Bundan sonra Tolga abim..Sende ablamsın..

4.9K 43 34
                                    

Tolga:Hande..sevgilim hadi kalk..Daha hap alacaksın setin var ayrıca bugün..hadi..

Hande:Günaydın..

Tolga:Günaydın bebeğim...Şimdi dikkatli ol..Canın acıyabilir..Tamam?

başımı salladığımda ters düz yaparak beni altına aldı ve en yavaş şekilde içimden çıkmaya çalıstı.Canım yanmıştı fakat öyle çok can alıcı değildi.

Hande:Şimdi ilk önce yolda giderken hapları alırım..Sonra set zaten..Sen ne yapacaksın?

Tolga:İşte bi kaç kişiyle görüşmem lazım haftaya Salı istemeye geliriz herhalde.

Gözlerimi kocaman açarak dudaklarımı ısırdım.

Hande:OLEEEYYYYYYYYY!!!!

Tolganın kucağına atlayıp yatağa düşmemizi sağladım.Çok sevinmiştim..Ama çoook...

Hande:Seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum mavişim benim..

Yanaklarından tutarak dudaklarını hırçınca emmeye başlamıştım.Dün gece enkaz olan ben bu sabah yerimde duramayacak durumdaydım..

Tolga:Bende seni seviyorum...Her şeyim...

Daha sonra beraber duşa girip çıkmıştık.Dudaklarından tutuklu bir öpücük alıp isteğimde bulundum.

Hande:Üstümü giydirsene...

Tolga:Giydiririm.. :)

Ayağa  kalktığımızda omuzlarıma öpücük kondurarak yerdeki sütyene eğildi.Alıp geri kalkarken göğüslerimde durarak biraz emdikten sonra yavaşca giydirdi.Ve kopçasını taktı.Yeniden yerden alt çamaşırımı alıp giydirirken kadınlığımın dudaklarını emerek giydirdi...

Haftaya Salı akşam 8

3 saattir sanki istenmeye gelinen ben değilmişimde annemmiş gibi telaşlıydı.İkide bir gelip "hazır mısın?" "ne yapacaksın gelince onlar?Ellerini öpüp hal hatır sor kibar ol" "Tolga oğlum la öyle çok cilveleşmeyin şimdi." "Kıyafetinden emin misin?" "Saçın hazır mı?" gibisinden soruyordu.Neyseki şuan beni rahat bırakmıştı.Mutfakta kahve hazırlıyordum.Ve tekrardan annem yanıma geldi.

Aylin:Ne bulursan kat Tolga nınkine!

Hande:Niye?Çocuğu öldürecek miyiz anne?

Aylin:Adet böyle kızım!Koy sen!Olmaz bir şey!

Hande:Sadece tuz atarım...Zehirleyemem kocamı!

Aylin:Diline bak gamzelinin evlendiniz daha sanki!

Hande:Tarihi bile belirledik ohooo!!

Gülerek yanıtladı.

Aylin:Aman kızım ne diyeyim..Sen kahveye koyda bir şeyler gerisine karışmıyorum!

Gülümseyerek kabul ettim.Sadece tuz koyacaktım..Sevgilimin ölmesini istemem.

Tek tek dikkatlice kahveleri dağıtıp yerime oturdum.Tolga yı dikkatle izlerken kahvesinden bir yudum aldı ve yüzünü ekşiterek dikkat çekmemeye çalıştı.Bunu gördüğümde annemle kıkırdamıştık.

Gül Sibel:Efendiimm...Buraya bildiğiniz gibi hayırlı bir iş için gelmiş bulunmaktayız..Gençler birbirini sevmiş..Bizede sadece sizde sizden istemek düşer..Allah ın izni Peygamberin kabriyle bizede sizden istiyoruz.

Kaya:Tabi...Onlar sevdiyse yapacak tek şey budur..Verdim git-

Babamın lafı dışardan gelen silah sesi ile kesilmişti.Alel acele dışarı koşuşturduğumuzda kapıda gördüğümüz manzara kanımızı dondurmuştu.Dilan ın elindeki silah yerde vurulmuş şekilde yatan Afra ya bakıyordu.Ben çığlık çığlığa bağarmaya başlamıştım.

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin