Gamzeli

4.9K 53 17
                                    

O da banyodan çıkıp geldi.

Tolga:Dua et Rahşan var daha ateşim sönmedi.

Hande:Benimde sönmedi daha ateşli istiyorlar(selam canımcıklarım).

Uzanıp öpüşmeye başladık.Kapı tıklanınca ayrılan taraf olmuştum.

Rahşan:Tatlım,hadi gelin Burcu nun dizi başlıycakmış.

Hande:Geliyoruz.

Ben saçımı kurutup aşağı inerken Tolga bende olan kıyafetlerini giyiyordu.

15 dakika sonra o da gelip yanıma sokuldu.

Rahşan:Ee nasıl barıştınız.

O sırada kapı çaldı.

Tolga koşup kapıyı açtı.Biraz sonra karşımda Burcu yu elinde cipslerle gördüm.Koşup boynuna atlarken Tolga enkazı önlemek adına cipsleri elinden aldı hemen.

Hande:Aşşkıımmmmmm.Canım ikizim hoşgeldin iyi ki geldin.

Diyerek yanağına sulu öpücükler kondurdum.O da aynı işlemi uyguladıktan sonra Tolga mutfaktan tabaklarda cipslerle geliyordu.

Hande:Harikasın hayatım.

Burcu:Siz ne ara barıştınız ya?Hem saçların harika olmuş bitanem.

Hande:Bu ara işte napcan barıştık işte.Sende harikasın.

Hande:Ayy ama ben seni çok özlemişim ya.

diyip sarıldım.

Tolga arkadan kulağıma fısıldadı.

"Beni bile bu kadar özlemedin..."

Burcu buna kıkırdarken Rahşan pür dikkat reklamı izliyordu.

Dizi başladığında bizde cipsleri yemeye başladık.Bitene kadar kimse çıt çıkarmadı inanır mısınız reklam arasında bile konuşmadık yani.Ben reklam şarkılarını mırıldanırken Tolga saçımla oynuyor,Burcu ysa telefonda oynuyordu.Rahşan yine telefonla konuşuyordu.

Bittiğinde evde bir alkış tufanı koptu.Burcu yu salmayacaktım ama gitmek zorunda kaldı annesi arayıp işi olduğunu söyledi.

Hande:Sen gitcek misin?

Tolga:Kalma mı ister misin?

Hande:Kıçın kalkmak istiyor galiba.

Tolga:Evet senin o yanaklarına doğru mesela,gamzeli.

Hande:Müsaitsen kal.

Tolga:Hemde fena müsaitim.

Elini tutarak yukarı çıkardım.Odaya girip kapıyı kapattığımda dudaklarıma yapışan taraf o olmuştu.Saçlarından asılıp kendime daha fazla yanaştırdım.Elleri t-shirt den içeri kayarak sütyenden bir göğsümü kurtardı.Eliyle hunharca yoğurduğunda adını sessizce inliyordum.

Hande:Seni çok özledim.

Tolga:Ben daha çok..

Bir tanesini ağzına aldığında karnımdaki baskı inlemelerimi çoğaltmıştı.Uçlarını küçük bir çocuk gibi çekiştiriyordu.

Eli rahat durmayıp aşağıları okşarken ben ıslanalı dakikalar olmuştu.Yavaş yavaş kasıklarıma geldiğinde daha hızlı olması için kilodu ben çıkarmıştım.Başını tuttuğum gibi bacak arama gömdüğümde kalçamı avuçlaması,göğüslerimle ilgilenmesi beni dünyadaki en özel insan olarak kılıyordu sanırım.

Tam boxer ini çıkartacakken kapı çaldı.

Rahşan:Hande biraz bakabilir misin?

Lanetler okuyarak seslendim.

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin