Küçük kız

4.8K 100 8
                                    

Multi de Miraç arkadaşlar ..

'Miraç ?!'

Deniz'in sesiyle bir an irkilmiştim . Miraç'ın burada ne işi vardı ? Neden buradaydı ? Buğra mı haber vermişti ona ? Yerimizi başka birisine söylemiş miydi ?

'Senin ne işin var burada miraç ' demesiyle Deniz'in kendime geldim .

'Çok kabasın dostum . Ben sizin için taa onca yolu geleyim sen beni azarla oldu mu şimdi ? '

Deniz Miraç'a doğru ilerledi. Elini omuzuna atarak

'Olur mu kardeşim . Şaşırdım biraz hoş geldin ' dedi.

Ben halen yerimde dikiliyordum . Miraç'ın gelmesi benim hiç hoşuma gitmemişti.. Neden bilmiyorum ama o çocukta beni çeken bir şey vardı ? İten de olabilir ... Ona bakınca bir şeyler hissediyorum .. Bu hissin aşk yada sevgi olmadığını biliyorum.. Anlam vermediğim ,kendime bile açıklayamadığım derinlerde yatan bir şey ..

 'Eylül iyi misin miniğim ' diyerek beni kendisine çekti Deniz.

'Hı.hı iyiyim canım '

Masaya doğru yürüdüğümde Miraç'ın gözleri bendeydi. Tam gözlerimin içinde.. Bu bakışından oldukça rahatsız olmuştum ..

'Merhaba eylül görüşmeyeli nasılsın ' dedi . Elini bana doğru uzatmış cevap vermemi bekliyordu .

'İyiyim sen ? '

'Bende ..Sana arayı açma demiştim ..Seni tanımak istiyorum demiştim ..' dediğinde eli halen elimdeydi.

Deniz kolunu omuzuma atarak 'Eylül'ü bu kadar tanıman yeter Miraç ' dediğinde gözlerinden oklar fırlıyordu resmen .

'Ne o kardeşim benden mi kıskanıyorsun Eylül'ü. Sadece bizim arsızı yola getiren kızı merak ediyorum ..'

'Yok canım ne kıskanması saçmalama ' diyerek Miraç'ın omuzuna vurdu Deniz.

'Hey hadi atışmanız bittiyse oturalım . Ben çok acıktım ' dedi Buğra.

Bir anda bütün açlığımı ve yorgunluğumu unutmuştum . Tek yapmak istediğim Deniz'in kollarında uyumak ..

Masaya oturduğumuz da Buğranın yüzü gülücükler saçıyordu . Hiç birimizin olmadığı kadar mutluydu . Artık mutlu olma sırası bizde değil miydi ? Neden ortada hiç bir şey yokken bir anda kendimi mutsuz ,çaresiz hissetmeye başladım ki..

Miraç'ın gözleri halen bendeydi. Ona doğru bakmamaya çalışıyordum ama bakışları beni çok rahatsız ediyordu .. Deniz'in fark edip etmediğini anlamak için Deniz'e doğru baktım ama Deniz hiç bir şey fark etmemişti. Buğrayla birbirlerine dönmüş konuşup gülüşüyorlardı .

Miraç susmuş sadece bana bakıyordu .. Ben ise onun bakışlarından kaçmaya çalışıyordum ..

Buğra Miraç'a dönerek

'ee miraç sen neler yapıyorsun . Yok mu hayatında biri .Seni oturtalım nikah masasına .Deniz'den de mi örnek almıyorsun hiç '

Miraç halen bana bakıyordu. Bu deniz bu kadar mı kördü yoksa arkadaşına bu kadar çok mu güveniyordu ?

Miraç bakışlarını benden çekmeden ' Benim karşıma halen Eylül gibi biri çıkmadı Buğra..'

'Ooo Yenge Miraç'ında takdirini almışsın . O kolay kolay kimseyi beğenmez bak . hatta kolay kolay değil hiç beğenmez '

Deniz kolunu omuzuma atıp beni kendine çekti ve dudağımdan öptü . Karşılık vermemi gerektirmeyecek kadar kısaydı .

'Dünya da bir tane eylül var onu da ben kaptım arkadaşlar . Siz artık Ayşeler Fatmalar bulun '

İçimdeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin