Mezarlık

2.6K 80 1
                                    

'Babacım bak anne uyanmamış halen . Birazcık büyük olsan tekmeler atar  uyandırırdın ne güzel . Çabuk büyü ve çabucak kucağıma gel olur mu ? Seni görememekten çok korkuyorum .. Seni bırakmama izin verme .. Annene hep sahip çık . Onu üzmelerine de izin verme .. Bu yüzden erkek olmanı istiyorum .. O zaman onu koruyacağına ikna olmuş olurum .. Ama kız olursan da güçlü bir kız ol tamam mı bebeğim .. Senin güçlü ve seni çok seven bir annen olacak .. Baban da çok sevecek bunu hep hisset olur mu ? '

Gözlerimi aralayıp Deniz'e baktığımda biraz aşağıya kaymış elimi karnımda gezdiriyordu .

'Hayırdır beni bırakmaya niyetin mi var ? ' dediğimde yanıma doğru çıktı  . Eğilip alnıma bir öpücük kondurdu  .

'Sen uyumuyor muydun ? Yoksa sen bizi mi kandırıyorsun hı ? '

'Bizi ?'

Bakışlarını tekrardan karnıma diktiğinde eliyle okşadı  .

'Gördün mü miniğim annen seni saymıyor . Bak ben seni daha çok önemsiyorum . Beni daha çok sev ' dediğinde başını kendime doğru çevirdim  .

'Az önce neden öyle konuşuyordun ? Seni bırakmama izin verme falan diye . '

'Çünkü seni kaybetmekten korktuğum gibi onu da kaybetmekten korkuyorum . Beni bırakmanızı istemiyorum ' dediğinde başımı yastıktan kaldırdım  .

'Peki neden beni korumasını gerektiğini söylüyordun . Sen yanımda olmayacak mısın ? '

'Ah meleğim  ne meraklısın . Ben bebeğimle özel konuşamayacak mıyım ?  Ben yanında olmadığım zamanlarda diyorum . Hem oda korusun . Sen hep güvende kal ' dediğinde başımı göğsüne yaslayıp kollarımı bedenine sardım  .

'Sen hep yanımda kal Deniz.. ' dediğimde sessiz kaldı . Başımı kaldırıp yüzüne baktığımda gülümsedi. Eliyle başımı tekrar göğsüne dayadığında saçımı öptü ..

'Hep yanında kalacağım meleğim  ..'

...

'Keşke eda abla gelseydi de öyle çıksaydık . Şimdi merak eder beni ' dediğimde Deniz arabasına doğru yürüyordu  .

'Yoldan ararız merak etme  hadi gel gidelim artık '

'Alış veriş için neden bu kadar acele ediyorsun ki Deniz ? Daha önümüzde koskoca 9 ay var . Daha cinsiyeti bile belli değil ' dediğimde arabanın kapısını açıp yanına oturmuştum  .

'Bebeğimin her şeyi ile ben ilgilenmek istiyorum Eylül . Bunu bana çok mu görüyorsun ? '

'Hayır ama yine sen ilgileneceksin  . Bebeğimiz kaçmıyor ki bir yere '

'Zamanla her şey geç olabilir meleğim '

'Merak etme olmaz . ' dediğimde uzanıp yanağımı öptü.

' Çok eğleneceğiz . Hadi artık gidelim  . Hem biraz hava almış oluruz '

'Peki canım ' ..

Arabadan indiğimizde büyük bir alış veriş merkezine girdik . Deniz elimi sahiplenircesine sımsıkı tutuyordu . Ellerimi oynattığımda ellerini birazcık gevşetti.

Büyük vitrinli mağazalar ilk girişte göze çarpıyordu . Mankenlerin üzerinde baharın en canlı renkleri vardı . Kıyafetlere göz gezdirirken Deniz eğilip kulağıma fısıldadı .

'Sana da hamilelik almak lazım '

'Yuh Deniz . Daha karnım küçücük '

'Şimdi demiyorum ki meleğim ' dediğinde kolunu omuzuma attı .  Bir bebek mağazasına girdiğimizde Deniz elimi bırakıp kıyafetlere bakmaya başladı .  Mini etekli bir bayan yanımıza geldiğinde onun görevli olduğunu anlamıştım . Ama benimle değil de Deniz'le konuşması sinirimi bozmuştu  .Deniz'e doğru dönerek

İçimdeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin