Böyle biraz biraz +18 var ama biraz djdjjf
1 Hafta Sonra
Annem gil bugün kendi evlerine gideceklerdi.Her şey nerdeyse yoluna girmiş,sıkıcı sistem düzelmişti.Dün dizinin 2.bölümü yayınlanmış,ailece izlemiştik.Tolga ya gelirsek..Kelimeler yetmez diyorum.Saçlarını kahverengiye boyatmıştı.
Neredeyse tüm hafta yemeğe bize gelmişti.Yemek bittikten sonra üstümü değiştirme bahanesiyle dişimi fırçalayıp zaman geçirerek Tolga yı bekliyor.Geldiğinde oda dişini fırçalıyor..Ben onu izliyordum..Bazen ellerim yasaklı yerlere kayıyor..Dilim artık iyice belirginleşen karın kaslarında geziyordu.Tuvalet benim değil mi?Dayıyordum duvara..Tabi ailem olmasa..En fazla 10 dakika süren bu şey bile bu denli huzur veriyordu bana..
Her gece hala hediye ettiği resimlerimizin olduğu duvara bakarak ve hafif müzik sesi uyuyordum..Onun şarkıları..Huzur bulduğum adam...
Bugün onunda seti tam olarak başlamıştı..2 hafta olmuş ve 16 kilo vererek neredeyse yok olmuştu..Bende iyice zayıflamıştım..Yine tamamlamıştık yani birbirimizi.Magazini bir sürü fotoğraf ile zengin etmiş..Fando mu göklere çıkarmıştık..(hıhı..)
●●●●●●●●●●●●●●●Babamları uğurlayıp içeri kendimi attım.Cidden yorulmuştum..Kendime içecek bir şeyler koyup sarhoş olmaya başladım.Arkadan liste yaptığım döngü olan Tolga mın şarkılarına eşlik ediyordum.Daha sonra sırada yabancı şarkılar vardı.
"VAZGEÇ GÖNÜL VAZGEÇ SESİNİ DUYAN YOOOOOOĞĞĞKKK"
"O AN FISILDA DUVARLARA ADIMIĞĞ"
"OLACAKLAR SENSİZ OLSUNNNNN"
"AĞĞHH BUĞĞ BEĞĞNNNN"
VE SON OLARAK...
"BİN BIÇAK SIRTIMDA BİNİYLEDE ADAŞŞIN.."
Sesim sonlara doğru kısılırken gözlerim yavaşca kapandı..
●●●●●●●●●
Tolga:Sevgilim?
Tolga:Hande..
Yanağımı hafifçe sağa sola savuruyordu.
Tolga:Handeeee..
Birden yerimden sıçrayıp bağırdım.
Hande:Old suitcase, clean get away,
I’m the one who takes the blame again.
New but the same lies,
I feel like a victim of the dollar sign.All these years on my own,
Fight my fight all alone.
‘Till you came,don’t you know don’t you know?Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife.
Take a shitty day,
And make it alright.
Yeah Alright.Oh in every circumstance,
Yeah you make the difference.
Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife..Tolga:Hande sen iyi misin?
Hande:Sus bi yağğ.
Hande:This bad taste,this headaches,
Wake up on the floor again.
Ah yeah.My torn dress,these failed tests,
Soon they’ll be erased.
All these years on my own,
Fight my fight all alone.
‘Till you came,don’t you know don’t you know’Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife.
Take a shitty day,
And make it alright.
Yeah Alright.Oh in every circumstance,
Yeah you make the difference.
Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife.And i get so lonely,
I can’t make it on my own.
And i need to call ya,
Can you come to my chateau?Tolga:Cidden delirme Hande.Gel buraya ya senle niye uğraşıyorum ki?
Beni kucaklayıp odaya taşımaya başladı.Bense devam ediyordum.
Hande:Take me in your arms and hold me tight,
Yeah pull me close.
Whisper in my ear,
All i want you to say is;Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife.
Take a shitty day,
And make it alright.
Yeah Alright.Oh in every circumstance,
Yeah you make the difference.
Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife.Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife.
Take a shitty day,
And make it alright.
Yeah Alright.Oh in every circumstance,
Yeah you make the difference.
Baby,you are the highlight of my lowlife,lowlife.Beni yatağa attığında kendime gelmiştim.
Hande:Ne lowlife i ya?
Tolga:Ne bileyim ben delirdin falan heralde?
Hande:İyi de ben en son seni dinliyordummmm....Ayrıca boşver sen gelsene buraya.
Zaten yakın olduğundan yakasından çektiğim için dibime girmişti iyice.
Tolga:Sefil hayat he?Yaramış sana...
Elini aşağılara doğru uzatırken sarhoş olduğumdan unuttuğum şeyi hatırladım.
Hande:Tolga dur!
Tolga:Ne?
Hande:Hastayım..Olmaz.
Dudaklarını dudaklarıma kapattı.
Tolga:Olmaz bir şey...
Hande:Sen manyak mısın?Hastayken ilişkiye mi girilir yaaa?Başım..Başım ağrıyor Tolga..Yatmak..Yatmak istiyorum.
Tolga:Bari göğüslerin..Onlardada kan yok değil mi?
Başına hafifçe vurarak güldüm.Kaşlarımı yukarı kaldırıp yanıtladım.
Hande:Cık.
Kıyafetimi çıkardığında göğüslerim sığmadığı sütyenden çoktan fırlamıştı.
Tolga:Seni seviyorum..
Göğüslerime bakarak söylediği şeye güldüm..
Hande:Onlarda seni seviyor.. :)
2 eli ile avuçlayıp dudaklarıma uzandı.Uçlarını yavaşça sıktığında ağzına inledim.
Hande:Onları sevmeni seviyorum..
Tolga:Önce sana sonra onlara aşığım.
Sol göğsüm dudakları ile kapandı.Elim ile saçlarından kendimi bastırdığımda kedi yavrusu misali emerken söyledim.
Hande:Saçların geri gelecek mi mavi?
Tolga ağzı dolu olduğundan başını salladı sadece.
Hande:Güzel...
Diğer ucum da büyüdüğünde avucu içinde ağza alınma sırası ondaydı.
Hande:Sabaha kadar emmeyi planlamıyorsun değil mi?
Tolga:Tamda onu planlıyorum..
Gülümseme ile bende gaza gelmiştim.
Hande:Em ya valla..Yala hatta...Arsız oldum zaten iyice..Göğüslerime istediğini yap anasını satayım...
Woww yine meşgul bir yazar 🙁Sorry prensesler..Biliyorum çok bir şey olamadı ama..Affola ve kapak için aşkıma çok teşekkür ediyorum 😍😍😍Sevirem seni pikacuu handetolgamertoglu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Karanlığı//Hantol +18
Fanfic"Ben olmasam sen ne yaparsın?" "Sen olmasan bende olamam" "Bİrazdan sana ilk defa dokunacağım" "Evet bana gerçek anlamda ilk defa dokunacaksın" "Seni seviyorum Karım..." "Seni seviyorum Kocam..."