11. Bölüm ~
“ Senin sesini duyuyorum ~ “
Kyungsoo‘ daki merak duygusu ağır basınca adımlarını yavaş yavaş o tarafa doğru çevirdi. Gitar ile beraber gelen erkek sesi.
Bu neden ona bu kadar tanıdıktı. Hem sesin yumuşaklığı ve şarkının sözleri kalbinin bu kadar hızlı atmasını niye sağlamıştı ki? Nasıl aniden bu şekilde hissetmeye başlamıştı.
Kyungsoo kendini aptal gibi hissedince vazgeçmeye karar vermişti.
“ Ne kadar zor olsa da engellemeyi denemeyi sürdürüyorum ~ “
Derince bir nefes alıp tuttuğu kolu yavaşça aşağıya bastırıp kapıyı ittirdi ileriye doğru. Ve işte ordaydı. Ona arkası dönük bir şekilde nefesini kesmeye yetecek bir şarkı söylüyordu.
“ Kim Jongin ~ “ Kyungsoo şaşkınlıktan sesinin yüksek çıktığının farkına varmamıştı. Ağzı yarım bir şekilde açık Jongin'e bakmaya devam etti bir süre daha.
Jongin aniden arkasında beliren Kyungsoo'ya döndü şaşırmış bir vaziyette. Hangi ara gelmişti buraya? Bu odayı ondan başka bilen birinin olduğunu sanmıyordu da üstelik. Kyungsoo yine onu mu takip etmişti yoksa?
“ Yine dolaşmaya mı çıkmıştın! “ dedi Jongin alayla, elindeki oldukça pahalı olduğu her halinden belli olan gitarını gizlemekten çekinmeyerek yanında duran çantasına yerleştirdi dikkatli bir şekilde.
Bunun bir soru olmadığını Kyungsoo adı gibi biliyordu. Jongin her zaman ki gibi onunla alay ediyordu sinirlendirmek için. Ve Kyungsoo'yu sinirlendirdikten sonrada onun yanından kaçmak oldukça kolay oluyordu. Ama Kyungsoo sakinliğini korudu ilk defa ona karşı. Buna kendi bile şaşırmıştı aslında o anda.
Hiçbir cevap vermeden Jongin'in nota kağıtlarını da çantasına koyup hızla oturduğu yerden kalkışını seyretti uzun bir süre daha yarım açık ağzı ile.
“ Şarkı söylüyorsun. “ Kyungsoo'nun yüzünde Jongin'in daha yeni gördüğü samimi bir gülüş belirdi ardından.
Ve bu nedense Jongin'in olduğu yerde durdurmaya yetti. Kyungsoo'nun yüzündeki gülüş ilk defa samimiydi bu zamana kadar.
“ Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum. “ Kim Jongin kaşları çatık bakışlarını yavaşça ondan çekerek yanından geçip gitti hızlı adımlarla, gitarını orada bırakmıştı. Başkalarından gizlediği oldukça belliydi.
“ Kim Jongin! “ Kyungsoo ona karşı bütün sinirini biranda unutarak peşinden koşmaya başladı yetişebilmek için. Ama Jongin'in onu duymazlıktan geldiğini görünce yavaş yavaş sinirlenmeye başladığını hissetti ardından. “ Jongin-ah! “ Ve bu resmiyetsiz konuşma Jongin'in aniden yerinde durmasına neden olmuştu. Kyungsoo onu durduğu için sevindi ama karşısına geçmeden önce acelece suratında ki ifadeyi değiştirdi.
“ Sence kızması gereken kişi kim? “
“ Ne? “ Jongin anlamazlıktan geldi her zaman ki gibi. Alışkanlıklarından vazgeçmiyordu bir türlü.
“ Bana kızgınsın. Ama kızgın olması gereken kişi benim. O gece bana bağırıp çağıran sendin .. “ Kyungsoo sinirinin yeniden geldiğini hissedince konuşmasına devam etmek istemedi. Neden bu çocuk onun biranda nefesini keserken bir anda öfkeden patlamasına yol açıyordu? . Kyungsoo'yu gerçekten aptal yapmıştı.
“ Sana sorduğumda bana yalan söyledin. Bu da benim kızgınlığımı açıklıyor. “ Jongin ellerini cebine atarak sırtını dikleştirdi.
“ Sana gerçeği söylemek zorunda hissetmiyordum kendimi “ Kyungsoo gözlerini kaçırmaya çalışsa da bunu yapamadı. Sürekli ona bakmak istiyordu. Sürekli onun gözlerine bakmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brat SchooL (✓)
FanfictionOkulun Tanıtımı ; # Müdür Lee So Man' ın ağzından # " 0kulumuza genellikle depresyon , öfke ve saldırganlık , madde ve alkol bağımlılığı şikayetiyle gelen bir çok öğrencimizle dolu . Okulumuzun arka kısmında bulunan bina ise yatakhane . Aslında yatı...