Haberin şokuyla beraber elime telefonu aldım ve Tolga yı aradım.2. Çalışta kapattı.Geri dönüş yaptığında dediği şey şuydu.
Tolga:Senden nefret ediyorum..Benim aşkım Dilan..
Hande:Nehgğg Tolgaaahhh ne diyorsunnn..Nayır ya sen benle seviştin..Olmazzzggg.
Tamam ya pardon djdjf
3 hafta sonra
Tolga ile bu Dilan konusunu derince konuşmuş..Sonucunda ise evlenme tarihini her şeye karşı erkene almaya karar verdik..Ne zamana mı?19 Mart ;))Tolga nın film işi tam anlamıyla bitiyordu.Babam danda beni istediği zaman her şey yoluna girecekti.
Çekimleri zaten bitmişti.Vizyona girmesini bekliyorlardı.
Yarın sonra 3 adam a çıkacaklardı.Şuan Tolga nın koynunda..Kasılmanın ardından yaşadığımız zevki ve huzuru tadıyordum.Hande:19 Martda artık Güneş yeniden doğacak eskisi gibi he?Hatta daha güzel...
Tolga:Doğacak..Hepsi eminim bizim gece mizi merak edecek..Uyurken bile düşünenler olacak..
Hande:Onlara bir iyilik yapsakda kameraya falan mı çeksek?
Kahkahalarla gülerken iyice Tolga ya sokuldum..
Hande:Kendimi yanında o kadar güvenli hissediyorum ki!!
Hande:Böyle..Tam içine sokulasım..Bir daha da çıkmayasım var..
Tolga:Sonsuza kadar dudaklarını öpesim var..
Hande:Öp o zaman..
Yavaşca ve sakince öpüşmeye başladık.Birimiz ayrılırken birimiz ayrılmıyor..Döngüye yeniden aşık oluyorduk..
Tolga:Seni seviyorum..
Hande:Seni seviyorum..Çok..
Bana daha sıkı sarıldı ve bende elimi yeniden eski haline gelen saçlarına götürdüm.
Hande:Saçlarını çok özledim..
Gülerek başımı öptü.
Tolga:Ben seni daha çok özlemiştim.
Birbirine değen çıplak bedenlerimiz ile uykuya daldık..
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Öğlen saat 3 te uyandığımda hızla yataktan kalkıp banyoya girdim.Tolga da uyanırsa rahat bırakmazdı banyoda çünkü.
Kısa bir duş aldıktan sonra aklıma sonradan gelen şey beni yeniden lavabya sokmuştu.Banyoda fark ettim.Kadınlığımın temizlenmeye ihtiyacı vardı.Bugün oluşmuştu zaten tüyler.
Elime dolaptan yapışkanı baya güçlü olan ağdayı aldım ve beton duvara oturarak bölge belirledim.Sürüp çektim.Sürüp çektim..Son yer kalmıştı.Ama canım hayli acımıştı.Ve gözyaşı döküyordum şuan.Son darbe için nefes aldım ve birden çektim.
Hande:AAAAAAAAAAAĞĞĞHHHHHHHHH......
Seslice ağlamaya başlamıştım.Kadınlığım yine kıpkırmızı olmuştu.
İçerden birden dan diye bir ses geldi.Sanırım Tolga sesimi duyup uyku sersemliği ile yataktan düşmüştü.Hızlıca açılan kapıdan gözleri yarı açık yarı kapalı çıplak bir Tolga girdi.Tolga:Gece?Uzay...Çocuk mu geliyor Hande?Şey yapayım ben..Ne yapayım..112 nin numarası kaçtı?
Ayakta bile zor duran haliyle sorular sorması yüzümü güldürmüştü..
Hande:Hamile bile değilim Tolga..Ağda yaptım ve canım acıdı sadece bu.
Ben konuşurken oda elini yüzünü yıkadı ve uykusunu açtı.
Tolga:Ağlayacak kadar çok mu acıyor..
Başımı sallayıp malzemeleri toplamaya başladım.Ben dolaba koymak için kalkarken Tolga da boxer şort giyip geldi.
Tolga:Sen otursana geri oraya.
Hande:Duş alıcam Tolga!Yapış yapış mı kalayım.
Tolga:Tamam alırsın otursana.
Elimdeki temizleme bezlerini aldı ve bacaklarımı araladı.
Hande:Sakın dudaklarını fala..Ayyy Tolgaaaaaaaaa.
Bendaah cümlemi tamamlayamadan Tolga dudaklarını kadınlığıma yasladı.
Hande:Ya Tolga napıyorsun sen.Çok güçlü bu ağda salak.Ya of ya..Sakın deli gibi birde dil falan kullanma.
Omuz silkip ellerini göğüslerime çıkardı ve tüm gücüyle sıktı.
Hande:Ahh..Yapma Tolga..Kalk..Kalk duşa.
Başından tuta tuta banyoya sürükledim.
Hande:Ya sen manyak mısın ya?
Başını salladı.
Hande:Salak sevgilim..Benden iğrenmemen hoşuma gidiyor..Hemde çok ama abartma.
Ne yaparsam yaoayım kafasını çekmiyordu.
Hande:Ayhhh Tolga.Yeter be..Ne istiyorsun..
Tolga ellerini göğüslerime çıkardı.
Hande:Bak ben kafanı çekeyim sende göğüslerimle ilgilen olur mu?
Kafasını sallarken yavaş hareketler dudağını ayırmaya başladım.Tolga inat etmese zaten kolay çıkacak bir şeydi.Öyle olduda.Dudaklarını oradan çeker çekmez hemen su tuttum.Güzel dudaklarını temizlerken eli hala göğüslerimdeydi.
Hande:Aşkım yeter..Sonra tekrar ilgilenirsin sende duş al çıkalım saat 4 e geliyor..Programın var bugün.Bana bak..Eğer o sarı yelloz bir şey yaparsa veya derse anında haber veriyorsun onuda yolarım senide yolarım..
Tolga:Aşkım..Merak etme..Biz evlilik tarihini be zaman açıklayacağız?
Hande:1 ay sonra falan anca..Daha beni istemediniz..
Gülümseyerek dudaklarımı öpmeye başladı.
Tolga:İsteriz.mO kolay..Sen şu ağda mıdır nedir..Onun yapışkanını temizlemedin demi daha?
Gülerek yanıtladım.
Hande:Hayır :))))
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Tolga dan
Programın başlamasına 15 dakika kalmıştı.Eser,Oğuzhan,İbrahim ve Afra ile toplu fotoğraflar çekilmiştik.Afra ben saçımı düzeltirken yanıma geldi.
Tolga:Efendim?
Yüzünü her gördüğümde öpüşmelerden sonra dudaklarımı bin kere yıkadığım geliyordu aklıma.
Afra:Niye böylesin?
Tolga:Sen laf anlamıyorsun..Yaptığın onca şy yetmedi mi Afra..Rahst bırak artık bizi..Galalardan sonra yüzünü bile görmek istemiyorum...
Yüzünü asıp geri giderken Hande gibi el salladım.Farkındayım git gide kendine hapsediyordu beni...
Hem Dilan hem Afra..Sabır sadece...
"Son 3/2/1"
Wayy ben yb attım ya artık ölebiliriz sjjddj ya cidden şu sıralar hiç bir şey düzenli gitmiyor.. Affınıza sığınıyorumve anlayışınıza.Ayşe artık umudu kesdi sanırım benden 😂😂 Hiç rahatsız etmedi yb diye..Teşekkürler 😂😂😂Okumadan atıyorum 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Karanlığı//Hantol +18
Fanfiction"Ben olmasam sen ne yaparsın?" "Sen olmasan bende olamam" "Bİrazdan sana ilk defa dokunacağım" "Evet bana gerçek anlamda ilk defa dokunacaksın" "Seni seviyorum Karım..." "Seni seviyorum Kocam..."