandalyeden kalkıp boynuna sarıldım ..

'Sorunlarımızı halletmeden mutlu olamayız deniz.. İçimde bir kuşku, bir merak olsun istemiyorum anla beni.. Hem boynum ağrıyor eğilemiyorum sen kalk '

İşte adamı böyle kaldırırlar .. Canımın acıdığını duyunca nasıl kalktı hemen .

Beni kolları arasına alır almaz kendine çekti.. İçerideki koltuğa geçip oturduğumuzda başıma bir öpücük kondurdu .. Sonra ben uzanarak onun dizlerine yattım ..O da saçımı okşamaya başladı ..

'Sor bakalım başımın belası ' dediğinde kızgın bakışlarımı ona yolladım ..

'ama tatlı belası ' diye eklediğinde güldüm ..

'İlk soru Melis benim hikayemi nasıl öğrendi ?'

'Güzel yerden girdin . Şey o ailemi ziyarete gittiğinde tam olay üstüne gitmiş. Böylece her şeyi öğrenmiş ..'

İçimdeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin