19, Äckel

818 32 14
                                    

"He.." jag avbröts mitt i meningen när jag såg vem det var. Fuck my life.
"Vad fin du är" sa han och log stort. Jag insåg att jag stod framför honom i underkläder och rusade snabbt in i lägenheten och tog på mig en hoodie. Rumpan syntes fortfarande bakifrån så jag fick inte vända mig om. När jag kom tillbaka så stod han fortfarande i dörröppningen.
"Vad vill du Anton?" (Anton är samuels bror som Mikaela va på g med innan, för er som inte kommer ihåg)
"Vad fin du är" svarade han istället och jag himlade med ögonen.
"Vad vill du?"
"Jag saknar dig"
"Men för fan Anton, kan du svara på min fråga? Vad vill du?" Jag kollade irriterat på honom. Jag tänker inte slösa min tid och den lilla energin jag har åt att prata med han som krossade mitt hjärta.
"Jag skulle hämta min bror, men snälla, kan vi träffas imorgon?"
"Är du helt fucking seriös? Varför skulle jag vilja vara med dig?"
"Du älskar mig" sa han och jag skrattade åt hans stora ego.
"Älskade" sa jag argt.
"Det är den där lilla bögens fel" sa Anton som nu också blivit arg.
"Att jag inte gillar dig är helt och hållet ditt fel, skyll inget på Martinus" sa jag och han stängde argt ytterdörren bakom sig innan han gick närmare mig.
"Jag älskar dig Mikaela" sa han och tryckte upp mig mot väggen bakom. Han höll fast mina armar med sina händer oh tryckte sina läppar mot mina. Jag greps av panik och utförde första tanken jag fick i huvudet. Jag sparkade honom snabbt mellan benen och han släppte mig direkt.
"Hora" väste han argt och gnydde av smärta. Det ringde ännu en gång på dörren och jag öppnade den snabbt. Jag hörde visslingar från Anton bakom och jag svor till. Ta på dig mer kläder nästa gång Mikaela.

I dörröppningen stod Martinus. Men varför inte ta in alla killar jag någonsin hållit på med? Vi kan väl ha jättetrevligt tillsammans. Gruppsex och
klädpoker, ultimata fredagkvällen.

"Hej" han kollade på mig och lutade sig åt sidan för att se vem som stod bakom.
"Tja, eeeh, detta är Anton, han ska hämta Samuel som gör någon skolsak med Amanda" förklarade jag och Martinus gick fram till honom. Han sträckte fram handen mot honom.
"Martinus" sa han och väntade på att Anton skulle skaka den men istället slog han till honom hårt på kinden.
"Vad fan gör du?!!" Ropade jag argt på Anton och pötte hårt in honom i väggen. Jag kollade på Martinus som hade sin hand på kinden och blängde argt på killen framför sig.
"Förlåt!!" Sa jag i panik.
"Det var inte ditt fel" sa han lugnt "vad fan är ditt problem?" Sa han fortfarande lika lugnt och kollade på Anton.
"Du tog Mikaela ifrån mig" väste han argt.
"Om hon valde mig framför dig så kan jag förstå varför" sa han till svar och Anton spände hårt sina nävar för att ännu en gång slå Martinus. Jag reagerade snabbt och sparkade honom mellan benen ännu en gång. Han böjde sig ner i smärta.
"Akta min kuk, den ska kunna komma in i dig" sa han argt.
"Du pratar inte så med Mikaela" sa Martinus argt och jag joggade bort till sovrummet för att hämta Samuel. Det räcker med drama för idag.

Hejhejhej!! Förlåt för sent kapitel men jag har haft fullt upp i skolan och sen behöver jag skriva klart min julkalender! Första kapitlet kommer ut på torsdag och den kommer att handla om.....

Justin Bieber! Hoppas att ni kommer gilla den!

Blev inte så nöjd med detta kapitlet,lite drygt och hände typ bara samma sak om och om igen
:((

Btw, tänkte planera ännu en till bok (tror jag har en ganska bra idé) vill ni att den ska handla om en kändis (isf vem?) eller bara en random person?

Ha det bäst! /Linnéa<3

JUST RUMORS M&MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora