ישבתי לידו רציתי רק לשמוע שוב את קולו הצרוד הזה, אבל הוא דיבר עם הבנים האחרים ולא העביר מבט אחד אליי.
אמילי אמרה בלחש עם הפה שלה "הוא ממש חתיך"
"הוא בסדר" אמרתי לה,
״אני מכירה אותך אם איך שאת מסתכלת עליו התאהבת בו"
באתי לענות לה והוא הסיט את במטו אליי, במהירה סגרתי את פי והסתכלתי על פינה אחרת בחדר."את קים?" שאל
״כן״ עניתי.
״שמעתי עלייך משון הוא סיפר לי עלייך ואמר שתהיי גם את פה" שתקתי לא היה לי ממש מה להגיד. "את יודעת מי אני?" שאל.
"כן שמעתי שדיברו עלייך פה קוראים לך ליאם".
"דיברו עליי פששש מה אמרו?״בדיוק אחרי שאלתו של ליאם אמילי ביקשה מכולם להיות בשקט ושהיא רוצה שנשחק אמת או חובה. גם מי שלא רצה זה לא היה משנה כלום כי אם אמלי רוצה משהו היא מקבלת.
לקחנו את אחד מהבקבוקים הריקים והתחלנו לסובב יצא על ג'פרי ידיד די טוב שלי והוא היה צריך לשאול את שיין."שיין אמת או חובה" שאל ג'פרי את שיין.
"חובה" השיב שיין. "חובה עלייך לקחת מישהי מהמועדון לפה ולנשק אותה."
שיין גיחך העביר יד בשערו השחור והלך. לאחר זמן קצר, חזר לכאן, עם איזו משהיא בלונדינית השכיב אותה על הרצפה כשהוא מעליה ועשה כדברי ג׳פרי.
ראיתי את לשונו נכנסת ללשונה וגלגלתי עיניים.הוא התנתק ממנה ואמר לה "תודה מתוקה את יכולה ללכת עכשיו", איך היא נותנת לו לדבר אליה ככה אני הייתי מעיפה לו סטירה.
הבקבוק המשיך להסתובב ויצא על רואי ועל אמילי.
רואי שאל את אמילי "אמת או חובה?"
"חובה ענתה"
״חובה עלייך לגעת לשון בזין."
מה אין מצב שהיא עושה את זה
"אוקיי" אמרה.
ועשתה את זה היא באמת עשתה את זה!!! הייתי בשוק.
שון פלט גניחה וכולם צחקו, אפילו אני צחקתי."אוקיי אוקיי עכשיו אני מסובבת".
אמילי סובבה ויצא עליי. היא שאלה אותי "אמת או חובה קימי היקרה שלי".
"אמת" השבתי לה, ואמילי אמרה לי "נו די קים לא תבחרי חובה בבקשה פליז פליז".
"לא, אני רוצה אמת". עם כל החובות שנתנו פה האמת שדי חששתי.
אמילי התחילה לצרוח "חובה, חובה, חובה, חובה.
וכולם הצטרפו אליה, חוץ מליאם שהיה נראה די מובך מסיבה לא ברורה.
"טוב טוב חובה, אוף אני שונאת אותכם""חובה עלייך להיכנס לחדר שירותים הפיצפון הזה עם ליאם לחמש דקות".
"והוא יכול לעשות בך מה שהוא רוצה, ואסור לך להתנגד."
כל הבנים פתחו עניים בהתלהבות וטפחו טפיחה על גבו של ליאם. ליאם הסמיק, הוציא גיחוך קטן ומיד אחר כך פרצופו נעשה אדיש.
זה לא קורה לי!
אמילי משכה אותי והכניסה אותי לשירותים האלה וכך גם הבנים עשו עם ליאם. "חמש דקות מעכשיו",אמרה אמילי וסגרה את הדלת.עמדנו שם בשקט, שנינו מובכים מהסיטואציה הזאת. "אז מה אתה מתכוון לעשות לי?" שאלתי.
״אני לא יודע, אני לא רוצה לעשות לך משהו שלא תרצי.״
וואו הוא כזה חמוד !!
"זה בסדר אם אתה תעשה משהו שלא ימצא חן בעיני אני אגיד לך.. ואתה תחליט מה לעשות עם זה"."אוקיי" אמר.
הוא התקרב אליי לאט לאט, כאילו מתכוון לנשק אותי רעדתי כולי.
היינו במרחק נשימה, ואז הוא הוזיז את ראשו לכיוון צווארי והתחיל לנשק אותי שם.
הרגשתי את לשונו, הרגשתי את פיו מנשק אותי בחוזקה, הרגשתי את המגע שלו שהיה כל כך נעים.
התנשמתי בכבדות, זה הרגיש כל כך טוב, ויחד עם זאת מוזר.
לא הייתי רגילה לזה, עם כל מי שהייתי רק התנשקנו לא הסכמתי מעבר לזה. ולו איפשרתי זאת, משהו בגופי רצה זאת.הוא התנתק מצווארי והמשיך לכיוון פי.
עוד פעם היינו במרחק נשימה שפתינו נגעו אחת בשנייה ואז ג'ון פתח את הדלת.
"הופה הופה אני רואה שהעניינים פה חמים", אמר וחייך.
הסתכלנו עליו במבט מובך, יצאנו לסלון ואמילי הסכלה עליי הזיזה את ראשה מצד לצד וצחקה, כאילו היא ידעה מה קרה שם.נהיה כבר מאוחר אני ואמילי נפרדנו לכולם, ליאם בא חיבק אותי ולחש באוזני, "היה לי ממש כיף." הסמקתי, "גם לי" השבתי לו.
ופיטר הנהג של אבא שלי בא לאסוף אותי ואת אמילי, כל אחת לביתה.
YOU ARE READING
לי את שייכת
عاطفيةקים היא נערה צעירה בת 17 שמתגוררת עם אביה בקליפורניה. אמא שלה מתה כשהיא הייתה בת 10. לילה אחד פגשה קים בנער בן 18 בשם ליאם, היא לא ידעה שמאז החיים שלה הולכים להשתנות, ולא לטובה. (גמור) -מכיל תכנים- *מיניים* *קללות* *אונס* *תכנים אלימים* *האחריות ע...