İyi ki Doğdun Mertoğlu

2.2K 27 10
                                    

Okurken Bahadır Sağlam dan kördüğüm şarkısı dinlemeniz şddetle tavsiye edilir..

Murat oldun..Cihangir de oldun..Ama sen hala Ali sin be komutan...Sen hala Mertoğlusun..18 Haziranda yeniden doğduk biz biliyor musun?18 Hazirandan beri en küçük şeylere mutlu olmayı öğrendik..Vazgeçmemeyi öğrendik...

Evet belki HanTol için boşuna deliriyoruz...Ama ne demişti Mertoğlu
"UMUT VAR...UMUT HEP VAR.."

Şimdide var değil mi Tolga?Şimdide var AlSel..Sadece uzaydalar..Seslensek duyarlar mı sence?Adlarını haykırsak gökyüzüne...Yardım ederler mi bize?

Uzay olmuş mudur?Hani mavi gözlü...Sarı saçlı...İnsan yemiş gibi tatlı olan bebeğiniz..Biz onu hayalde olsa çok sevmiştik...

Diğerleriyle farkımız bu işte..

HayMur mu dersin?İkizleri oldu birde tekiz...

HanEk mi dersin? İlişkilerini doğrulamışlardı en azından..

Ne gibi geliyor biliyor musun?Artık umut etmek boşuna gibi..
BİRBİRİNE SELAM BİLE VERMEYEN 2 İNSAN İÇİN SEN UMUT EDER MİYDİN 2 SENE BOYUNCA...BİZ ETTİK İŞTE HALA DA EDIYORUZ...

Kendimizi hazır hissetmiyoruz gerçeklere..Olacaklara...Başkaları ile yaşanacaklara...Eğer bir gün mutlu olyusan Hande olmadan...Başkası ile...Eminim zaten ama..Çok sevsin seni..Gamzeleri olmasın değil mi?Hande yi hatırlarsın belki..

Çok değer versin...Sende çok deger ver ve sev..O mutlu ediyorsa seni eğer GERÇEKTEN..Söylemeye çok korkuyorum ama..Kusura bakma diyemeyeceğim..Biz yine HanTol cuyuz be komutan...Son nefesimize kadar hemde...

Seni başkasıyla mutlu görmek bizi bile nadıl yıkacağını tahmin edemediğim acı..Hande yi napacak...Biliyorum sende kahroldun ekin le olduğu dönmeler..Bizde kahrolduk..Şimdi saklamasanız keşke hala.birbirinizi sevdiğinizi...

Madem arkadaştınız neden 2 küçük çocuk gibi selam bile vermediniz..Aşıklar birbirini sevenler böyle yapar biliyirsunuz değil mi?

Güzel..

Ve son olarak..Asıl konumuz...

İyi ki doğdun Mertoğlu..

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin