SENSİN SEN

2.8K 46 31
                                    

1 hafta sonra...

Dolu geçen bir hafta da Tolga ile sadece 4 kez sevişebilmiştik...Diğer zamanlardada sarılıp uyuyorduk.Tolga cidden zayıflamış ve hafif hafif kaslanmıştı.Son zamanlarda ağrıları olduğundan genelde sevişirken ben üstte oluyordum.Bugün dizinin ilk bölümü var.Heyecanla beklemeye başladık.6 mız.Tolga Burcu Merve Özcan İrem ve ben.

Sonunda jenerik bittiğinde başlıyordu.Tolga nın eli belimdeydi.Beni kendine yatırmış bir şekilde duruyorduk.2 saat boyunca bu kokunun güzelliği karşısında nasıl dizi izlerim bilmiyorum.

Jenerikte gösterilen her sarılma vb. şeylerde Tolga ya daha sıkı sarıldı yada yanağımdan dudağımdan burnumdan,nere denk gelirse öptü.Allahtan kızlar önde biz arkadaydık. Rezil olmak istemem :)

Şu taksi bölümündeki laflarım beni bile şaşırtmıştı.Tolga kulağına fısıldadı.

Tolga:Güzel laflarmış,banada öğretsene biraz.

Yüzüme gülücük koyup onu susturdum.

Hande:Yaaa sus Tolga...

Saçımı öpüp izlemeye devam ettik.

🙈🙉🙊🙈🙉🙊🙈🙉🙊🙈🙉🙊

Dizi bitmiş ve kızları eve yolcu etmiştik.Tolga kapıyı kapatıp alnımdan öptü.

Telefonumu alıp fotoğrafımızı çekti.Alınlarımıza birbirimizin adını yazıp instagram a yolladı. (Multide)

O sırada telefonuna mesaj geldi.Ben hemen baktım.Afra dan.Video göndermiş.Oynata bastım.Tolga onun odasındaydı.Odada duran iç çamaşırları...Yo yo cidden bu yalan olsun...Çamaşırlara aç gibi bakarken ben daha fazla kahroldum.Ellerini onlara doğru uzattı.Neyseki sonra vazgeçti ve çıktı.Ama,ama neden böyle açlıkla baktı?

Videonun altında mesaj vardı.

"Çok acıkmış galiba,siz birbirinizi özlediniz ya!"

Telefon ellerimin arasından kaydı.Tolga gittiği mutfaktan koşarak geldiğinde ben çoktan yere serilmiş göz yaşlarımı dolu yağmuru misali yerlere düşürüyordum.

Tolga:HANDE,HANDE NOOLDU?HANDE?SEVGİLİM,HANDE.

1 2 3 4 5 6 belkide daha fazla seslenişten sonra omzuma koyduğu ellerini ittirip ayağa kalktım.

Hande:Çek ellerini benden pis yaratık.Sen git o partnerinin iç  çamaşırlarına açlıkla bak hatta git onunla beraber ol...Ama dikkat et belki ilk dokunuşuna sahip olamayabilirsin.

Göz yaşlarım ve ağlamam konuşmama daha fazla izin vermediğinde koşarak odama çıktım.Arkamdan koşsada o gelene kadar ben  çoktan kapıyı kilitlemiştim.Tüm çabaları boşunaydı...Tam 1 saattir onun bağırmaktan benimse ağlamaktan sesim kısılmıştı.Kapının arkasına benim gibi çöktü ve kendi kendine konuşmaya başladı.

Tolga:Seninkilerin aynısıydı yemin ederim...Sen bunları giydiğinde ortaya çıkan muhteşem vücut gelmişti sadece aklıma yemin ederim...

Hande:Git Tolgahhh...Yalnız olmak istiyoruhuumm.

Gözyaşları içine akar böyle zamanlarda bilirim...Gitmeden önce son kez seslendim.

Hande:Bırak o göz yaşlarını,okyanuslar ağlasın...Ağlasın ki okyanustaki balıklar özgür kalsın,başka yerlere aksın...

Daha sonra ağlamaya yatakta devam ettim.Akşam 12 ye geliyordu.Yönetmeni arayıp yarın için izin istedim.Kabul etti.

Dinlenmem,ruhumu dinlendirmem gerekiyordu.Yine düştük çukura...Bakalım bu sefer önce kim çıkacak...Issız olmayacak kadar ıssız bir yerdeyim...

Tolga dan

Afra nın evine giderek hesap sorma vakti gelmişti....Kapıyı çaldım,bekliyormuş gibi açtı hemen.Kolundan tutarak içeri sürükledim.tükürür gibi bağırmaya başladım.

Tolga:Senin derdin ne lan senin derdin ne?

Afra:SENSİN SEN!

Tolga:Ben senin derdin felan değilim ben Hande ninim.O da benim!SOK ŞUNU ARTIK O KAFANA.TANIŞALI DAHA 1 HAFTA OLDU VE SEN BU YÜZSÜZLÜĞÜ YAPACAK KIVAMA GELDİN ÖYLE Mİ?

Afra:Bende sevdim,ben sevemez miyim?İlla Hande diye bir şey yok!

Tolga:VAR ULAN VAR,BENİM HAYATIMDA SADECE HANDE VAR...BİR ÖMRÜ BİN YILA BÖL YİNE HANDE ÇIKAR...NE DOĞRU NE YANLIŞ HEPSİ HANDE...BOŞ ŞEYLER GEÇER GİDER O KALIR SEN DAHA OLMADAN GİDERSİN.ONSUZ GEÇMEZ 1 ÖMÜR.YETERSİZ KALIR KELİMELER GAMZELERİNE,KOCA GÖZLERİNE,KOKUSUNA SEN BENİM PARTNERİM DIŞINDA BİR ŞEYİM DEĞİLSİN.FİLM MİDİR NE BOKSA BİTER BİTMEZ SİKTİR GİT HAYATIMDAN...

Kapıyı çarpıp kendi evime gittim.Yine kokusu olmadan uyumak..Daha doğrusu uyuyamamak...Neden zor bu kadar,çok aşık olduğum için mi yoksa benim olduğu için mi...

Hande den

Sabah 4 te uykuya dalmıştım...Öğlen 12 şuan ve ben son 2 saatir anlamsızca boş duvara bakıyorum...Onsuzluk mu sonsuzluk mu?Bu hafta 2.sevişmemizde söylemişti bunu ve sabahtan beri bunu düşünüyorum.Bir yanım kabul edemiyor o bakışlarını diğer yanımda diyor ki"o sadece sana ait ve öyle kalacak;Tolga böyle bir şey yapmaz..."inanmak istiyorum o tarafıma ama...Neden tam olarak emin olamıyorum nedeni ise...Bende bilmiyorum...Burcu arıyordu...Bu 15 dakika içinde 19. Arayışı evet saydım...Açtığım gibi bağırmaya başladı.

Burcu:NERDESİN SEN HE MERVE YOK GELMEDİ İZİN ALMIŞ DEDİ!AKLIM ÇIKTI TELEFONU AÇMAYINCA...

Sabahtan beri tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Hande:Ben çok kötüyüm Burcu.

Hıçkırıklarımın arasında yuttuğum harflerle kurduğum cümle karşısında Burcu telaş yaptı.

Burcu:Nerdesin sen?Evde misin?Geliyorum,hemen geliyorum...

Telefonu kapatıp ağlamaya devam ettim.Böyle kaç dakika geçti bilmiyorum kapının çalmasıyla aşağı indim...Kapıyı açtım ve mors olmuş göz altlarımla karşıladım Burcu yu.Kapıyı kapatıp boynuma sarıldı.

Burcu:Kardeşimmm,yine ne oldu Tolga yla...

Elini tutup odaya çıkardım..Yatağa oturup burnumu hunharca silmeye başladım...

Burcu:Derhal anlat şunu!

Hande:Dün akşam siz gittikten sonra tolga ya mesaj geldi.Afra pisliğinden.Tolga da zaten gözü var...O gün set çıkışı mesaj attı evde yalnızım korkuyorum diye.Bizde bakmaya gittik.Yüzsüz ya bide Tolga ya evi kontrol ettirdi.O sırada odasına kamera yerleştirmiş...Tolga da oraya girdi sanırım...İç çamaşırlarını yatağın üstüne koymuş eşeğin dölü...Dün videoyu attı.Tolga nın bakışını görmen lazımdı iç çamaşırlarına...Benimkilerin aynısı çamaşırlar..Yıkıldım Burcu...Tolga ben kendimi odaya kapattığımda 1 saat boyunca tam 1 saat boyunca ben ağlarken kapının arkasından beni ikna etmeye çalıştı.Sonra yere çöktü ve "Seninkilerin aynısıydı yemin ederim...Sen bunları giydiğinde ortaya çıkan muhteşem vücut gelmişti sadece aklıma yemin ederim..."dedi...Bilirim ağlayamaz o bu zamanlarda dedim ki"Bırak o göz yaşlarını,okyanuslar ağlasın...Ağlasın ki okyanustaki balıklar özgür kalsın,başka yerlere aksın..."Dünden beri çok kötüyüm Bur-cuuğğğ..

Tekrar hönkürerek ağlamaya başladığımda Burcu da bana eşlik etti.

Burcu:Handehh yapma nolurr bak bende kötü oluyorum kardeşihhhmmm.Hem tolga yapmaz biliyorsun...Lütfen üzme kendini ez azından dinlehhğğ onuhhh..

İkimiz beraber hüngüre hüngüre ağlayarak neredeyse günü tamamladık...Sanırım haklı onu dinlemem lazım...

Hadi yine iyisiniz...892 kelimeeeelik bölüm yazdım hfhfhf...Seviyom sizi.😚😚😙😘😘Hem ağlamaya yeni bir tarz getirdim djdhhd

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin