פרק קשה
קמתי לצידי ליאם בבוקר והוא עדיין ישן, בזווית של העין ראיתי טלפון נייד ליד ראשו.
לקחתי את הטלפון בשקט בשקט והתקשרתי לאמילי.
"נו תעני כבר" אמרתי בלחש.
"הלו" נשמע קול מהצד השני של הטלפון.
"אמי..." לא הספקתי להשלים את המשפט וליאם העיף את הטלפון מידי והצמיד אותי לקיר בחוזקה.
"מה את עושה?! אה?! בכוח לעצבן אותי, בכוח?"
הסתכלתי לצד תוך כדי הכאבים שליאם מכאיב לי וראיתי שהשיחה עדיין לא נותקה.
"מה אתה חושב? שתוכל להחזיק אותי במיאמי בבית גדול, עם בריכה גדולה, ושער לבן עם מלא שומרים לנצח?"
"מה?" ליאם שאל מבולבל קצת.ליאם ראה שהסתכלתי כל פעם לצד וגם הוא הסיט את מבטו,
הוא ראה את הטלפון וראה שהשיחה לא נותקה.
הוא ישר ניתק את השיחה וזרק שוב את הטלפון למקום בחדר, הוא הלך מצד לצד מנסה לא להתפוצץ עליי.
"יופי, יופי. הובלת אותה בידיוק למוות שלה."
"לא, לא ליאם לא." אמרתי, מתקרבת אליו.
הוא החזיק בזרועי חזק ואמר "היית צריכה לסתום את הפאקינג פה שלך."
הוא לקח את הטלפון שלו ויצא בטריקת דלת חזקה, משאיר אותי לבכות.אחריי שעתיים ירדתי למטה, ראיתי שליאם לא בסביבה וניצלתי את הרגע לגשת למנקה.
"היי, את תוכלי לשלוח את הפתק הזה לקליפורניה?"
המנקה הביטה בעייני בפחד והמשיכה ללכת.
"זה ממש חשוב לי בבקשה, ליאם לא ידע מי זה."
"אני לא יכולה לעזור לך, אני מצטערת" אמרה בלחש בחשש שמישהו יראה שהיא מדברת איתי והמשיכה ללכת.
ליאם בדיוק נכנס מהדלת הראשית במהירות לקח את ידי והעלה אותי ביחד איתו במדרגות.הוא דחף אותי על המיטה הוריד את חולצתו, נשכב מעליי, תפס את ידיי והחל לנשק אותי.
"מה קורה פה?" שאלתי בחשש.
"שקט! נגמרו הימים שאת עושה מה שבא לך, עכשיו אני עושה מה שבא לי."
לקח לי שנייה לעכל מה שהוא אמר ואז התחלתי לנסות להוזיז אותו ממני ולצרוח.
"קים סתמי, אני רציני"
"לא רוצה תעזוב אותי" צרחתי.
הוא קרע את החולצה שלי לשניים ואז נישק את צווארי.
"די ליאם" קולי יותר נרגע. "די, זה רק כי אתה עצבני אתה תתחרט שעשית את זה."
גיחוך קטן עלה בליאם.
"לא אני לא."ליאם הוריד את מכנסיו ותחתוניו.
"די!!" צרחתי תוך כדי בכי, וניסיון להשתחרר ממנו. "בבקשה די. איפה ה- "אני לא אפגע בך בחיים?"
"אמרתי לך שהימים האלה נגמרו נכון? ועל מעשים רעים משלמים. חוץ מי זה, מי אמר שזה יפגע בך? תאמיני לי, את רק תהני מי זה."
הוא הוריד את כל הלבוש התחתון שלי.
שם קודנום על איבורו, נכנס אליי ונע בי במהירות.
הדמעות לא הפסיקו לזרום והכאב הזה מכרסם בי כל כך חזק.לאחר זמן קצר ליאם יצא ממני נשק לי בלחי ונשכב לצידי.
"אוי כל כך הרבה זמן רציתי את זה קימי." אמר והסתובב אם הפנים אליי.
"איזה גוף יש לך אלוהים ישמור. הכי טובה שהייתה לי עד היום." ליאם ליטף את פניי.
העפתי את ידו ממני.
"אתה תשלם על זה."
YOU ARE READING
לי את שייכת
Romanceקים היא נערה צעירה בת 17 שמתגוררת עם אביה בקליפורניה. אמא שלה מתה כשהיא הייתה בת 10. לילה אחד פגשה קים בנער בן 18 בשם ליאם, היא לא ידעה שמאז החיים שלה הולכים להשתנות, ולא לטובה. (גמור) -מכיל תכנים- *מיניים* *קללות* *אונס* *תכנים אלימים* *האחריות ע...