Yavaş adımlarla eve girdiğimde karşımda babam duruyordu...
Ve başlasın maraton..Bakalım bu sefer olacaklar neler?Ya mutlu ayrılacaktık yada yine hüzünle...
Yavaş adımlarla ilerleyerek yanına gittim.Şimdi düşünüyorum da..Aslında babamla geçmiştede pek iyi bir bağlantımız olmadı..Olaydan öncede..
Bir şekilde bana o baba sevgisini vermedi..Benden aldı..Ablama verdi..Benimle ilgilenmeyip..Ablamla ilgilendi..Gamze bunu biliyordu..O yüzden her zaman bana çok şefkat gösterdi ya!!.
Güneşin kızlarını seçmenin bir nedeni buydu işte..Karakterimin sevgilisinin babası da benim babam gibiydi..Sevgi gösteremeyen..İsteyen ama Başaramayan..
Babamın suratına manasızca bakarken kollarını iki yana açarak sarılmamı ümit etti..Dayanamam ki!Gözlerim zaten dolmuş..
Hande:Babahh..
Kollarına atlayarak firar ettirdim göz yaşlarımı..İkimizde dayanamamış ağlıyorduk..Annemse bizim bu halimize ağlıyordu.
Kaya:Seni çok özledim..Kızımmm..
Hande:Babam..
Kaya:Özür dilerim kızım..Hep özür diledim yeniden diliyorum..Özür dilerim.Ahh ah yapmaz olaydım..Sana yeterince ilgi gösteremedim..Gösterseydim..Özür dilerim..
Ellerimi alıp ard arda öpmeye başladı.
Kaya:Çok özür dilerim..
Bir şey diyemedim..İçimden bir ses babamın bu gelişi her şeyi değiştirecek diyordu..Nefesimi çekip göz yaşlarımı silmeye çalıştım.
Hande:Ay hadi baba yeter ağlaş koklaş.
Gülerek devam ettim.
Hande:Yüzümün gözümün morarmasını istemem..Lazım.
Beraber gülümseyerek salona geçtik ben bir lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.Tolga yı aradım.
7. Çalışta açtığında seslendim.
Hande:Aşkım..
Tolga:Koca gözlüm..
Hande:Nasılsın..
Titrek bir nefes aldım.
Tolga:Ağladın mı sen?
Hande:Babam..Geldi..Dayanamadım..
Tolga:Kıyamam sana..
Hande:Tamam ya yeniden ağlamak istemiyorum..
Tolga:Hande..
Hande:Efendim?
Tolga:Ben seni nasıl seviyorum böyle..Canımdan bile çok nasıl başarıyorum..
Hande:Bende seni öyle sevdiğim için olabilir mi?
Tolga:Olabilir :)
Hande:Neyse sevgilim meşgul olma sen..Seviyorum seni..
Tolga:Meşgul edeceksen sen et..Ama sen git baban gelmiş nasıl olsa.Akşam duş alıp gelirim.
Hande:Tolga,Ben sana geleyim beraber duş alıp beraber gelelim.
Kahkaha atarak yanıtladı.
Tolga:Sonra sonra.Bu sıralar biliyorsun canım çıkıyor..
Hande:Biliyorum sevgilim..Görüşürüz.
Hoşçakallaşıp kapattık.Ben yeniden indim aşağı.Yanlarına oturup konuşmaya başladım.
Hande:Ee baba yolculuk nasıldı?
Kaya:Çok şükür olmadı bir şey.
Hande:İyi..İyi..
Aylin:Kızın evlenmek için adımlar atacak senin haberin yok.
Kaya:Ne?
Hande:Ya annee...
Kaya:Tolga mı?
Kafamı sallamakla yetinirken ben annem durmadı..
Aylin:Valla çok iyi çocuk Tolga.Bu devirde böyle iyisini bulamassın.Harika çocuk..
Babamın yüzü asılmıştı.
Hande:Nooldu baba?
Kaya:Yoo.Yok bir şey kızım..
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Akşam olmuş biz muhabbet ede ede günü bitirmiştik..Ablam gelmiş hasret giderilmişti.Yemek için hazırlık yaparken telefonum çaldı.
Tolga:Sevgilim şimdi eve geldim duş alıp geliyorum haberin olsun..
Hande:Ama bende gelseydim böyle masaj yapardım belki sana..
Tolga:Sen gelirsen 2 saat banyodan çıkamayız farkındasın!!
Hande:Farkındayımmm :))Tamam tamam hadi sen gel yeter ki!
Tolga:Tamam:)
Geçen yarım saatin ardından sofra kurulmuştu bende aileme Tolga nın geleceğini haber vermiştim.Kapı çaldığında sevinçle gidip açtım.Kollarına atladım hemen.
Hande:Sevgilim..Hoşgeldinn.
Tolga:Bitanem..Hoşbulduk...
Evde insanlar olduğundan öyle çok kalamadan içeri geçtik.Babamla ilk defa tanışacaklardı.Tolga hemen elini uzattı.
Tolga:Meraba efendim :)
Kaya:Meraba oğlum..Meraba.Geç otur bakalım.
Masaya geçtiğimizde gergin bir yemekti.Babamın her halinden belliydi Tolga dan emin olamadığı.
Ben içeri kahve yapmaya gittiğimde onlarda oturmaya başladı.Gamze yanıma geldi.
Gamze:Ablam..Babam galiba ısınmadı Tolga ya..
Hande:O mu evleniyor sanki!Benim geleceğim ve benim mutluluğum..Hadi çok konuşmada yardım et..
Kahveler hazır olduğunda götürüp servis ettim.Şuan tolga nın hayatında verdiği en büyük sınav olabilirdi..Babamın soruları...
Kaya:Evladım..
Tolga:Buyrun efendim.
Kaya:Sen çok yakışıklısın kızımı aldatma sakın ileride..
Bu soru üzerine hep beraber gülerken babam hala ciddiyetini koruyordu..Tolga:Kendimden bile çok sevdiğim birini,beni kendinden bile çok seven birini aldatacak bir ahmaklık yapacağımı sanmam..Ve asla yapmam..
Yanımda oturduğundan elimi uzatıp elini sıktım..Bana bakarken ise dudaklarımı oynattım..Daha doğrusu oynattık..
"SENİ SEVİYORUM"
Evet biliyorum kısa biraz ama 😕😕Bölümden ve tolga nın yaptığı şeylerden sonra sinirim öyle bozuldu ki hem kurtdereli öldü ben eyleme inanmıyorum hemde hala bilmeyen varsa tolga...Hande ile olan fotosunun açıklamasını değiştirdi..Güneşimiz fotosunun açıklamasını da değiştirdi..DAHA NE KALDI TOLGA?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Karanlığı//Hantol +18
Фанфик"Ben olmasam sen ne yaparsın?" "Sen olmasan bende olamam" "Bİrazdan sana ilk defa dokunacağım" "Evet bana gerçek anlamda ilk defa dokunacaksın" "Seni seviyorum Karım..." "Seni seviyorum Kocam..."