Hazır mısın benim olmaya

6.1K 114 4
                                    

Arabaya bindiğimizde karı kocaydık .. İnanamıyorum ..İ-na-na-mı-yo-rum .. Bunu bana 3 hafta önce deselerdi deli diye dalga geçerdim . Hayatımın erkeğini bulmuştum . Evet kesinlikle o benim hayatımın erkeğiydi..

....

Deniz o kadar neşeli görünüyordu kii.. Ona bakmaya doyamıyordum ..Birden camları açtı ..

'Deniz neden açtın çok rüzgar var '

beni dinlemeden delice kafasını camdan çıkardı .

'Eylül'ü çok seviyorummmmmmmmmmm . O benim her şeyimmmm .. O benim miniğim , meleğim ,biriciğim ..O artık benim karım , kadınım ..Evet doğru duydunuz sadece benim benim ! '

Arabayı yavaşlattığı için çevredeki herkes Deniz'in ne söylemeye çalıştığını anlamıştı . Çevredeki herkes bize bakıyordu .. Yarısı 'Deli' der gibi diğer yarısı da 'Ay aşka bak..Kız çok şanslı' der gibi bakıyorlardı .Bunu bakışlarından anlıyordum .. Ama gerçekten şanslı mıydım ? Evet tabi ki şanslıydım .. Hayatımda başıma gelen en güzel şeydi Deniz.. Tek gerçeğimdi. . Ama ben onun için bir kirden ibarettim ..Ben onun için sadece kötü bir talihtim ..Bunu imzayı attıktan sonra söylemek çok bencilce değil mi ? Ama Deniz söz konusu olunca sadece kendimi düşünüyorum elimde değil .. Kalbim izin vermiyor ..

Ben bu düşüncelerle boğuşurken deniz bir elini direksiyondan çekerek 'Ne oldu miniğim üşüdün mü yoksa ? '

'Evet biraz '

'Pardon miniğim düşüncesizlik ettim ama ne yapayım içim içime sığmıyor '

'Benim de benim de ..'

'Miniğim neden böylesin ? Mutlu değil misin ? artık birbirimiziz ..Sadece sen ve ben başka kimse olmayacak '

'Ya ilerisi Deniz.. Seni kendime daha çok bağladım .. Çok düşüncesizim .. Sonunu düşünmeden bir yola girdik .. Ya yol çıkmaz sokaksa ? '

'Eylül ben seninle her yola girerim . Çıkmaz , ıssız, tehlikeli  hiç fark etmez ..Eğer elimde elin gözlerimde gözlerin varsa hiç bir şey bizi o yoldan döndüremez . Lütfen artık karım olduğun gerçeğini fark edip sevinir misin ? '

'Ahh doğru . Şimdi ben senin karın mıyım ? '

'Karım,kadınım ,çocuklarımın annesi '

'Çocuklarımın ? '

'ee tabi miniğim . Ailemden af dilemem lazım o yüzden en az 2 deste çocuk '

'Yok artık . Beni makine gibi görmeye başladın her halde '

'Acıyorum miniğim sana . Seni ne kadar sevsem de kıyamasam da o konularda acımam . '

'Ah korkutma beni '

'Korkmaya başlasan iyi olur . Bugün tamamen benimsin . Bir engel daha çıkarsa kafayı yerim artık '

deyip gülmeye başladık .. Gülmemi yarı da kesip

'Şimdi nereye gidiyoruz ? '

'Antalya dedim ya minik kuşum '

'Ah şimdi de kuş olduk iyi mi ? '

'Her şeyimsin derken laf olsun diye söylemiyorum her halde karıcım '

Karıcım mı ..Off bu içimde kuşların uçmasına sebep olmuştu ..

'Antalya da nerede kalacağız '

'Sessiz sedasız bir yerde yazlık gibi bir yer aldım miniğim .. Sular durulana kadar orada kalalım .Hem bizim için bir balayı olur .. Otele kayıt yaptıramayız bizi hemen bulurlar ama gündüzleri istediğin yere gidip eğlenebiliriz '

İçimdeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin