Brat SchooL ~ 3.Bölüm

5.2K 321 4
                                    

" Müdür Lee So Man' ın dediğini duymamış olamazsın değil mi? Bugün ilk dersi ortak ders. Yani bütün okul önünde müdür Lee So Man tarafından azarlanabilirsin." dedi Minseok

" Bir dakika bile daha fazla yaşayamayacağını bildiğinden böyle bir şeye kalkışamaz. " Kyungsoo karşısında ki komik görüntüye bakınca gözlerini devirdi. Dudakları alaycı bir gülümsemeyle kıvrıldı. Minseok'un ona oldukça dar gelen üzerindeki gömleği ve ceketle oldukça komik duruyordu.

" Çok komik olmuş değil mi? " Kyungsoo yüzündeki sırıtmayı yok etti hemen. Omuz silkip yatağından kalktı sonunda onu umursamıyormuş gibi davranarak.

" Do Kyungsoo, gerçekten derslere bu kılıkta giremezsin. " Minseok sesli bir yutkunmayla karşısındaki Kyungsoo'yu süzdü.

Minseok'un üzerindekilerin aksine onunki üzerine tam oturmuştu.  Üzerindeki gömleğin bütün düğmeleri açıktı ve kravatını da boynundan aşağıya süs olarak asmıştı anlaşılan. Ceketini de beline bağlamıştı. Kabarık siyah saçlarını daha da dağıtmış birde okulun verdiği ayakkabılar yerine kendi getirdiği Recretion Dio tarzı bir bot giymişti. Bu ayakkabıların içi kendiliğinden oldukça yüksekti. Ve buda Kyungsoo'nun olduğundan 10 cm da yüksek gösteriyordu.

" Kesinlikle giremezsin. " Minseok başını hızla iki yana salladı. Sonra çantasını alarak kapıdan çıktı. Kyungsoo ise eline hiçbir şey almadan kapı kartını gömleğinin köşesine sıkıştırıp çıktı odadan.


# ~ #  ~ #  ~  #  ~  #


3 yeni öğrenci ilk günden derslere geç kalmıştı. Minseok Jongin'in de aynı dağınıklıkta olduğunu fark ettiğinde dudaklarını kemirirken buldu kendini. Sakin bir şekilde büyük salonun kapısını açıp içeriye girdi önden, Jongin ve Kyungsoo'da  aynı anda girmeyi tercih etti büyük ve geniş kapıdan. Jongin başını çevirip öğrencilere göz gezdirdikten sonra keyifsizce ensesini kaşıdı ve rahat tavrını korumak adına da ellerini cebine koydu ardından. Onlara bakan şaşkın, alaylı, kızgın, hayran bakışlara aldırmadan danışman Bayanın onları tanıtmasını bekledi.

" Bu şekilde karşıma çıkacağınızı biliyordum. " Eliyle onların üzerindekileri gösterdi sert bakışlarıyla. " Bu okulda ki ilk gününüz olduğu için bu sefer görmezden geleceğim. Gelecek derse eğer sizi bu şekilde görürsem tekrardan... " Kadının uyarıcı tonundan korkan Minseok yavaş yavaş Kyungsoo'ya yaklaşmaya başladı. Jongin umursamazlık maskesini takınırken Kyungsoo ise sessiz kalamayıp bir adım önce çıkıp danışman kadınla göz göze geldi.

" Yoksa " dedi kimsenin cesaret edemediği bir şekilde alaycı bir tavırla.

" Yoksa sizi canınızdan bezdiririm. Bu dönem boyunca peşinizi asla bırakmam. " Kyungsoo sinirlerini kontrol altında tutmaya çalışırken Jongin atladı hemen lafa .

" Burada paralı bir çalışan olduğunuzu unutmayın Bayan" Kadının yaka kartına göz gezdirdi hemen. " Bayan Song. " Jongin başını yana eğerek kadınla göz göze geldi . " Bu arada beni tanıyorsunuz. Sizin tanıtmanızı bekleyemem. " Başka bir şey söylemeden gözüne kestirdiği en arkadaki koltuklara doğru ilerledi. Gözleriyle onu takip eden öğrenciler fısır fısır Kim Jongin hakkında konuşmaya başlamıştı bile.

" Kendimi tanıtmayı sevmem. Boş yere isim etiketi takmıyoruz. " Kyungsoo gömleğinin cebine sıkıştırmış olduğu yaka kartını gösterdi.

Kim Minseok sahnede tek başına kalınca bütün gözler ona döndü. Anında kıpkırmızı kesilerek Kyungsoo'nun bir yan sırasına oturdu hızla peşinden ilerleyerek.

Brat SchooL (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin