Brat School ~ 14.bölüm

4.2K 270 24
                                    

Vote,  Vote,  Vote, Voteee ^^

“ Kay! “ Kyungsoo, Jongin'in üzerine örttüğü pikeyi tutup kaldırdı ani bir hareketle.

“ Ne? “ Jongin daha ne olduğunu bile anlayamadan Kyungsoo'yu kendinin bile rahatça yatamadığı küçük yatakta buldu birden. “ Ya ~ Ne yaptığını sanıyorsun? “ Jongin şaşkınlıkla başını çoktan yastığa koyan Kyungsoo'ya döndü.

“ Ne kadar ağır olduğunu biliyor musun? “ Kyungsoo sonunda itiraf etmişti, gerçi Jongin'in bildiğini de biliyordu ama. “ Seni taşırken oldukça yoruldum. “

Kyungsoo kendini biraz daha kaydırarak, sağına doğru yani Jongin'in bulunduğu tarafa çevirdi kendini, sol kolunu ortalarına bir çizgi olarak uzatırken diğer kolunu da yanağının altına sıkıştırdı.

“ Sana yatabilirsin demedim. “ Jongin’in Kyungsoo'dan biraz daha uzaklaşırsa yataktan düşecekti.

“ Çünkü sana yatabilir miyim demedim. “ Kyungsoo'nun yüzünden oldukça keyifli olduğu anlaşılıyordu. Jongin bunu görünce kendini yumuşatmayı deneyerek oda koydu başını yastığa.

Kyungsoo'yu olduğu tarafa dönememek için çabalasa da, genelde soluna doğru yattığı için bir süre sonra dönmek zorunda kaldı. Oda uyurken sürekli yaptığı gibi bir kolunu bacaklarına doğru uzattı. Diğerini de Kyungsoo'nun uyuyan yüzünü izlememek adına kendi önüne koydu ve uykusuna kaldığı yerden devam etti.

Nedendi bilmiyordu ama kendini hiçte rahatsız hissetmiyordu artık.

~ ~ ~

“ Hyung! “

“ Kim Jongin! “

Kyungsoo ve Jong yanı başlarında kopan kıyametten habersiz yüz yüze yatmaya devam ediyorlardı hala.

“ HYUNG! “

Ve sonunda Jongin kopan çığlıkla beraber yavaşça gözlerini açıp kendini biraz kaldırarak sırtını yatağın başlığına yasladı.

“ Ya ~ Ne işiniz var burada? “ Jongin gözlerini ovaladıktan sonra kızgın bakışlarla karşısındaki nereden çıktıklarını anlamadığı endişeli gözlerle ona bakan annesi Kim Namjoo ve her an üzerine atlayacakmış gibi duran Byun Baekhyun‘ a döndü.

“ Senin için endişelenmiştik Jongin ~ ah. Hasta olduğunu duyunca hemen geldik. Ama .. Pekte hasta gibi değilsin .“ Annesi Bayan Kim endişeli tavrını geride bırakarak suçlayıcı bakışlarla bir oğlunu birde yatakta hala yatmaya devam eden Kyungsoo'ya baktı. Kyungsoo'ya karşı öyle bir bakışı vardı ki bu hiçte iyiye işaret değildi. Ve Baekhyun'da da aynı bakış vardı. Gerçi bu Jongin'in kesinlikle umurunda değildi.

“ Ben iyiyim. Gidin. “ Jongin yataktan kalkarak annesinin yanına yürüdü yavaş adımlarla.

“ Hyung, bana bunu nasıl yaparsın? Bana buraya gelirken hiçbir şey söylemedin. Neden? “ Baekhyun ‘ un bakışları yavaş yavaş yumuşamaya başlamıştı.

“ Sana hesap vermek zorunda mıyım? Ya ~ Byun Baekhyun, sana peşimi bırakmanı söylemiştim. Kendini evleneceğimiz hayaline daha fazla kaptırma. “ Jongin’in buz bakışları yeniden yerine oturmuştu uzun bir zamandan sonra.

Kyungsoo ise sonunda seslerden rahatsız olarak kalktı yataktan sinirli bir şekilde. Ve karşısında aniden iki çift kızgın gözle karşılaştı. Kızgınlıklarının yanında sanki küçümseyici bakışlarda vardı. Kyungsoo‘ da onlara aynı bakışlarla bakınca ortamın havası iyice bunaltıcı bir duruma gelmişti.

“ Hyung, bu çocuk kim? Yatağında ne işi var? “ Baekhyun bir kez daha kızgınlıkla ayağını yere vurdu.

Jongin'in bakışlarının değişip öfkeye dönüştüğünü görünce de bir adım geri çekildi yavaşça.

Brat SchooL (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin