İçimde olduğum duruma inanamıyorum . Cehennem içerisinde bana cenneti yaşatan bir adama aşık olmuştum . Hayatım boyunca bu anı bekledim . Kollarında uzanabileceğim başımı göğsüne dayayabileceğim ... Hep aşık olacağım bir adam aramıştım . Sonunda buldum . Ama bu cehhennemde bulmak zorunda mıydım ? Onu da kendimle beraber yakmak zorunda mıydım ? Onun gözleri önünde kül olmak zorunda mıydım ?
Ya o ? Benimle yanmak zorunda mı ? Yanımda olmak ..Beni sevmek zorunda mı ? Kim bilir belki benimle gönül eğlendiriyordur ama ben onun gözlerine baktığımda kendimi görebiliyorum..
Gözlerimi zar zor açabildim . Bütün gece ağlarsam olacağı bu tabi . Hayret bugün rahat bırakmışlardı beni . Saate baktığım da bunu daha iyi anladım . Normalde şimdiye kadar beni en az kırk kere uyandırmışlardı .
Al şom ağzımı açtım işte . Kapı bir anda çalınmadan açııldı . İçeri giren Arif pisliğiydi.
-Kapıyı çalsana .
-Acelemiz var . Akşam çok önemli müşteri var . Hazırlanman gerek .
-Deniz için mi hazırlanacam gerek yok .
-ne denizi be kızım . Bizim büyük patron gelecek . Sakın arıza çıkarma yolarım seni.
-Hayır istemiyorum . Deniz gelecek bugün .
-Deniz şu 2 gündür gelen demi. Tabi buldun zengin çocuğu kancanı tak .
-Ne diyorsun sen be
diye yataktan kalktım .
-Herneyse Deniz gelmeyecek bugün gelse de gitsin başkasına . Sen dolusun
der demez kapıdan çıktı .
Lanet olsun şimdi ne olacaktı . Nasıl becerecektim o adamdan kurtulmayı ..
Zorla hazırladılar beni.. Artık yatakta oturup adamı bekledim . Bu bana Denizi beklediğim günü hatırlattı . Bir an kalbim acıdı .. Miniği şimdi kimin altına girecekti .. Daha sesli ağlamaya başladım . Dudağımdaki bütün ruju yanağıma dağıttım . Saçımı bozdum .. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı . .. Tam ayağa kalktım ..Kalkmamla kapı açıldı . Belki Denizdir diye bir umutla döndüm ama o değildi.
Yaşı bana oranla oldukça büyük simsiyah saçlı bir adamdı. Beni görünce gözleri fal taşı gibi açıldı . İçeriye girdi. Bana doğru yaklaştı . Ben halen ağlıyordum . Bana doğru yürüdükçe ben geriye gidiyordum . En son sırtım duvara çarptı. Kaçacak bir yerim olmadığını anladım ..
-Ah hadi ama güzelim neden bu kadar gerginsin ?
-Ne olur dokunmayan bana . Beni zorla aldılar buraya .
-Hangi kız isteğiyle geldi ki. Unutma burası benim . Sen kimi kime şikayet ediyorsun ?
şimdi tongaya oturmuştum . Artık ağlamaktan nefes alamıyordum . Onu ittim . Ama o geniş gövdesinde işe yaramadı . Beni iyice duvara yasladı . Kendini de üstüme . Alttaki sertliği hissedebiliyordum . Kafasını boynuma gömdü ve öpmekten çok ısırırır bir biçimde beni taladı . Elbisem bacaklarımdan yukarı çıkmıştı . Ben çırpınmya devam ediyordum ama fayda etmiyordu . Ben çırpındıkça o beni daha çok bastırıyodu kendine .Duvarda beni yukarı kaldırdı ve kucağına aldı . Elleriyle bacağımı tuttu ve canımı acıtacak şekilde sıktı ben bağırmaya başladım .
-Sus güzelim . Sesine yazık etme . Burada herkes bağırır . Acıdan, zevkten . O yüzden kimse yardıma gelmez.
Beni kucağında taşıyarak yatağa attı .. Ve kendi üstüme doğru geliyordu . Bacaklarımı kendimde topladım ama çare etmedi . Bacaklarımı benden ayırıp açtı . O boşluğa da kendini yerleştirdi . Hiç bir çarem kalmamıştı . Ağlamaya bağırmaya devam ediyordum ama bu ona zevkten başka bir şey vermiyordu . Kafasına vuruyordum ellerimle ama etki etmiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Sen
RomanceBir bataklıkta başlayan aşk ... Annesinin borcu yüzünden kaçırılan 17 yaşındaki Eylül'ün kötü yollara düşürülmesi.. Kısa bir eğlence için , bir kaçamak yapmak içindi Deniz'in oraya gidişi.. Bir hayat kadınının 'Hayatının kadını ' olacağını nerede...