Tür ; Dram , Romantik
Yazar ; Aynur Demir
Karakterler ; Kim Jongin , Do Kyungsoo , Byun Baekhyun ( Hikayenin sonlarına doğru ortaya çıkacak ) , Kim Minseok , Kim Taehyun , Choi Seunghyun .
Wu Yi Fan ( Revir doktoru ) Lee So Man ( Okul müdürü ) ,
~ ~ ~
Okulun Tanıtımı ; # Müdür Lee So Man' ın ağzından #
" 0kulumuza genellikle depresyon , öfke ve saldırganlık , madde ve alkol bağımlılığı şikayetiyle gelen bir çok öğrencimizle dolu . Okulumuzun arka kısmında bulunan bina ise yatakhane . Aslında yatılı okullar genellikle bir çok sorunlu genç için en etkili çözümdür . Çocuklarınızı daha önce gönderdiğiniz Kamu okulları onların sadece eğitim ve gelişme aşamasını hızlandırıcı etkinlikler uyguluyordu . Ama burası öğrencilerimizin duygusal sorunlarını , fiziksel sorunlarını yada öğrenme güçlüğü olan gençler ile başa çıkabilmek için tam donanımlı . Özel yatakhaneler , büyük sınıflar ve daha bireyselleştirilmiş aktivitelerin yanı sıra eğitimli danışman ve öğretmenlerle birlikte , öğrencilerimizin sorunlarını her saat dinleyebilecek olan terapistler sunuyoruz . "
# Kyungsoo'nun ağzından ; #
" Rehabilitasyon merkezine geldiniz desene sen şuna . "
~ ~ ~
Kim Jongin ; Ukala , kibirli , saygısız , kendini beğenmiş biridir pek denemez açıkçası . Aslında dışarıdan herkese karşı hep bu tavırları sergiler . Ama kimse kimsenin içindeki gerçek kişiliği bilemez .
Soğuktur . Bir buz dağından farksız hem de... Onunla konuşmadan önce iki kez düşünmenize neden olan korkunç bakışları size çok şey anlatır aslında . Genelde çevresi ona buz-bakışların-Prensi der . Bakışları karşısında oldukça ürkebilirsiniz .
Şiddet yüzünden okulda .
Do Kyungsoo ; İşte ukala , kibirli , saygısız ve kendini beğenmiş biridir diye kesinlikle ona denebilir . Ona bir kez bile yan gözle bakarsanız ikinciye bakma şansınızı kaybedebilirsiniz . Oldukça agresif ve çabuk parlayan öfkeli bir yapıya sahiptir . Acıması kesinlikle yoktur . Bağışlayıcı bir özellikte asla bulunmamıştır bugüne kadar . Kime çektiği bilinmiyor (!) .
Onunda bakışlarından birçok şeyi anlayabilirsiz. Bir kez onun tehdit dolu bakışlarıyla karşılaştığınız zaman bu asla ikinci kez olmaz . Ya kendinizi hastanede bulursunuz yada çöp kovasında yada ... Anlamışsınızdır umarım .
Şiddet yüzünden okulda .
Byun Baekhyun ; [ Hikayenin sonlarına doğru çıkacak . Şimdilik adı bir yada iki kez falan geçer hikaye boyunca . ] Değişken bir karaktere sahip . Oldukça fazla ve her biri farklı maske saklıdır dışarıdan sevimli görünen yüzünde . Ama onu gerçekten tanıyanlar nasıl biri olduğunu oldukça iyi bilirler . Uzun yıllar boyunca Kim Jongin'e karşı takıntılı bir sevgisi vardır . Kendi istediklerini yapmakta özgür ve öylede yapan bir karaktere sahiptir . İnsanlar üzerinde ilk tanışmada oldukça iyi bir izlenim bırakabilir ...
Kim Taehyun ; Kendinden başka kimseyi düşünmeyen bir karaktere sahiptir . Her hikayenin kötü karakterlere ihtiyacı vardır Kim Taehyun' da onlardan sadece bir tanesi .
Zeki hainlerden . Oldukça tehlikeli olarak da tanınmaktadır bütün okulda . Ama sonralara doğru ona oynanacak olan oyundan bir habersiz Kyungsoo' ya karşı kafasında planlar kurup duruyordur .
Okula geliş sorunu bilinmemektedir .
"Dipnot" Do Kyungsoo'nun üvey annesinin yeğenidir .
Kim Minseok ; Saftır . Zekidir ve de oldukça Zayıftır - bu tabi ki fiziksel özellikteki bir zayıflık değil , yanlış anlaşılmasın - O aksine oldukça şişmandır ve bu yüzden hyungları tarafından hiçbir zaman ciddiye alınmamakla birlikte sürekli onlara alay konusu olmuştur . Hatta annesi bile bazen onun kendi oğlu olup olmadığına dair içinde şüpheler taşıyordur . Ama o aksine oldukça tatlıdır , kimsenin fark etmediği bir sevimliliğe sahip .
Güvensizlik yüzünden okulda .
Wu Yi Fan ; [ Hikayenin ortalarında katılacak . ] Kendisi , işinde daha yeni olmasına karşın bir o kadar da başarılı bir doktordur . Okulda ki revirde görevlidir .
Lee So Man ; Okulun cani ve disiplin hastası olarak bilinen müdürü . Gerçi bu numaraları yeni 2 öğrencisine kesinlikle sökmüyordur ama .
Choi Seunghyun ; Kim Taehyun'un yandaşlarından biridir . O ne derse onu yapar .
OST ' Ler ;
Jung Jinwoon ; I'm Sorry ~ http://www.youtube.com/watch?v=8ZfA4F8XvqU
Hala , hala tereddütlüyüm .
Hala parıl parıl parlıyorsun , işte bu yüzden sana kolayca yaklaşabileceğimi sanmıyorum .
Çünkü , sen çok özgürsün . Sana yaklaşamıyorum , bu yüzden olmalı sadece etrafında dönüp durmam .
Sen benim kalbimde gizli olmalısın !
Deli Spice ; Missing You ~ http://www.youtube.com/watch?v=ChL7u1TYTUI
| Keder veren seni ölene kadar özlüyorum ,
Kalbim seni çağırıyor ,
Büyük acı çekiyorum . |
Deli Spice ; Chau Chau ~ http://www.youtube.com/watch?v=5KAjcEucAT0
| Senin sesini duyuyorum ,
Ne kadar zor olursa olsun , engellemeyi denemeyi sürdürüyorum . |
Bang SungJoon ; Wake Up ~ http://www.youtube.com/watch?v=wEI8c4hnixw
| Sana koşmak için uyanıyorum , Seni sevmek için uyanıyorum , Sana şarkı söylemek için uyanıyorum , şuan da uyanıyorum . |
Lee Min Ki ; Not In Love ~ http://www.youtube.com/watch?v=4aBD7KnKp18
| Kalbimi alamazsın , artık orada kimse yaşamıyor . |
Lee Min Ki ; Eternal Summer ~ http://www.youtube.com/watch?v=dVERUYOloAg
| Bu noktaya kadar geldik , Hala bilmediğimiz çok şey var . |
Lee Min Ki ; Tonite Tonite ~ http://www.youtube.com/watch?v=OMM3iFvAZIo
| Şimdi , ben koşuyorum ve böyle yaşıyorum . Ve tekrar aşkı deniyorum hala aşka deliriyorum .
Ben yaşıyorum , nefes alıyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brat SchooL (✓)
FanfictionOkulun Tanıtımı ; # Müdür Lee So Man' ın ağzından # " 0kulumuza genellikle depresyon , öfke ve saldırganlık , madde ve alkol bağımlılığı şikayetiyle gelen bir çok öğrencimizle dolu . Okulumuzun arka kısmında bulunan bina ise yatakhane . Aslında yatı...