'Miniğim yarından itibaren 'BENİMSİN' ! '
Ben sadece susuyordum . Şaşkınlıktan konuşmayı bırak düşünemiyordum bile .Deniz gülümseyerek bana doğru geldi. Yatağın ucuna oturdu .
'Çok erken olmadı mı deniz ?'
'Bizim de istediğimiz bu değil miydi miniğim '
'Ama ama..'
'Aması falan yok eylül . Artık mutlu olma zamanı . Senle ben ..Biz ömür boyu mutlu olacağız. Kimse bozamayacak bunu '
'Deniz yalanlarımızı ne kadar saklayabiliriz ? Her gün korkuyla mı yaşayacağız ? Hamile olmadığım ortaya çıkmayacak mı sanıyorsun . '
'Eylül mantıklı düşün yarın evleniyoruz . Hemen hamile kalabilirsin ve yalanımız gün yüzüne bile çıkmaz '
'ne ! hemen mi ! '
'Evet miniğim hayata hep eksik başlamışsın ..Bir fazlanda olsun '
'ama bu çok fazla . Daha ben 18 yaşındayım '
'Ne güzel ya 2 tane miniğim olur . Birlikte büyütürüm sizi ben ' dedikten sonra pis pis güldü. Yanımdaki yastığı alıp ona attım . Oda kendisine bir yastık aldı . Odanın içinde koşturmaya başladık . İkimizin de yüzünden terler boşalıyordu ama Deniz'in olması gerektiğinden daha fazlaydı . Yüzünün rengi değişmişti. Eliyle kalbinin üstünü tuttu ve hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladı . Durduğu yere çömeldi.
'Deniz iyi misin ? Çok kötü gözüküyorsun ne oldu ? '
'Su..'
Hemen yatağın yanındaki sürahiden bardağa su doldurup ona içirdim .
'Deniz korkutuyorsun beni . Hemen nimeti yada canan Hanım'ı çağırıyorum 'diyerek kapıya yöneldim . Arkamdan kısık bir sesle
'Dur sakın ..Çağırma kimseyi.. Sadece yoruldum o yüzden geçer şimdi '
'Bende yoruldum neden bende de olmadı . İyi olmadığını görüyorum Deniz rengin mosmor oldu '
'Demek ki ben daha çok yorulmuşum eylül uzatma iyiyim ben ! ' gözlerim dolmaya başlamıştı . İlk defa bana bağırmıştı hem de kırıcı bir şekilde. Gözlerimin dolduğunu anladı .
'Miniğim özür dilerim lütfen hadi gel yanıma seni öpeyim geçer '
onu dinlemeyerek banyoya girdim ve kapıyı kapattım . Hemen arkamdan kapıya vurdu .
'Eylül yapma böyle üzülmene dayanamıyorum biliyorsun ' cevap vermemeye devam ettim . O da konuşmaya ..
'Miniğim bak lütfen hadi daha alışverişe çıkacağız.. Pijamayla gelmek istemezsin değil mi nikaha ? '
Bu deniz kadın ruhundan anlıyordu . Yavaşça kapıyı açtım . Rengi yerine gelmişti. Bana gülerek baktı ve kolumdan tuttuğu gibi kendine çekip sarıldı .
'Ah bu kadın milleti. Kıyafet deyince yapamayacakları şey yok '
'Ben kıyafet için yapmadım . Zaten kapıyı açacaktım o bahane oldu . ''
'Hıhı tamam ' diyerek bana daha sarıldı ve yanağıma bir buse kondurdu .
'Hadi küçük hanım alışverişe '
Zaten üstüm giyinikti. Elimden tuttuğu gibi aşağıya indirdi beni. Tam arabanın anahtarını alıp çıkıyorduk ki nimet arkamızdan seslendi.
-Deniz bey . Miraç bey geldiler efendim . Sizi salonda bekliyor .
Deniz içinden küfür savurarak kısık bir sesle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Sen
RomanceBir bataklıkta başlayan aşk ... Annesinin borcu yüzünden kaçırılan 17 yaşındaki Eylül'ün kötü yollara düşürülmesi.. Kısa bir eğlence için , bir kaçamak yapmak içindi Deniz'in oraya gidişi.. Bir hayat kadınının 'Hayatının kadını ' olacağını nerede...