Sensin Benim En Derin Kuyum

5.6K 50 35
                                    

Tolga dan 4 gün sonra

O siktiğimin kızı yüzünden hayatım mahfoldu.Kendi mi yaptı,eğer yaptıysa Hande nin numarasının onda ne işi vardı.Ya da kim tarafından iş verildi de bunu yaptı,anlayamıyordum.Ben her şeyi yoluna koymaya çalıştıkça,duvarların arasından sıyrılmaya çalıştıkca,daha da kapanarak beni sıkıştırıyorlardı,en son ezilip can vermekten korkuyordum işte...

4 gündür ne yapabilirim diye düşünmekten kafayı yemiştim.Hande nin yüzünü bile göremiyordum.4 gün önce hergün ona sahip olurken şimdi  o koca gözlerini bile saklıyordu benden.

Cuma ya 4 gün kalmıştı.(ne kadar 4 var dimi illuminati jdhdh)

Ama benim tadım tuzum kaçtı tabii.Hande şimdi bana saydırıyor,o pislik herif yüzünden burada ağrı çekiyorum diyordur.Oysaki ben orda olsam ona her dakika masaj yapardım....

Ama bende Sarıtaş sam Hande me kendimi ispat edeceğim.Hande Sarıtaş bana inanacak.

HANDE DEN

4 gündür evden çıkmamış depresyon yaşıyordum.Rahşan tatilinden dün dönmüştü,bugün uğrayacaktı yanıma o yokkende her şeyi ayarlamıştı zaten.Aşk Laftan Anlamaz kesinlikle onun fikriydi.Ağrılarıma gelince bugün en az şiddeti yaşıyordum,eskisi gibi değildi.Bidaha asla böyle yapmayacağım diyeceğimde artık yapacak kimse yok.Sensin benim en derin kuyum,bak buda benim en kötü huyum.Sensiz yaşayamıyorum,nefret etmek istiyorum edemiyorum,elinde 1 kanıtın olsa sadece 1 kanıtın "Ben mevlana değilim gelme" demiycem valla bak.

Ama ispat lazım bana Tolga,küçük de olsa ispat.Beni ne kadar sevdiğini,severken bunu yapmayacağını biliyorum ama....

Gözyaşlarım yine yanaklarıma hızla hücum ederken kapı çaldı.Ağlayarak açmaya gittim.Rahşan karşımda bana korkuyla bakıyordu.

Rahşan:Handee nooldu?

Ağlamaya devam ederken odama koştum.Oda peşimden koştu.

Rahşan:Anlat her şeyi anlat çabuk.

Hande: Hata denilecek,ama benim en doğru hatam denilecek bir şey yaptım ben.Sana anlatırım ama kimseye anlatma nolur çok utanıyorum zaten sana bile anlatmaya.

Rahşan:Tatlım endişeleniyorum ama.

Hande: Sen tatildeyken ben kaza geçirdim.

Rahşan:Ne??Benim neden haberim yok he neden?

Hande:Sakin ol bir şeyim yok.Daha sonra aradan 2 ay geçti.Biz Tolga yla yine yakınlaştık,eskisi gibi olduk,yeniden sevgili olduk ve...anla işte Rahşan.Bir şeyler oldu aramızda.Geri dönülmez bir yol.

Rahşan gözlerini belertip bana bakıyordu.

Rahşan:Sen hamile misin?

Hande:Tabiki hayır korunduk hep.

Rahşan:Peki bunu yaptığın için mi pişansın?

Hande:Hayır sevdiğim adamdı sonuçta,hala da öyle ama 4 gün önce bana bir fotoğraf geldi.Tolga yla bir kız öpüşüyordu.

Telefondan bulup gösterdim fotoğrafı,

Hande:Tolga dediki kız onla foto çekmek isteyince Tolga kabul etmiş kızda aniden dudakların yapışmış,ama Tolga onu hemen itmiş.

Rahşan:Handecim,bitanem biliyosun hatta sen Tolga yı benden iyi tanıyorsun,o ekin gibi değil,sana asla böyle bir şey yapmaz.

Hande:Biliyorum..

Rahşan:Ee o zaman?

Hande:İnanmak istiyorum,ama kanıt yok hoç birşey yok kafam çok karışık.

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin