“ Do Kyungsoo, artık kalkmalısın. geç kalacaksın yoksa. “ Kyungsoo uykulu gözlerini aralayıp sabahın köründe ona seslenen Minseok'a baktı. “ 10 dk sonra ders başlıyor ve sen geç kalacaksın. “
Minseok başka bir şey söylemeden çantasını alıp hızla odadan çıkıp gitti arkasında uykulu Kyungsoo'yu bırakarak. Dün gece o balık surat onu uyandırdıktan sonra bir daha da uyuyamamıştı. Tam dalmıştı ki bu sefer de Minseok onu uyandırmıştı. Bu lanet okula küfrederek Minseok'un zorla astığı kıyafetlerini giydi. Havanında biraz soğuk olduğunu hissedince ceketini üzerine giydi bu sefer, kravatı ise elindeydi, nasıl takacağını bilmiyordu bile.
Kyungsoo derse çoktan başlamış olmalarını umursamadan kapıyı çalmadan sınıftan içeriye girdi. Ve yine bütün herkesin gözleri ona döndü. Ama bu sefer bakışlar dünkünden biraz farklıydı. Sadece kızgınlık seziyordu Kyungsoo onlardan. Sırasına gitmeye hazırlanıyordu ki danışman Bayan sinirli çıkan sesiyle onu durdurdu olduğu yerde.
“ Derse başlayalı ne kadar oldu haberin var mı? Dışarı, derse benden sonra gelemezsin. Ayrıca okul müdürü Lee So Man‘ ın yanına uğra hemen. “
Danışman Bayan ona eliyle kış kış yapıp kapı dışarı ederken Kyungsoo hala uykunun verdiği sersemlilikle ne olduğunu anlayamadan sınıf kapısı suratına sertçe çarpıldı. Buna sinirlenerek ayağındaki kalın botlarıyla yüzüne çarpılan kapıya sert bir tekme attı.
Saçlarını karıştırdıktan sonra hiçbir şey umursamadan boş koridorda yürümeye başladı ardından uykusunu açmak için. Sınıflar camlarla kaplı olduğu için geçtiği her koridorda öğrenciler dönüp ona bakıyordu. Hepsinin gözünde de aynı bakıştan vardı. Kyungsoo bundan rahatsız olarak adımlarını daha da hızlandırıp köşeyi dönmek için hazırlanıyordu ki birisiyle sertçe çarpıştı. Ona çarpıp bütün vücudunu sarsana bakmak için hızla başını kaldırdı bir süre sonra kendine gelidiğinde.
Karşısında ki dün gece kapısına gelip onu uykusundan eden balık suratlı çocuk vardı.
“ Beni yine dövmeyeceksin değil mi? “ Kyungsoo'nun ona çarptığı için yine döveceğini sanan kız kılıklı çocuk duvara yapıştırdı kendini.
Kyungsoo onun bu haline alayla gülüp ellerini ceketinin cebine attı.
“ Ya ~ Dün beni uykumdan etmeden önce düşünmeliydin bunu. “ Kyungsoo eliyle çocuğun kafasını dürttü alayla gülerek.
“ Benim konuşmama bile fırsat vermedin, sadece hoşgeldiniz demek istemiştim. “ Kyungsoo'nun isim etiketinden okuduğuna göre Yoon Yaejung adlı çocuk birden ona kafa tutmaya başlamıştı gözlerini başka bir yerden alıp sonra tekrar ona odakladığında. Kyungsoo çocuğun baktığı yere bakmak üzereydi ki Yaejung onu kendine çevirdi tekrardan.
“ Dün gece herkes uyuduktan sonra benim odama gelip arkadaş olmak istemenin nedeninin hiç de iyi olduğunu sanmıyorum nedense. “ Kyungsoo gözleriyle onu süzmeye çalışıyordu ki Yaejung birden yakalarına yapışıp onu geriye doğru sertçe itince neye uğradığını şaşırdı.
“ Sen! “ Kyungsoo gözlerinden püskürmeye hazır olan büyük bir öfke ile Yaejung denilen çocuğun üzerine yürüdü. “ Ya ~ Sen ne yaptığını sanıyorsun? . Seni öldürmemi mi istiyorsun? “ Kyungsoo çocuğu yakasından tutup sarstı şiddetlice zilin çaldığını umursamadan. Yaejung, Kyungsoo daha neler olduğunu çözemeden onun diğer elini de boynuna götürüp kendini şiddetlice duvara çarptı ve yere düşürdü.
Kyungsoo'nun öfkeli bakışlarının yerini birden yeniden şaşkınlık aldı, yerde yatan Yaejung'a bakakalmıştı. Salak çocuk kendi kendini mi dövmeye çalışıyordu Kyungsoo anlayamamıştı. Çocuğu yakalarından tutup kaldırmaya hazırlanıyordu ki arkasından gelen sesli uğultularla onu tekrar yere bıraktı. Öğrencilerin hepsi kızgınlık içinde ona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brat SchooL (✓)
FanfictionOkulun Tanıtımı ; # Müdür Lee So Man' ın ağzından # " 0kulumuza genellikle depresyon , öfke ve saldırganlık , madde ve alkol bağımlılığı şikayetiyle gelen bir çok öğrencimizle dolu . Okulumuzun arka kısmında bulunan bina ise yatakhane . Aslında yatı...