-נקודת מבט אמילי-
אחריי כל מה שקרה עם ליאם וקים, רצתי ישר לאמיליה וסיפרתי לה שקים וליאם רבו. לא רציתי לספר לה הכל כי אז היא תגיד לאבא של קים וקים תהיה בסכנה.
אחריי שקים ואמיליה סיימו את השיחה, הבנתי שקים לא יכולה להגיד איפה היא נמצאת, הוא מאיים עליה.
היא אמרה שהיא בחופשה כי היא רבה עם ליאם.
הייתי חייבת לעשות משהו אז החלטתי לשתף את החברים."טוב תקשיבו קראתי לכם לפה כי אני חייבת לספר לכם משהו."
"מה קרה אמילי?" ג'פרי שאל.
"ליאם חטף את קים."
"מה?" שון שאל בבילבול.
"מה זאת אומרת חטף אותה?" ריי שאל מיד אחריו.
"אמילי מה יש לך?" רואי שאל.
"חברה אני רצינית, אנחנו עקבנו אחריי ליאם וגילינו מרתף מוזר מלא בתמונות אישיות של קים. ואז הוא גילה אותנו, ואיים עלינו באקדח ו.."
"מה?" ג'ון אמר בחוסר סבלנות.
"והוא עוד שנייה הרג אותי, וקים הצילה אותי ואז הוא לקח אותה."
"טוב אמילי, הבדיחה הזאת לא מצחיקה." שיין אמר. "איים עליכם באקדח? באמת? די עם זה."
"כן, זה גם לא מתאים לליאם, אני מכיר אותו מגיל קטן, הוא בחיים לא היה עושה דבר כזה." דין הצטרף אליו.
"ונגיד שזה נכון, למה את לא פונה למשטרה?" ריי הוסיף.
"אם נפנה למשטרה הוא יפגע בה, או לפחות במישהו שקרוב אלייה. אסור לנו להסתכן.
"נו באמת.." שיין אמר."אם אתה חושב שאני עובדת עליכם, אז איפה הם? אה? איפה קים וליאם?!"
צעקתי ודמעות החלו לזלוג מעיניי.
שון שתק.
"זה מה שחשבתי. תקשיבו, היא בסכנה ואתם היחידים שיכולים לעזור לי." הדמעות נמשכו.
"טוב אנחנו.. אנחנו נעזור לך אל תבכי." שון אמר חיבק אותי ונישק את ראשי.
"אמרת שהיה מרתף, אולי תראי לנו אותו?" ג'ון שאל.
"רעיון טוב." אמרתי וניגבתי את הדמעות. "בואו נזוז."לאחר זמן קצר הגענו למקום.
"מה זה המקום הזה?! הוא נטוש, אין פה כלום חוץ מבתים ישנים." שיין אמר.
"שיין סתום ת'פה שלך כבר!!!" שון צעק עליו.
פתחתי את דלת הבית הנטוש.
"זה המרתף? אין פה כלום" ג'ון אמר.
"נכון, יש דלת סתרים, בואו זה פה."
הובלתי את החברים למקום שנפלתי בו והתחלתי לדפוק על הקיר.
"למה זה לא נפתח?!" התחלתי לדפוק יותר חזק.
"אמילי, אמילי תירגעי. מה את מנסה לעשות?" שאל דין.
"יש פה דלת סתרים, אני אומרת לך. רק שזה לא נפתח!! למה זה לא נפתח?!"
"טוב אתם לא רואים?! אין פה כלום!!" שיין החל להתעצבן ושון מיד נתן לו מבט מאיים."אמילי.." שון נגע בכתף שלי מאחור.
"אנחנו מאמינים לך אוקיי? נחשוב על משהו בדרך כבר."
"לא!! לא!! חייב להיות פה משהו"
"אמילי..." שון אמר, הסתכלתי בעיניו ונתתי לו להוביל אותי החוצה.
שיצאנו החוצה מהמחסן, ראיתי בזווית של העין מצלמת אבטחה בבית ישן ונטוש שממול.
"רגע" צעקתי.
"מה" אמר ריי.
"המצלמות אבטחה, שם בבית ממול."
"את חושבת שהן עדיין פועלות?" שאל ריי.
"אני לא יודעת, אבל שווה לנסות. בואו."נכנסנו לבית הנטוש ממול וראיתי את הלוח בקרה מרחוק.
"בואו" אמרתי להם והתחלתי לרוץ.
כולם החלו ללכת בקצב מהיר אחריי.
"מה עושים פה?" שאלתי את החבר'ה כי לא ידעתי איך להשתמש בזה.
"זוזי." רואי אמר ולקח פיקוד.
"זה פועל?" שאלתי במתח.
"כן."
"יש!!!"
אוקיי, באיזה שעה זה קרה?"
"אממ...לפניי חמש שעות" השבתי לרואי.
רואי החל להקליד במהירות בלוח בקרה, וכולם נראו די לחוצים.
"הנה." רואי אמר בגאווה.
כולם התקבצו סביב המחשב והחלו לראות."אתם רק מדברים פה." שיין אמר.
"תחכה" השבתי לו חסרת סבלנות.
"הוא הוציא עכשיו אקדח?!" ג'פרי שאל המום כולו.
כל הפרצופים של כולם בבהלה, וכמעט כולם לא יכולים להוציא ציוץ מרוב ההלם.
"אמילי הוא כמעט הרג אותך, הוא כמעט לחץ ההדק!! איך לא סיפרת לי דבר כזה?!" שון אמר וישר חיבק אותי מאחורה.
"שקט כבר!!!" דין צעק עצבני, מרגיש בגידה.
המשכנו לראות את הוידאו, והגענו לקטע שהרכב לקח אותי.
"הנה, פה השומר שלו לקח אותי."
"השומר שלו?" ריי שאל בבילבול.
"כן יש לו הרבה שומרים לפי מה שהבנתי."
"מה? אין לו מספיק כסף אפילו בישביל לקנות מסטיק בזוקה אז יהיה לו מספיק כסף בשביל לרכוש שומרים." ריי השיב לי.
"כנראה שגם את זה שהוא עשיר הוא הסתיר."
הוידאו המשיך וראינו שקים דפקה לליאם בול עץ בפנים, היא מיד ברחה והוא מיד היה בעקבותיה. מאז הם לא חזרו לאיזור הזה יותר."אני לא מאמין, אני לא מאמין!!!!" ריי צרח ובעט בכיסא שבור שהיה שם.
אחר כך ישר הסתכלתי בעיניו של דין, וראיתי את הכעס והעצב שהיה בו.
"אמילי, אני.." שיין בא להמשיך את משפטו אך מיד עצרתי אותו.
"אני סולחת. אוקיי עכשיו שאתם מאמינים לי אנחנו חייבים לחשוב מה לעשות."
"אוקיי, אוקיי כולם להיות בפוקוס." שון החל לומר. "אני יודע שזה לא נתפס, ואני יודע שהוא היה חבר שלנו.
אבל קים עכשיו בסכנה, ואנחנו חייבים למצוא דרך לחלץ אותה."
"רגע.. אבל ראינו בסרטון שהיא הצליחה לברוח." ג'ון אמר.
"כן, אבל הוא תפס אותה אחריי זה, והכריח אותה להגיד לאמיליה שהיא בחופשה.""אז בואו נגיד לאבא שלה, הוא איש עשיר כזה לא? על בטוח יש לו קשרים." אמר ג'פרי.
"זה בדיוק כמו לפנות למשטרה, אסור להסתכן." השבתי לו.
"איפה הוא היה יכול לקחת אותה?" ג'ון שאל.
"יש לי רעיון. דין וריי, תתקשרו לליאם ותגידו לו שאתם לא מבינים איפה הוא. סביר להניח שהוא ייתן לכם תירוץ, בזמן הזה אני אנסה לאתר את הטלפון. אוקיי?" רואי שאל את כולם.
"איך אתה יודע לאתר טלפון?" שיין שאל.
"יש הרבה דברים שאתה לא יודע עליי נשמה, אני צריך רק את המחשב כאן, ושתחזיקו אותו על הקו כמה שיותר זמן."
מיד התקשרנו לליאם, אך קו הטלפון היה מנותק.
"שיט!! חשב על הכל הבן זונה הזה." אמרתי בכעס.היייי בנות מה אתן חושבות על הפרק?
YOU ARE READING
לי את שייכת
Romanceקים היא נערה צעירה בת 17 שמתגוררת עם אביה בקליפורניה. אמא שלה מתה כשהיא הייתה בת 10. לילה אחד פגשה קים בנער בן 18 בשם ליאם, היא לא ידעה שמאז החיים שלה הולכים להשתנות, ולא לטובה. (גמור) -מכיל תכנים- *מיניים* *קללות* *אונס* *תכנים אלימים* *האחריות ע...