(Multi eski)
Bölümü AÇ BÖCÜĞÜME ithaf ediyorum.. handetolgamertoglu (minnak kedinden sana😍😍)(ketçapların selamı varmış 😂😂😘)
"SENİ SEVİYORUM.."
Bu somut kelime bizim hislerimizle soyutlaşıp gökyüzüne taşınıyordu..
Kaya:Bende sizi seviyorum..Bak Tolga..Oğlum..Sevdim seni..İyi çocuksun..Elin yüzün düzgün..Ama kızımı hemen de verecek değilim..
Tolga:Siz ne zaman isterseniz efendim..
Sonrasında sadece benim duyacağım şekilde devam etti..
Tolga:Hande her an zaten benim karım..
Sadece onun duyacağı şekilde yanıtladım..
Hande:Tolga her an zaten benim kocam..
Babamın öksürük sesi ile kendimize geldik..Tolga yı geçirmeye kalktığımda babam seslendi.
Kaya:Daha sonra odama gelir misin?
Başımı sallayıp kapıya yöneldim..
Hande:Tolgaa!!
Arkasını dönüp baktı.
Tolga:Efendim sevgilim?
Hande:Sen gelsene azıcık şuraya!
Elinden tutup kapının karşısındaki odaya sürükledim.Buraya asla kimse girmezdi.Burası genelde özel günlerde kullanılırdı benim evimde..Genelde sıkıldığımda vakit öldürürdüm..Sinirlendiğim de gelirdim..Mutlu olduğumda..Ağladığımda..Her anımı yaşıyordum burda 4 senedir..
Bir yatağım bir kitaplığım bir masam..Birde abur cubur çekmecem vardı...Depresyon zamanlarımı hep burda geçirirdim..Burdada priz yatağın başındaydı..Ve sanırım burayı odamdan çok seviyordum..
Tolga anlamsızca bakarken yanıtladım..
Hande:İstediğimi almadan bırakacağımı mı sandın?
Köpek dişlerine kadar gülümseyerek yanıtladı...
Tolga:Hayır ne zaman üstüme atlayacağını merak bile ediyordum..
Gamzelerimi çıkararak dudaklarına yapıştım..Ellerim arkada ki bir tutam saçını çekerken acıyla hırladı ve ellerini göğüslerime götürerek sertçe sıktı.
Hande:Sessiz olmalıyız mavi..
Tolga:Becerebilirsek..
Hande:Becerebileceğin tek şey benim!
Tolga:Sensin..
Nefes nefese beni yatağa yatırarak üstüme çıktı.Elbisemi üssten çıkarıp düz bir şekilde yan tarafa koyarak kendi pantolununu indirdi.Sütyenimi çıkarmayıp alta çekerek göğüslerimi açıkta bıraktı.Hızlıca üstüme eğilip dudaklarıyla göğüslerimi buluşturdu.Diğer eli ise ıslanmamı sağlamak için hızlıca kadınlığımı okşuyordu.Kilodumu çıkarıp işine devam ederken ağzımdan çıkan kısık sesli inleme ile yolunu diliyle boynuma çıkardı.
Hande:Ahhğhh hadi Tolga..Hadi sevgilim..Gir..
Bir eli ile erkekliğini girişime dayamak için hazırlanırken kadınlığıma bir kaç küçük öpücük kondurdu.Sert girişinden dolayı göğüslerim yukarı zıplarken iki elim ile birden sıktım.Ellerimi çekip kendi ellerini yönlendirdi..Gelgitleri hızlanırken kendi inlemerimi tutmak amacıyla dudaklarına uzandım..Hızlı hızlı öpüp bir an önce gelmeyi diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Karanlığı//Hantol +18
Fanfiction"Ben olmasam sen ne yaparsın?" "Sen olmasan bende olamam" "Bİrazdan sana ilk defa dokunacağım" "Evet bana gerçek anlamda ilk defa dokunacaksın" "Seni seviyorum Karım..." "Seni seviyorum Kocam..."