Nefesim Sensin +18

21.4K 110 40
                                    

Örtüyü açmamla ağlamam daha da şiddetlendi.Bu bu Hande değildiki hemen ayağındaki isim yerine baktım."Hande Erçen" bir harften dolayı neler yaşamıştık.Allah ne verdiyse kendimi dışarı attım.Berk hemen yanıma geldi.

Berk: Abicim nooldu??

Nefes nefese cevap verdim.

Tolga: O değil içerdeki o değil.(dışardaysa söyliyim hava buz gibi djdhdn) O doktoru sikicem Berk.

dediğim gibi resepsiyona bilgi için gittim hande ye baktırdım.

Sekreter: Ameliyat devam ediyor efendim.

Duyduğum cevapla içime su serpilmişti.Bize yalan haberi veren doktoru buldurtup getirttirdim.

Tolga:Ulan şerefsiz senin yüzünden neler yaşadık.Nefesim yok oldu.Birdaha koca gözlerini açamayacak diye o kadar korktum ki..

Doktor: Çok haklısınız.Lütefen bağışlayın.1 harften dolayı yanlıs anlamışım gerçekten çok özür dilerim.

Bir şey demeden ameliyathanenin önüne geldim.Burcu öylece yere çökmüş duvarı izliyordu.Bomboş anlamsız.

Tolga: Burcu ölmemiş koca gözlüm ölmemiş o değil.Morgta yatan başka biri hande nin ameliyatı devam ediyor.Kalk hadi kalk.

Burcu ya birden yaşama sevinci ateşlendi.

Burcu: Nasıl ya yaşıyomu kardeşim yaşıyomu?

Tolga: Kardeş??

Burcu: Evet! Kardeşim o benim,kardeşten öte.Biz birbirimize hala ikiz diyoruz oğlum.

Tolga: Of Burcu tamam felsefe yapma Hande yaşıyor diyoru-.

Lafım ameliyathanenin içinden çıkan doktorla kesildi.

Doktor: Hande Erçel in yakınları siz misiniz?

Doktor: Merak etmeyin Hande hanımın durumu çok iyi.Diğer doktor arkadaşımız 1 harf yüzunden yanlış anlaşılma yaşamıs çok afedersiniz.Hande hanımı normal odaya alıyoruz.

2 saat sonra

Hande ile odada oturuyoduk.Ben yatağın yanındaki koltuğa sinmiştim.

Hande den

Yavaşça gözümü açtığımda karşı koltuğa kedi gibi yayılan Tolga yı gördüm.

Hande: Tolga.

Tolga: Uyandın mı? (Yok daha yatıyor uyur konuşur zaten o sndjdjdn tmm ya espiri yapmiyim ben)

Hande: Evet de nooldu ki bana ben en son araba yı hatırlıyorum.

Tolga herşeyi anlatır aradan yarım saat

Tolga: Hadi uyu sen artık.

Hande:Bana masal anlatır mısın?

Tolga: Ne istersen yaparım.

Tolga: Birbirini çok seven iki genç varmış.Oğlan kızı çok seviyormuş ama aralarında engel varmış.Oğlan kız için onun sağlığı için onunla olamıyormuş.Aradan aylar geçmiş kıza araba çarpmış oğlan öyle hüzünlenmiş ki yaşamak için bir neden bulamamış.kız öldü haberi gelmiş.Herkes yıkılmış.Sonra ne olmuş peki biliyor musun?

Hande: Ölmemiş mi??

Tolga: Ölmemiş.

Hande: Bu bana yeter

Tolga dan

Gamzesinden öpüp çekildim.

Tolga: Buda bana yeter.

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin