Mavinin HanTol Hali

2.7K 32 29
                                    


Mavinin HanTol Hali Evettt... AlSel'le başladı bizim hikayemiz... Bakışlarla, öpüşlerle, hüzünle, sevgiyle, en önemlisi de aşkla devam etti... Kim bilir belki bizim tahmin ettiğimizdende fazla bir ateşle seviyorlardı birbirlerini... Hortumlar, fırtınalar, seller, alaboralar... hiçbirinin yenemeyeceği tutkuyla... Biz umut ettik... Ne demişti uzaydakı mavi gözlü çocuk : Umut var, umut hep var! Biz hep bu sözün gerçekliğine sığındık... Hep bu sözle umut ettik... Bu sözle yaşamayı öğrendik... Ali Mertoğlu dedik, bir bildiği vardır dedik... Ona güvendik... Sözüne güvendik... AlSel bize ilk adımımızı attığımız yolda nasıl ilerlememiz gerektiğini öğretti. Belki bu masalın başrolleri bile bunu aşkın HanTol hali olarak yaşatamadı ama AlSel hali olarak kalbimize kazıdı. Tabii ki HanTol'dan vazgeçmiyoruz... Gene ne dedi Tolga: Vazgeç Gönül... bu şarkıyı da o yaşattı... HanTol'u, AlSel'i şarkılarla yaşattik...Ama hep biz üzüldük... Çünkü biz AlSel değil hep HanTol istedik... AlSel zaten bir efsane unutamaz kimse... Ama hep bizi üzdü mavi gözlü çocuk... Kendisi dedi hepsini, biz ona güvendik... Sabrettik, sabrettik... biz hep bekledik... hiç sıkılmadık beklemekten... ama onlar bizim bu çabamızdan sıkıldılar... Hande sesini çıkarmadı Ekin ile sevgili olmasına rağmen ama Tolga hep gizli gizli işlerimize burnunu soktu... Önyargı falan yok... Hani nerde o uzaydaki mavi gözlü çocuk... hani o saf, temiz kalpli Selin Yılmaz'ı çok seviyordun... Tamam onu sevdin ama onu severken bize öyle kaptırdın ki... biz hanginize aşık olacağımızı şaşırdık ve AlSel'e aşık olduk... AlSel bir yere kadardı biliyorduk... Bu yüzden devreye HanTol girdi... HanTol'un AlSel'den daha efsana bişey olacağını düşünüyorduk... yanılmışız... O uzaydaki mavli gözlü çocukla Tolga Sarıtaş çok farklıymış... Hani demişti ya Hande'm Ali gibi mi Tolga gibi mi? Kesinlikle Ali gibi... Başta Ali'ye kimimiz sinir olduk Selin'in canını çok yaktı ona deli aşık olmasına rağmen... Ama sonunda hep mutlu son vardı... Ama HanTol'a da böyle yapıyorsun be Maviş! Çok seviyorsun belki ama (umut ettiğim için öyle diyorum) canını yakıyorsun belki de Hande'nin... Hande'nin değilse bizim... Ama AlSel, Uzay Fandom nasıl mutlu sonla bittiyse HanTol'da öyle bitecek abi! Siz oyun karakterlerine aşkın en fırtınalısını yaşatmayı biliyorsunuz ama... HanTol'a yaşatacaksınız (umut eder)... Söylemiş bi kere Ali Mertoğlu... Siz yaşatmazsanız biz yaşatırız... HanTol'dan vazgeçmeyeceğiz... Kalbim başından beri Hande için atıyor böyle devam... yani Hande'yi unutamam... unutursam kalbim durmuş demektir, ölmüşümdür... Uzay Fandom her zaman mavi, her zaman umutlu...


He birde twitter de #tolgasaritaş  şunu gördüm ;

  "Tolga diyor ki, ben memnunum partnerimden. Ben memnumsam beni seven herkes destek olur, köstek değil"

Tolga ne zaman dedi acaba?

Tama memnun olabilir ama diziyi zaten UZAY FANDOM ayakta tutuyor yani biz...Tolga nın fan çoğunluğu biziz ve bizi kaybederse canı yanar...7 bölüm olmuş,49 gündür nerdeydi instaad takip etmede hepsini bu Aybüke ye hakaret olayından sonra oldu...Vicdanı tuttu....Dediğim gibi biz hep "TOLGA DEĞER VERİYOR HANDE YARALIYOR ASIL BİZİ"diye düşündük ama her şey tam tersi...



Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin