Arkadaşlar artık bölümler 3 günde bir gelecek haberiniz olsun :) Okumaya devam edin lütfen ..Arkadaşlar bir kaç bölümdür Deniz -eylül ikilisi pek olamıyor ama merak etmeyin telefi edeceğim :) Her şeye rağmen mutlu oldukları zamanda olacak ..
Miraç'ın ağzından
Ben barda kanlar içinde yatarken Eylül bana bakmıyordu bile .. Benden bu kadar mı korkuyordu ?.. Deniz'e öyle bir sarılışı vardı ki .. Bu beni ağlatmaya yetti.. Oysa ben bir daha ağlamayacağıma kendime söz vermiştim ..
Deniz'i bu kadar mı seviyordu ... Bir aralar benim için atan o minik kalbi şimdi Deniz için mi atıyordu .. O şefkatle bakan gözleri şimdi neden bana nefretle bakıyordu .. Beni gerçekten hatırlamadığından mı ? Yoksa her şeyi hatırladığından mı ?..
Ben yerde yaralı yatarken Eylül arkasına bile bakmadan Deniz'in kollarına sarılı bir şekilde dışarı çıktı .. Evet canım çok acıyordu .. ama Deniz'in oluşturduğu yaralardan değil , Eylül'ün oluşturduğu yaralardan acıyordu ..
Çevremdekiler yardım etmeye çalıştı ama hiç birinin yardımını almadan kendi çabamla ayağa kalktım .. Kendimi zar zor dışarı attığımda Deniz Eylül'e sarılıyordu .. Sonra Eylül'ü kucağına alıp bir taksiye bindi.. O anda kapının eşiğine yığıldım ..
Neden bu Deniz olmak zorundaydı .. Neden kardeşim dediğim insan olmak zorundaydı ..Ben onu gerçekten seviyordum .. Ama Eylül'ü her şeyden daha çok seviyorum .. Ne olursa olsun onu bırakmayacağım .. Onu Deniz'e vermeyeceğim .. Onu bir kere bıraktım daha bırakmayacağım ..
...........
Eylül'ün ağzından
Uzun süreden sonra ilk defa Kaan'ı hatırlamıştım .. Yüzünü tam olarak hatırlayamıyorum , hatta anılarımızı bile .. Ama neden Miraç bana Kaan'ı hatırlatıyor ... Gözleri onunkine çok benziyor ...
'İyi misin küçük kız ' dediğinde geçmişte yaşadığım bir kaç anım canlanmıştı gözüme.. Miraç'ın bana bu anıları hatırlatması bir tesadüften ibaret olabilir mi ? Bu soruların aklımı kurcalayıp Deniz'le olan mutluluğuma gölge düşürmesine izin vermeyeceğim .. O yüzden her şeyi Miraçla konuşup öğreneceğim ..
Güzel bir banyodan sonra kıyafetlerimi almak için bornozla banyodan dışarıya çıktım. Deniz yatakta kitap okuyordu .. Beni görünce
'Bende bu mis koku nereden geliyor diyordum ' dedi.. canım Deniz'im benim ..
'Koklamak ister misin ? ' dediğimde bir çırpıda belime sarılmıştı .. Başını ıslak saçlarıma koyup
'Bu koku benim ilacım gibi miniğim .. Kokunu içime çektiğim her dakika ömrüm en az bir asır uzuyor '
Yüzümü ona doğru dönerek yüzünü ellerimin arasına aldım ..
'O zaman saçlarım burnundan hiç çıkmasın Deniz'im .. Unutma benden önce ölemezsin ..' dediğimde birden benden çekildi..
'Allah'ın işine karışılır mı miniğim ?' dediğinde yüzü oldukça ciddiydi.. Ne olmuştu birden ?
'Benden önce ölmeyi aklından bile geçirme ' dedim ve hızlıca banyoya girip giyindim ..
'Her şeyden ne kadar da habersizdim .. Olacaklardan .. Biz bu sorunları büyük deyip mücadele etmede zorlanırken onla nasıl baş edecektik .. Ben nasıl dayanacaktım ... Denizimin ellerimden kayıp gitmesine ...'
Banyodan çıktığımda Deniz odada yoktu . Bu işime gelmişti.. Hemen Miraç'ı aradım ..
'Alo eylül sen misin ? '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Sen
RomanceBir bataklıkta başlayan aşk ... Annesinin borcu yüzünden kaçırılan 17 yaşındaki Eylül'ün kötü yollara düşürülmesi.. Kısa bir eğlence için , bir kaçamak yapmak içindi Deniz'in oraya gidişi.. Bir hayat kadınının 'Hayatının kadını ' olacağını nerede...