Odpaliłam telewizor.W sumie to już dawno nie siedziałam sobie w salonie oglądając jakieś seriale.Dlatego,że mieliśmy tu polską i angielską telewizje,przełączyłam na pierwszą miłość.Od zawsze kochałam ten serial jednak już długo go nie oglądałam.(...)
Poranek minął mi bardzo fajnie.Wzięłam w rękę swojego iPhona i sprawdziłam godzinę.Było pięć po dwunastej.Wzięłam swoją deskorolkę i pojechałam do skateparku.Zobaczyłam chłopaków więc prędko do nich podjechałam.Max Luke Jack i Jacob,tyle że tym razem bez Leo.
Jacob-A co nasza Maja robi tu sama?Myśleliśmy,że przyjdziesz z Leosiem.
Ja-Ma przecież swoją dziewczynę i zapewne nie ma czasu wiec co ja zrobię.
Max-Czy ktoś tu jest zazdrosny?
Ja-O co?
Luke-O Leondre,Maja to widać.
Ja-Proszę was możemy o tym nie rozmawiać?
Jacob-Okej,ale pamiętaj,że zawsze jak będziesz chciała pogadać to pisz.
Luke i Max-Właśnie.Możesz na nas liczyć.
Ja-Dziękuję.Wy na mnie też.Chodźcie może idziemy pojeździć,co?
(...)
Dzisiaj z chłopakami bawiłam się wspaniale.Fajnie się nam jeździło.Po Skateparku pojechałam do kaufa po nutelle dla Leo.Miałam zamiar zaraz się do niego wybrać.Sprawdzić chociaż czy żyje.(...)Jednak stał się dramat....Nie mogę w to uwierzyć....😭Nutella podrożała o 3 złote! 😂Ajajaj czego się nie robi dla przyjaciół.Zapłaciłam o te trzy złote więcej,wyszłam z kaufa i pojechałam prosto do domu mojego przyjaciela.Zadzwoniłam dzwonkiem do drzwi.Otworzyła mi Pani Victoria.
Mama Leo-Ooo cześć Majcia,proszę wejdź.
Ja-Dzień dobry proszę pani.Jest może Leondre? Czy znowu porwała go ta jego dziewczyna?-spytałam ze śmiechem.
Mama Leo-Jaka dziewczyna? Leo jest w domu,ale poczekaj.Wy dzisiaj rano nie byliście razem w skateparku?
Ja-Leondre ma dziewczynę.Nic pani nie mówił? Nie widziała jej pani?A odpowiadając na drugie pytanie to nie,dziś rano byłam sama w skateparku i nie miałam iść z Leosiem.
Mama Leo-To dziwne.Nic mi o niej nie mówił.Później z nim o tym porozmawiam.Teraz już lecę do pracy wiec trzymaj się słonko,Aa jak coś to Leo jest u siebie.Pożegnałam się z Panią Victorią i poszłam do pokoju nastolatka.Nie pukając weszłam do środka.
Leondre-Czy wy kiedyś się nauczycie....oooo Majus przepraszam myślałam,że to moja mama albo Tilly.-powiedział przytulając mnie.
Ja-Powiesz mi czemu okłamałeś swoją mame?
Leondre-W jaki sposób ją okłamałem?
Ja-Powiedziałeś jej dzisiaj ze idziesz Żr mną do skateparku,a wcale tak nie było i wgl może to nie moja sprawa ale czemu jej nie powiedziałeś o Samancie?
Leondre-Jesteś moją przyjaciółką wiec możesz się interesować takimi sprawami z reszta mówiłem,że możesz pytać o wszystko.O tym rzekomym wyjściu do skateparku to miałem iść z Samantą się przejść ale nie wiem jakim cudem powiedziałem to,że wychodzę teraz z Tobą;Może to dlatego,że non stop o tobie myśle-powiedział szeptem jednak ja to usłyszałam.
Ja-Ooo okej,a czemu jej nie powiedziałeś o swojej dziewczynie? Nie mowię tutaj,że masz się swojej mamie ze wszystkiego spowiadać ale wiem,że Samanta jest dla Ciebie ważna i myślałam,że zna się z twoją mamą.
Leondre-Jest dla mnie ważna ,ale ty ważniejsza.Pamietaj o tym jak coś.Moja przyjaźń z Tobą nigdy się nie skończy,a nawet jeśli miałaby to zawsze będę miał cię w sercu i nigdy o tobie nie zapomnę.Powracając do tematu,sam nie wiem czemu jej nie powiedziałem.Niby to dla mnie ważne ale nie no ja nic nie wiem.
Ja-Okej,Leoś spokojnie.Nasza przyjaźń dla mnie jest najważniejsza,nie ma niczego ważniejszego od niej.Wiem,że się powtarzam,ale jestes jedna z najlepszych rzeczy które mnie spotkały w całym moim życiu.Tak bardzo cię kocham-wyszeptała strasznie cicho i wtuliłam się w przyjaciela
Leondre-Ja ciebie tez-wyszeptał równie cicho jak ja.Siedzieliśmy wtuleni w siebie i w sumie nie wiem kiedy skonczylibysmy gdyby nie to,że do pokoju Leo weszła Samanta.
Samanta-O Hejj,nie przeszkadzam?-spytała patrząc na mnie ze złością.
Odkleiłam się od Devriesa i spojrzałam na jego dziewczynę.
Leondre-Trochę przeszkadzasz-powiedział.
Byłam równie zdziwiona co Samanta.
Samanta-A okej,skoro nie masz dla mnie czasu to super.
//////////////////////////////
656 słów.Dziekuje za prawie 300 wyświetleń.Dziekuje każdemu z was który to czyta.Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy i przekleństwa.Milego dnia/wieczoru xx
CZYTASZ
Niespodziewanie /Leondre Devries
Фанфик16-letnia Maja-nie zdaje sobie sprawy z tego jak pewien chłopak obróci jej życie do góry nogami. Kim on jest i co takiego zrobi?