Ważna informacja

818 18 0
                                    

1 sprawa:

Zaczęło się robić coraz cieplej, zbliża się koniec roku szkolnego z czym wiążą się ostatnie poprawki ocen i tym podobne. Dotychczas starałam się dodawać rozdziały według wprowadzonego przeze mnie systemu czyli jeden rozdział w pt, jeden w sb i jeden w niedzielę, ale czasami robiłam te rozdziały tak na siłę. Nie chcę ich pisać w ten sposób. Te opowiadanie ma płynąć prosto z mojego serca (może to trochę dziwnie brzmi ale trudno xd). Dlatego teraz rozdziały będą publikowane kiedy będę miała na nie jakiś pomysł, bo nie chcę żeby były nudne. Czyli podsumowywując od teraz do nieokreślonego czasu rozdziały będą publikowane w różnych dniach, czasem co 2 dni, a czasem co tydzień dwa. 

2 sprawa:

Tak jak pisałam już w którymś z rozdziałów zostało około 30 rozdziałów do końca książki. Nie chcę przeciągać go jakoś strasznie długo. Wszystko jest już zaplanowane tylko teraz muszę potrafić sformułować to w rozdziały. Uprzedzam, że będzie druga część. Zanim pojawi się druga część na moim profilu opublikuje nową książkę. Niedługo powiem Wam o niej co nie co więcej, jednak jeszcze nie teraz. Kiedy ta "nowa książka" lub pierwsza część tej "nowej książki" zostanie zakończona, na moim profilu pojawi się druga część Niespodziewanie /Leondre Devries.


Niespodziewanie /Leondre DevriesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz