Kokuna Aşığım Ben Senin +18

16.1K 84 21
                                    

Şarkı bittiğinde gözlerim çoktan dolmuştu.

Tolga: Sevgilim,seni seviyorum..

Hande: Bende seni çokk seviyorum..

Yanına gidip sarıldım ellerim otomatik olarak ensesindeki saçlara çıkarken benden huzurlusu var mı diye düşünüyordum,sevdiğim adamın kollarında,onun kokusunda,onun bedeninde,onun mavilikliklerinde.

Biz sarılmayı bırakınca birden keman çalmaya başladı gülümseyerek kollarına geri döndüm.Alnımı alnına yaslayarak;

Hande: Seni hakedecek ne yaptım ben?Bu maviliklere,bu kokuya,bu kollara,bu bedene...

Tolga: Önce Selin im sonra da Hande m oldun,herşeyim oldun.Nefesim oldun.Rapunzelim,gökyüzüm oldun.Terasım oldun...

Sinisice gülümsediğini gördüğümde bende gülümsedim..

Tolga: Bu mavişler ömrü boyunca bu koca gözleri aradı,seni aradı,sende kaybolmayı aradı.Sende ölmeyi,sende tekrar doğmayı aradı.Ben sana ilk defa ne zaman aşık oldum biliyor musun?

Hande: Ne zaman??

Tolga:1.bölümde,seni havuza iterken..

Hande: Aşkın neden en olmadık zamanlarda olduğunu anlıyorum şimdi,neden o zaman aşık oldun bana.

Tolga: Kokun.İlk defa o kadar yakından çektim.Kokuna aşığım ben senin.

Hande:Ben ne zaman oldum biliyon mu mavişim?Oldu mu Alicim derken 6. bölümde.Neden bilmiyorum daha yakın geldin bana,daha içten,daha benim gibi geldin.

Tolga: Senininim zaten,benimsin..

Hande: Seninim.

Yavaşca ayrılıp çıkışa doğru ilerledik.Arabayı onun evine doğru sürmeye başladı.(arkadaşlar biliyorum maviş ailesiyle yaşıyor ama hikayede kendi evinde kalıyor hdhchd)

Hande:Heyy ama benim evimin yolu değil ki..!

Tolga: Acısını çıkarıcam demiştim sana.

Hande: Çok kötüsün ya.

Tamam kabul ediyorum hoşuma gidiyordu,ama nazlanınca dahada heyecanlı oluyordu..

Hande: Ya istemessem.

Tolga: Bence isteyeceksin.

Hande: Nedenmiş o??

Tolga: Şuan nedenini söylememi veya göstermemi istemessin emin ol.

Haince gülümserken omzunda aynı yere bikere daha geçirdim.Acıyla inlerken;

Tolga: Off kızım ya senin yüzünden yakında bu kolu devreden çıkarıcaz.

Hande: Yaa şimdi sen baklava yapcanya daha mı yakışıklı olcan hı??

Tolga: Ben zaten yakışıklıyım kızım..Ama istemez misin..

Hande: İsterim olum tabi..Benim görev yerim genişler..

Tolga: Azıttın iyice hani istemeyecektin??

Hande: Ya napayım.Varken elimde değerlendiriyorum aşkım.

Tolga: Kullanıyorsun yani beni öylemii??

Hande:Hayır,seni kalbim istiyor,tüm bedenim istiyor seni istiyorum ben her zaman heryerde ne olursa olsun yanımda olmanı istiyorum..

Tolga: Öyle olacak zaten.

Arabayı park etti.Bende arabadan indim,kapının önüne doğru yürüdüm.

Hande:Buraya da hatıralar bırakalım,her köşesine hemde ne dersin aşkım.

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin