10

530 34 5
                                    

"Hej fulis" sa Martinus påväg ut från musiken.
"Vad vill du mig?" Sa jag trött och himlade med ögonen.
"Vad ska du göra denna fredagen då?"
"Varför bryr du dig?" Sa jag och började gå snabbare.
"Ska du på Simons fest?" Han blinkade med ögat mot mig. Ena sekunden hatar han mig och andra flörtar han med mig. Vad är felet på killen?
"Ja"
"Fuck, dra åt helvete" sa han och gick snabbt iväg.
"Har du pms?!" Ropade jag efter honom och han pekade finger mot mig innan han joggade efter sin bror. Störda unge.

När jag kom hem så var klockan runt sju så smsade jag snabbt Amanda.

19:06
Hello hny, du kan komma nu! M o m ska t festen... Fuck.

19:07 Queen A
Kommer om fem! O herregud vad roligt, fattar nt hur jag kunde gilla dom innan!

19:09
👌🏻👌🏻 känner samma....

Jag tog snabbt ut några kläder från garderoben och svarade samtidigt på några snapchats. Jag valde en svart kjol som satt tajt runt mina höfter och en magtröja i spets med smala axelband. Precis när jag tagit på mig kläderna så öppnades min sovrumsdörr och Amanda gick in.
"Tjenare mannen" sa hon glatt och jag hejade tillbaka. Även hon tog snabbt på sig sina kläder som bestod av en svart, enkel klänning.

Två timmar senare var vi klara och hoppade in i en taxi för att åka mot Simons hus. Simon kände jag inte speciellt bra men han är James tvillingbror så det var därför jag var där. Om jag har förstått allt rätt så är Simon ganska mycket snyggare och populärare än James men aldrig riktigt träffat honom så jag vet inte om ryktena är sanna eller inte.

Tio minuter senare var vi framme och betalade snabbt innan vi gick in i deras hus. Huset var stort och vitt och det chockade mig lite att jag aldrig vart där. James föräldrar är skilda och jag har bara vart i andra huset, hos hans mamma. När vi kom in så var det helt fullt i hallen och jag gick direkt för att ta dricka. Någonstans på vägen skiljdes jag och Amanda åt och jag suckade trött. Att det alltid blir så på fester.

Bredvid bordet stod det två personer och hånglade och jag kollade äcklat på dom. Visa lite respekt, tack. Jag tog upp en dricka och halsade i mig hälften. Alkoholen rann ner i min hals och jag log nöjt. Helt perfekt stark.

"Tja" jag vände mig om och mötte ett par gyllenbruna ögon.
"Hej" sa jag och log lite. Framför mig stod en ganska lång kille. Han hade ett par ljusa, slitna jeans och en vit skjorta på sig. Det mörkbruna, lite lockiga håret var snyggt stylat och jag har nog bara sett två tydligare käkben i hela mitt liv, Marcus och Martinus's.
"Känner inte igen dig, vilken skola går du på?" Frågade han och log charmigt mot mig.
"*** gymnasiet" (kom nt på nåt namn)
"Jag med, vilken linje går du? Och vilket år?"
"Går andra året i ekonomi men har även lagt till dans och sång, själv?" Killen framför mig stod ganska nära och om jag tog ett steg fram skulle min kropp tryckas mot hans.
"Tredje året natur" sa han samtidigt som jag svalde resten av drickan.
"Du är sjukt snygg vet du va?" Sa han och blinkade med ögat mot mig.
"Kan bara säga detsamma" svarade jag och märkte hur kjolen hade åkt upp lite, nu satt den precis under rumpan. Precis när jag skulle dra ner den så kände jag ett par läppar pressades mot mina och jag kysste ivrigt tillbaka. Jag hoppade upp på köksbordet bakom mig och han ställde sig mellan mina ben. Kyssen övergick snabbt till hångel och jag lade mina händer på hans rygg och tryckte han närmare mig.
"Vill du gå upp?" Frågade han mellan kyssarna och jag skakade på huvudet.
"Håller inte på med one night stands"
Han nickade förstående och fortsatte sedan att kyssa mig. Vi avbröts av att folk ropade sanning och konka på andra sidan av rummet och vi gick dit.
Ungefär 20 personer satt i en ring och vi slog oss ner bredvid dom.

En kille snurrade en flaska och allt började. Spelet höll på ett tag och inte innan flaskan hamnade på Martinus så såg jag att han var där.
"Vem är den fulaste tjejen i ringen?" Frågade en tjej och Martinus kollade runt sig.
"Miley" han nickade mot mig och jag kunde inte hålla mig längre.

"Kan jag bara få flika in med en sak. Allt började för ungefär fem år sedan, jag vet inte exakt, tiden går fort när man har rolig och dom senaste åren har vart extra roliga av en anledning. Allt började med att min kompis tvingade mig till en sak, tiden efter det fick jag mycket hat men jag blev även kär, sen flyttade jag och såg aldrig personen igen, i början saknade jag personen, jag hade ju trots allt förlorat min oskuld till den. Sen hände olyckan och mina värderingar i livet ändrades. Efter ett tag träffade jag min stora kärlek igen men den hade ändrats, den var nu ett riktigt svin. Jag är ledsen Martinus men jag heter inte Miley, och personen du nyss kallade ful var din flickvän en gång i tiden. Jag är Mikaela, Mikaela Svensson och jag hade mer än gärna tagit bort tiden med dig ur mitt liv"

Jag mötte Martinus chockade blick innan jag släpade med mig killen jag hånglat med innan uppför trappan. När vi var utom synhåll från alla andra så kysste jag honom snabbt och öppnade en sovrumsdörr.
"Vi fortsätter nu istället" viskade jag tyst i hans öra.

Hej!! Extra långt och även tidigt kapitel, wohoo! Om någon vill skriva en sexscen till nästa kapitel så får ni gärna skriva det till mig! Kommentera och rösta! Ly

-Linnéa

JUST RUMORS M&MWhere stories live. Discover now