Ölürüm Sana+18

10.5K 46 38
                                    

Yaptığım işten sonra yatak örtüsünü yorganı morganı her şeyi attım makinaya...Üstümü toparlayıp Tolga yı beklemeye başladım.

O sırada İrem aradı.

İrem:Aloo!Bebeğim...Nasılsın?Burcu bahsetti biraz..

Hande:Yaa evet ama barıştık İrem..Biliyorsun zaten biz hep böyleydik.

En sevdiğim kahkasını atarak yanıtladı.

İrem:Amaann sizin ilişkinize akıl sır ermiyor vallaha.Neyse bebitom iyi geceler sana.

Hande:İyi geceler aşkım..

Birbirimize öpücük atarak kapattık telefonu..Düşünüyorumda   İstanbul a geldiğimden beri gerçek dostlar edinmiştim...İlk geldiğim zamanlarda yediğim kazıklara bakarsak..Okulun başlarında samimi olduğum bir kız vardı..Daha ünlü değildim o zamanlar çok.Sette arkadaşım da vardı.Bir gün 3 ümüz buluştuk..Sonra bunlar sürekli beraber takılmaya başladı...Unuttular beni...Benim sayemde tanışıp bensiz takılıyorlardı...(burcu ve merveye selam olsun djhfd burda öyle bir şey yapmayacaklar..merak etmeyin.)

En iyi kazıktır bu cidden hayatımda yediğim...Tolganın kinden sonra...Küçük Tolga kazık kadar..Küçüklüğü sorgulanan bir küçük Tolga..

Kapının açılma sesi ile irkildiğimde Tolga nın sesi ile yeniden huzur bulmuştum.Koşarak yanına indim merdivenlerden.Boynuna yapıştım.

Hande:Sevgilimmm,hoş geldin:)

Diye boynuna fısıldadım...Belime sıkıca sarılarak yanıtladı..

Tolga:Bebeğim...Hoş bulduk.Çok özledim seni..

Hande:Bende seni..

Diyerek terden dolayı tuzlu boynunu emmeye başladım.Elleri belimden kalçalarıma kaydı ve sıkmaya başladı.

Tolga:Sevgilim..Ahh.Duş alıp geleceğim hemen..

Hande:Beraber alalım...

Boynundan kulağına doğru yol aldığımda teklifime cevap verdi.

Tolga:Önce ben duş alayım sonra hallederiz birbirimizi.

Duyduğum cümleyle kıkırdayıp son kez sarıldıktan sonra bıraktım.Odama gidip üstünü çıkarıp duşa girdi.Bende makinaya attım kıyafetlerini.Daha sonra üstüme uygun bir gecelik aramaya başladım dolabımdan....Beyaz bir gecelik ve altına siyah iç çamaşırlarını giydiğimde saçımı düzeltip kokular sıktım..Ve beklemeye koyuldum.Sonunda banyodan çıktığında altına sardığı havluya kaydı gözlerim...

Hande:Neden giydin?

Tolga:Neden giymeyeyim?

Hande:Ee birbirimizi halletmeyecek miydik?

Hoş kıkırtısı kulaklarıma dolduğunda yanıma gelip konuşmaya ve öpmeye başladı.

Tolga:Sen bugün beni mi izledin?

Yüzüm anında kızarırken başımı önüme eğdim..Ve cevap verdim...

Hande:Sen nerden biliyorsun?

Tolga:Kuşlar söyledi :)Umarım çok etkilenmemişsindir bebeğim..

Kendi kendime mırıldandım "Ne demessin....Öldüm be adam..."

Daha fazla uzatmak istemediğim için açıkça ve nasıl oldu bilmiyorum utanmadan söyledim.

Hande:Etkilendim...Kendi işimi kendim hallettim.

Yüzüm tekrar aşağı inerken donuk ifadesini silip kahkaha atmaya başladı.

Tolga:Ölürüm sana.

Başımı kaldırıp dudaklarımı nazikçe öpmeye başladı.En sevdiğim tat yeniden damağımda dolanırken ayırdı bizi.

Tolga:Benden habersiz izlediğin için sana ceza veriyorum.

Ağlar gibi baktım suratına.

Hande:Ama öğrenmişsin işte..Yaaa Tolga ya..Ağlıycam ba...

Tolga:Kendi işini birde gözümün önünde hallet..Cezan bu.

Hande:Hı?

Tolga:Benim karşımda yap aynısını?

Hande:Sapık mısın?

Tolga:Sence?

Sırıtarak suratıma baktı.

Hande:Bende adamına sordum..Ya ama Tolga utanırım ben.

Tolga:Sen mi utanacaksın...Ben seni çok iyi biliyorum her yerin ezberimde...Utanmana gerek yok ki! Ben seni çoktan ezberledim kadın..

Yüzümde oluşan tebessümle dudaklarına uzanıp geceliği çıkarmaya başladım..Bana yardım ederken sıra sütyene gelmişti.Elini arkaya atıp açtı kopçasını.Sessizce göğüslerime yumulduğunda ona daha çok yaslandım.Birini emip birini yoğurduğu zaman bende altımı çıkarmaya başladım.

Sonunda çıplak kaldığımda sessizce inledi.Islanan uçlarını yoğurarak kuruttuğunda kızdım ona.

Hande:Yaa niye kurutuyorsun ama!

Tolga:Yapayım mı tekrar.

Ben yanıt vermeden tekrar emmeye başladığında cevabı anca verdim.

Hande:Ahh evet..

İki ucunuda özenle ıslattığında tekrar seslendi.

Tolga:Hadi başla!

Hande:Peki..

Yatağa uzanıp utangaçlığımı atmaya çalıştım.Tolga tam karşıma geçip izlemeye koyuldu...Bacaklarımı ikiye ayırıp ellerimi yavaşca kasıklarıma doğru yola çıktım.Bir elim kasığımı ovarken bir elim ise kadınlığımı ikiye ayırmış gelgit yapıyordu aşağı yukarı.Gözlerimi kapatıp inlemeye başladım...Bir süre sonra Tolga yi tamamen unutup kendimi parmaklamaya başladım..Hızlı gelgitlerim hazzımı arttırırken kasıklarımdaki ellerimi çekip göğüslerime götürdüm...2 parmağım birden içime girip çıkarken daha fazla dayanamayacağımı anladım...Kasıklarımdaki elimin yerine Tolga nın elinin gelmesi...Ahh şuan kayboluyordum yavaş yavaş dünyadan...Elim yerine onun eli ovuştururken kadınlığımın üstü ile kasığımın altındaki bölgeyi yalamaya başladı.Ağzı açık bir şekilde boşalmamı bekliyordu...Dayanamayıp tam ama tam ağzına boşaldığımda çığlıklarım sona ermiş bir sekilde kendimi yatağa gömdüm...

Tolga doymamış şekilde tekrar kadınlığımı yalamaya başladığında kafasını yakalayıp daha çok kendime bastırdım...Ne istedigimi anlayıp daha hızlı yalamaya başladı.İnlemelerim yeniden çığlığa dönüşürken göğsümü sertçe sıkmaya başladı..Ve beklenen an bir kaç öpücük daha bırakıp havluyu üstünden atıp sertçe içime girdi...Ben tam gelecekken bunu yapması her şeyi bitirmişti..Gelgitleri sırasında yeniden gelen kalp krizi ile çarşafları sıkmaya...Tolga nın sırtını çizmeye başladım...Son sözlerimiz ise şunlardı...

Tolga:Ölürüm sana!

Hande:Gözlerinde kaybolmak istiyorum...

Evet arkadaşlar selam!Hayırlı cumalar ndjjd cuma cuma cenabetleştik yine ama yarın ramazan başlıyor sanırım +18 son bölüm bu ay fjhf yada iftardan sonra yazarım cenabetlikleri bilmiyorum neyse şunu bilin bu aralar son sınavlar var ve çok aktif olmayabilirim. Haberiniz olsun:))Sizi seviyorummm.

😍😍😘😘😘

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin