Sabahın 4 ünde telefon çalmaya başladı.Ama uyanmak istemiyordum bir türlü..Tolga çoktan uyanmıştı...Beni çağırıyordu bile.Uyanmadığımda dudağıma yapıştı.Biliyor karşılıksız bırakmayacağımı..
Kısa süre sonra uyanıp ayrıldığımızda telefonu açmadan söylendim.
Hande:Çok hainsin...
Hande:Alo?Annecim?Hayırdır?Bu saatte?Birine bir şey mi oldu?
Aylin:Hayır kızım.Süpriz yapmak istedim sana.Kapının önündeyim.
Hande:Kapının önünde misin?
Tolga hemen yerinden fırlayarak üstünü giymeye başladı.
Aylin:Evet bekliyorum.
Hande:Ta-tamam annecim geliyorum hemen duştaydımda.Üstümü giyineyim.
Peki diyerem kapattı telefonu.Tolga üstünü giyinmiş benim iç çamaşırlarımı getiriyordu.
Hande:Annem bu saatte gelmiş :))Hadi aşkım yardım ette çabuk giyineyim...
Çabucak giydirdi beni ve yatağa geri uzandı.Zaten ince bir tişört birde şort giymişti.Ben koşarak indim aşağı.
Hande:Hoşgeldin annemmm.
Diyerek atladım boynuna.Özlemle karşılık verdi.
Aylin:Hoşbulduk annem.
Hande:Keşke haber verseydin önceden.Çok bekledin mi dışarda?Neyse geç de üşüme daha fazla..
Gülerek geçti.
Aylin:10 dakika oldu :))
Hande:Özür dilerim annem.Üstümü giyiniyordum ya işte...
Gülümseyip mutfaga ilerledim süt ısıttım içmesi için.Yanına gittiğimde tekrar konuşmaya başladık.
Aylin:Çok iyi gördüm seni annecim...
(4 saat önce sevişti o yüzden olabilir mi?)
Gülümseyip başımı önüme eğdim.
Aylin:Yarın bu Tolga meselesini ayrıntılı ayrıntılı anlatıyorsun.
Tamam annecim diyerek sütünü bitirmesini bekledim.Daha sonra onu her zaman hazır bekleyen odasına yerleştirdim ve rahat etmesi için her şeyi yaptım.
Aylin:Annecim tamam!Ben seni bu kadar düşünmedim..
Hande:Rahat et istiyorum annem.
Son kez sarıldıktan sonra odaya geri döndüm.Kapıyı kapatıp yatağa ilerlediğimde Tolga üstünü açmıştı.Üstünü çıkarmıştı.Gidip üzerini örtüp yatağa girdim.Yatağa girmemle başını göğüs hizama koydu...Gülümseyerek saçlarıyla oynamaya ve taramaya başladım.
Kulağına fısıldıyordum.Hande:Seni çok seviyorum...Sana ait olmayı,hep sende kalmayı,senin kendini hep affettirmeni..Bütün hallerine aşığım ben...Saçlarına bayılıyorum...Kokuna gözlerine...ama en çok kokun Tolga..Onda beni bağlayan bir şey var gitmeme izin vermeyen bir şey..Seni seviyorum..
Tolga:Seni seviyorum..
İkimizinde son lafı bu olmuştu..Daha sonra uykuya daldık.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Yb gelemeyecek bir nedenden dolayı çok çok üzgünüm ama yarın iftardan sonra kesinlikle gelecek Söz.8.09 iftar 9.00 ve ya 9.30 gibi gelir..Bu bölümün girişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Karanlığı//Hantol +18
Fanfiction"Ben olmasam sen ne yaparsın?" "Sen olmasan bende olamam" "Bİrazdan sana ilk defa dokunacağım" "Evet bana gerçek anlamda ilk defa dokunacaksın" "Seni seviyorum Karım..." "Seni seviyorum Kocam..."