Brat SchooL ~ 7.bölüm

4.8K 274 16
                                    

Kyungsoo nedenini bilmiyordu ama artık kendini ilk geldiği günkü gibi öfkeli ve depresif hissetmiyordu. Minseok'un pek sevmiyormuş gibi gözükse de dışarıdan aslında hayatında ilk defa gerçek bir arkadaşa sahip olmuş gibiydi galiba. Minseok onunla Kyungsoo istemediği halde oldukça fazla ilgilenip elinden geldiğince onu güldürmeye çalışıyordu.

Ve Kyungsoo'nun nedenini yine bilmediği bir şekilde Jongin ile uğraşmak onun keyfini yerine getiriyordu herzaman. O çocukta Kyungsoo'yu ona çeken çok güçlü bir şey vardı ve bunu yavaş yavaş fark etmeye başlamıştı bile.

~ ~ ~

Okula alışmanın süresi 1 haftaydı, öğrenciler bu aşamayı geçtikten sonra seviyelerine ve davranışlarına göre başka sınıflara dağıtılıyorlardı. Bunun için Minseok başka bir binaya transfer olmuş Jongin ve Kyungsoo ise şiddet yanlılığı yüzünden aynı sınıfa düşmüşlerdi, yine.

Kyungsoo her zaman ki asık suratıyla birlikte sınıfa sessiz sedasız girmeyi planlıyordu aklında ama hiç de öyle olmadı. Aslında o sessiz bir şekilde girmiş ama girdiği sınıf pek sessiz bir şekilde karşılamamıştı onu.

“ Oh, bu kızlarda nerden çıktı? “ Kyungsoo'nun da nerden çıktığını bilmediği bir şekilde birden ortalıkta Minseok belirdi. Neden kendi binasında değildi bu çocuk?

Minseok şaşkınca en arka sıraya doğru bakıyordu. Kyungsoo gözlerini Minseok'dan alıp başını oraya çevirdiğinde nedense bu yüzündeki ifadenin donup kalmasına neden oldu. Jongin'in yaralı yüzünü gören bütün herkes onun etrafını sarmış iyi olup olmadığını sorup duruyorlardı. Jongin'in suratından oldukça memnuniyetsiz olduğu belli oluyordu.

“ Kim Jongin, canın çok yanıyor mu? “ Kyungsoo kızların arasında bir yerlerde Taehyun‘ un sesini duyar duymaz aniden olduğu yerden fırlayarak topluluğa doğru yürüdü sert adımlarla. “ Senin için buz getirme mi ister misin? “ Kyungsoo, Taehyun‘ un elini Jongin'in eline doğru götürdüğünü görünce dayanamayıp onu ensesinden yakaladığı gibi ayağa kaldırdı hızla.

“ Kanlı bir yaraya buz basacak kadar salak mısın sen? Defol! “ Taehyun, Kyungsoo'nun tehdit dolu bakışlarının anlamını yavaş yavaş öğrenmeye başladığından birşey söylemeden ona alayla baktı uzun bir süre. Elindeki Jongin için getirdiği çoktan soğumuş olan kahvesini masasına bırakmaya çalışıyordu ki yeniden Kyungsoo tarafından engellendi. Jongin'in ne zamandır beri bir koruması vardı ki? .

" Ah ! " Taehyun, yüzüne ve gömleğinin bir kısmına fırlatılan kahve yüzünden oldukça şaşırmış bir durumda ağzı açık kalmış Kyungsoo'ya bakıyordu. Ondan böyle bir tepki beklemediği için bir süre kendine gelemedi.

" Sana kapıyı göstermemi ister misin Kim Taehyun? " Kyungsoo Taehyun'a alayla gülerek sınıftaki iki çıkışa doğru uzattı ellerini. " Biri orada, biridi burada. Hangisinden defolmak istersin? " Kyungsoo hala kendine gelememiş olan Taehyun'un omuzundan tekrar ittirerek onu sınıftan çıkarmayı başardı büyük bir uğraş sonucu.

“ Hafta sonu girdiğin parkurda Danışman Cho Shilba ‘ nın rekorunu kırdığını duydum, doğrumu Jongin-ah? “ Kimse Taehyun'un rezil oluşunu takmıyor gibiydi.

Hem bir dakika, Jongin-ah mı? Kyungsoo gözlerini yeniden kızların topluluğuna odakladı. Kızın teki resmen Jongin'in üzerine eğilmekten yere düşecekti.

“ Bana sadece arkadaşlarım bu şekilde hitap eder. Sen kimsin? “ Jongin'in sesi o kadar soğuktu ki karşısındaki kız neredeyse donup kalmıştı olduğu yerde. Kyungsoo, kızın bozulma kokularını alabiliyordu net olarak.

Jongin'in gözleri gülümseyen Kyungsoo'nun yüzüne takılınca başını tekrar sırasına koydu kendini her şeyden soyutlayarak.

~ ~ ~

Brat SchooL (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin