27.

2.7K 256 23
                                    

Kyungsoo telefon kapandıktan sonra biraz daha sakinleşmişti. Jongin'in sesi ve söyledikleri her zaman onu yatıştırıyordu. Telefonunu tekrar cebine koyup oturduğu banktan kalacaktı ki birinin aniden önüne çıkmasıyla tekrar yerine oturmak zorunda kaldı. Başını kaldırıp kim olduğuna baktığındaysa küçük çaplı bir kriz geçirdi.

" Seninle bu şekilde karşılaşacağımı düşünmüyordum. "

Byun Baekhyun yüzündeki herzamanki tuhaf ifadesiyle Kyungsoo'nun ayağa kalkmasına yardimci olmak adına bir adım geri gitti.

“ Hamilesin, ha? "

Yüzünde ki sırıtış Kyungsoo'nun kesinlikle hoşuna gitmemiş ve tuhaf bir şekilde ürpermesine neden olmuştu. Kyungsoo bir süre sessizliğini korumaya devam ederken yavaşça ayağa kalktı. Belki birgün biyerde karşılaşacaklardı elbette ama bu şekilde ve nu kadsr erken değildi. Kyungsoo biraz hazırlıksız yakalanmıştı. Baekhyun'un karşısına 7 aylık şişmiş bir karın, gözleri az önce ağlamaktan kızarmış bir şekilde çıkmak aptalcaydı.

“ Hayır, karnıma yastık tıktım. “

Kyungsoo uzun zamandan sonra o boş ifadesini yine yerleştirmişti suratına.

“ Annemden Jongin hyung ile evlendiğini duydum. “

Baekhyun'un ifade yavaş yavaş kızgınlığa dönüşürken Kyungsoo biraz daha endişelendi. Bu çocuğun ne yapacağı belli olmazdı.

“ Hala kocama hyung demeye devam mı ediyorsun? "

Kyungsoo kaşlarını çatarak kızgın görünmeye çalıştı endişesi anlaşılmasın diye. Ne kadar başarılı olduğu tartışılırdı.

" Hı-hı. “ diyerek başını salladı Baekhyun bir anda şirinliğe bürünerek. İki genç adam kaldırımda durmuş muhabbet ediyorlardı, tabi dışarıdan böyle görünüyordu.

“ Söylesene, aranız nasıl? Jongin hyung, " Baekhyun hyung kelimesinin üstüne basarak söylemişti onu biraz daha sinir etmek için.  " Çocuklardan pek hoşlanmaz. "

" Sanane bundan. Ayrıca kocam oğluyla oldukça ilgili. “

“ Tabii. “

Baekhyun alayla güldü ellerini cebine atıp gerinirken.

“ Bunu sana kanıtlama mı ister misin? “ Baekhyun Kyungsoo'nun teklifini bir süre düşündü ifadesizleştirdiği suratı ile.

“ Bu bir evet mi, tam olarak anlayamadım. “ Kyungsoo'nun yüzünde bir gülümseme belirdi, alayla dolu.

“ Gerçekten seni önemseyip önemsemediğini merak ediyorum. "

Byun Baekhyun'un gözleri düşünceli bir şekilde Kyungsoo'nun üzerine odaklandı uzun bir süre boyunca.

“ Bunu merak ediyorsan sana hemen gösterebilirim. “

Kyungsoo telefonunu tekrar çıkararak gösterdi Baekhyun'a.

“ Hayır, benim daha iyi bir fikrim var. “

Baekhyun başka birşey söylemeden karnı burnunda plan Kyungsoo'nun koluna nazikçe girerek onu caddenin karşısında bulunan arabasına doğru götürdü.

" Umarım aklından kötü şeyler geçirmiyorsundur. Hamile olsam da senin hakkından gelebilirim. “

Kyungsoo, Baekhyun'un onun için açtığı kapıya tutunarak bindi arabaya dikkatli bir şekilde.

“ Merak etme.  Sadece, dediğim gibi, seni ne kadar önemsediğini merak ediyorum. "

Baekhyun kapıyı kapattıktan sonra emniyet kemerini de takıp telefonuyla son işlemlerini de yaptı.

" Kim Jongin’in şuanda çok önemli bir Japon firması ile toplantısı var ve şirketin geleceği sanırım buna bağlı. Bakalım hanginiz daha önemli. "

Baekhyun'un yüzündeki sinsi sırıtma yüzüne iyice yayılarak hızla arabayı çalıştırıp gaza yüklendi.

“ Ne? Seni o*pu çocuğu. “

Kyungsoo, yanına ki Baekhyun'a saldırmaya hazırlanıyordu ki Baekhyun'un direksiyonu sertçe sola kırması ile emniyet kemerini henüz takmadığı için başını kapıya çarptı. “ Ah! " Acıyla inleyerek başını tuttu kemerini takmaya çalışırken.

“ Durdur şu arabayı. Hemen!  "

Kyungsoo avazı çıktığı kadar bağırdı arabanın içinde. Fakat aksine Baekhyun daha da hızlanmış kısa bir süre içinde otobana çıkmıştı.

“ Voah, Do Kyungsoo korkmuş olmalı. "

Baekhyun alayla güldü yanında oturan Kyungsoo'ya.

“ Korkma, benim işim senle değil. Sadece kim Jongin'in bana yaşattıklarının acısını çıkacağım. “

“ Ya - Seni aptal. Kafanda neler koruyorsan hemen vazgeç bundan. "

Kyungsoo çaktırmadan elini telefonuna götürüp hızlı aramadan Jongin'i aradı.

“ Bebeğinle sana zarar verecek değilim, bu yüzden korkmana gerek yok. Sadece küçük bir kalp krizi geçirmesine neden olacağım kocana o kadar. "

" Seninle tekrar karşılaştığı zaman sana neler yapacağını hayal edebiliyor musun? "

" Elbette, biliyorum. Şimdi o telefonu kulağına koy ve kocana ses ver. “

Kyungsoo, Baekhyun'un telefonu nerden gördüğüne emin değildi ama bu onu daha ds korkutmuştu.

" Jongin-ah, "

Kyungsoo sesinin sakin çıkması için birkaç defa derin nefes alıp bıraktı.

" İstediğin başka birşey mi geldi aklına? Sonrayı bekleyemez misin Do Kyungsoo? Şu an toplantı başlamak üz, "

" Şu arabayı yavaş sür. “

Jongin sözünü tamamlayamadan Kyungsoo Baek'a öfkeyle bağırdı. Otobanda ki hız sınırını çoktan geçmiş ibre neredeyse 160'ı bulmuştu. Ve Kyungsoo bu sefer ciddi anlamda korkmaya başlamıştı.

“ Do Kyungsoo, kimin arabasındasın sen? Neler karıştırıyorsun yine? "

Jongin sinirlenmeye başlayarak oturduğu koltuktan kalktı yavaşça. Toplantı odasında ki herkes onu bekliyordu, kendi babası da dahil.

“ Sanırım kaçırılıyorum. “

Kyungsoo bakışlarını yanında ki delirmiş gibi araba kullanan Baekhyun'a çevirdi.

“ Ne? "

Jongin şaşkınlıktan ne tepki vereceğini bilememişti. Kyungsoo canı sıkıldığı için kendine eğlence amaçlı Jongin'le dalga mı geçiyordu, yine?

" Do Kyungsoo, eğer yine benimle dalga geçiyorsan bedelini çok fena ödeyeceksin. “

Jongin sinirden telefonu kapatmaya yelteniyordu ki hattın diğer ucundan o tanıdık sesi duymasıyla bütün kanı biranda vücudundan çekildi.

“ Umarım evden çıkarken sevgili kocana veda etmişsindir Hyung. Çünkü onu son görüşün olacak. "

" S-sen.. Sen öldün Byun Baekhyun. Duydun mu beni? “

Baekhyun bu lafı duyduğunda yüzünde acıyla dolu bir ifade oluştu. Elini direksiyondan çekip Kyungsoo'nun elinde tutuğu telefonu aldı sertçe.

“ Kim Jongin. “

Kyungsoo son kez bağırdı telefonu camdan uçup gitmeden önce. Kyungsoo karnında ki bebeğini düşünerek sakin olmayı denedi Jongin'in onu bulacağını umarım.

Brat SchooL (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin