'Miraç abinin dediği kadar güzelmişsin . Deniz'in kalbini çalmana şaşmamak gerek ' dedi ciddi bir şekilde. Burada dikkat etmem gereken şey Miraç'ın beni ona anlatmasıydı .
Ama benim dikkati mi Miraç'a abi deyip Deniz'e dememesi çekmişti. .
Deniz'e biraz daha yaklaşıp yanağından öptüm . Ellerimle yanağında bıraktığım ruj lekesini silerken
'Deniz abinde öyle söyler . ' dediğimde yüz ifadesine bakmak için döndüm . Evet zafer ! Suratı duyduğu karşısında şekilden şekle girerken ben Deniz'e daha çok yanaştım . Deniz ve Buğra şaşkın bakışlarla neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı .
'Ne tuhaf . Birimiz abi deriz birimiz aşkım ,bebeğim , kocacığım falan . Halbuki aynı yaştayız ' dediğinde ona ters ters bakmıştım . Buğra kardeşine dönüp uyarma amaçlı 'Feyza ' dediğinde feyza sadece omuz silkti . Kollarımı Deniz'in boynuna dolayıp gözlerine baktım .
'Ben onun miniğiyim öyle değil mi Deniz' dediğimde Deniz suratıma şaşkın şaşkın bakıyordu . Bu kadar sevgi göstermeme alışık değildi. Genelde hep o ilgi gösterirdi bana . Kollarımı çekip arkama yasladığımda Feyza'ya baktım . İkimizde Deniz'in ağzından çıkacakları duymak için can atıyorduk .Deniz başını koltuğa yaslayıp yüzünü bana dönerek 'Tabi ki miniğimsin ' diyerek gülümsedi. Ellerimi oh yaparcasına karnımın üzerinde gezdirdim . Bunu gizli yaptığım için Feyza'nın bile gördüğünden şüpheliydim .
'Peki ben neyim Deniz' dediğinde bakışlarımızı Feyza'ya doğrulttuk . Deniz yavaşça doğrularak kollarını dizinin üstüne koyarak cevap verdi.
'Sen benim küçük cadımsın ' dediğinde ben de feyza da yanıttan memnun kalmamıştık . Feyza cadı kısmına takılmışken ben 'benim' kısmına takılmıştım . Feyza nerden onun oluyordu . Kendine gelmesi için öksürdüğümde Buğra gülerek bana baktı .
'Yenge su getirmemi ister misin ? ' dediğinde başımı salladım . Deniz bana doğru dönerek
'Bir şey mi oldu Eylül ? İyi misin ? ' derken ona annelerin küçük çocuklarına yaptıkları gibi ben sana evde göstereceğim bakışı attım . Bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı .
Feyza arkasına yaslanarak
'Ee deniz , melis ne oldu . Aslında bunu hiç söylemedim ama ben Melis'i çok beğeniyordum biliyor musun ? ' dediğinde bu sefer deniz öksürmeye başlamıştı . Bunu sanırım Feyza'ya susması için bir işaret olarak yaptı . Buğra gülerek
'Ne oluyor bugün size böyle karılı kocalı ' dediğinde ben hiç konuşmuyordum . İyi misin,su ister misin bile demedim . Küçük cadısı ona getirir ! Ha hatta güzel Melis'i de getirir !
'Yok ya benim Eylül'üm daha güzel ' deyip göz kırptı . Sadece omuz silktiğimde bozulduğumu anlamıştı . Feyza ise yarattığı durumdan memnun bir şekilde arkasına yaslanmış gülerek bizi izliyordu . Deniz'e karşı bir şeyler hissettiğinden emindim . Buğra ve Deniz nasıl bu kadar kör olabiliyorlardı ? Neden şimdi Melis'i savunuyordu ki ? Ona da düşman olması gerekmez miydi ? Sanırım düşmanımın düşmanı benim dostumdur diyerek yola çıkıyordu .
'Şimdi yorum yapamayacağım . Melis de arkadaşım Eylül de . Onları karşılaştırmak hoş olmaz . Zaten Deniz Eylül'ü daha çok beğenmiş ki yıldırım hızıyla evlenmiş. Bize laf düşmez Feyza ' dediğinde buğraya bütün gülücüklerimi yolladım . Konuyu güzel toparlamıştı . Ve Feyza'ya cevabını vermişti.
'Gelin size odanızı göstereyim ' dediğinde buğra hep beraber ayağa kalkmıştık .
'Odamızda dinlenelim biraz deniz' dediğimde Feyza'ya bakarak odamızda kelimesinin üstüne üstüne basmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Sen
RomanceBir bataklıkta başlayan aşk ... Annesinin borcu yüzünden kaçırılan 17 yaşındaki Eylül'ün kötü yollara düşürülmesi.. Kısa bir eğlence için , bir kaçamak yapmak içindi Deniz'in oraya gidişi.. Bir hayat kadınının 'Hayatının kadını ' olacağını nerede...