Son Set Günü

24.5K 143 30
                                    

Sondu işte.Son ağlamalar, son mutluluklar,son hüzünlenmeler,son neşeler,son kahkahalar.Canım arkadaşım Burcu yu Berk i ve en önemlisi Tolga yı bu kadar fazla göreceğim son gün.Onun gözlerinde kim bilir birdaha ne zaman kaybolacağım o okyanusları ne zaman bu kadar çok göreceğim.Alt dudağını sömürüken batan bıyıkları,tadı nasıl unutacağım.Evet bir aralar bi ilişkimiz oldu ama benim yüzümden ayrıldık ve neden neydi biliyor musunuz?Tolga beni sette öpmek istedi bende ona bağırdım benim yüzümden aptalım ben aptal.Bunları bi kenara atarsak;Uzay!! Evet Ali nin mavilik ve saçlarına sahip olan yani Tolga nın benim koca gözlerimi alan Uzay.O olmadı bile.Peki Londra alsel orada mutlu olacaktı gerçi hala mutlular,beraber.En önemlisi de ne biliyor musunuz?Sadullah hocanın son kez "kestik" dediği an HAYATIMIN SONUDUR.

Son set gününe kalktım.Canım hiç bir şey istemiyordu kahvaltı yapamadım elimi yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladım duştan sonra.Kapı aynı melodik sesle tıklanınca Tolga olduğunu anladım.Göz yaşlarımı tutamadım.Ağlayarak kapıyı açınca Tolga şok oldu (bende bim fhkfghsh)

Tolga: Hande nooldu sana geç içeri.

Kapıyı kapatıp yanıma geldi.

Hande: T-tolga dizi biti-tiyor.Ben bid-daha sizi bu-bu kadar çok göremem ki.

Tolga saçıma öpücükler kondurarak konuşmaya devam etti.

Tolga: Ne demek o istediğin zaman her dakika görüşürüz görüşürsünüz biz seni seviyoruz biliyorsun.

Tolga: Hadi şimdi git hazırlan çıkalım.

Tamam diyip odama çıktım.

Tolga'dan

Haklıydı birdaha ne zaman görecektim kim bilir onu aramıydı acaba istediği zaman sık sık beraber takılırmıydık derken bir kaç damla göz yaşıma hakim olamadım ama Hande gelmeden kendimi toparlamam gerekirdi.O da aşağı indiğinde arabaya geçtik yol boyunca konuşmadık ama Hande nin sessizce ağladığını biliyordum daha fazla üstüne gitmedim.

Karavana doğru gittim.Berk yanıma geldi.

Berk:Ya kardeşim bu kadınlar niye bu kadar kırılgan Burcu sabahtan beri ağlıyor.

Tolga:Aynı kardeşim aynı.

Hande den

Son sahneydi.Taksiden inip Tolganın boynuna atladım.Dudaklarımız çok az temas etti.Biz o an her şeyi unutmuştuk,umurumuzda olan tek şey kokularımız.İkimizde kokularımızı aklımıza kazır gibi içimize çekiyorduk.Hiç unutmamamak ister gibi.

İşte bu gün hiç duymak istemediğim kelime Sado nun dudaklarından çıkıyordu şu an.

"KESTİK ÇOCUKLAR HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER"

Bu kadar basitmiydi.Bizim için hayır.Burcu ve Berk ayrılmıştı çoktan ama biz hala devam ediyorduk sarılmaya.Ben tabii rimel makyaj falan dinlemeden ağladım.Settekiler bizim bi dönemki ilişkimizi bildiği için ellemiyorlardı.Tolga saçımı öpüyordu.Ayrıldık sonunda.

Tolga:Gel bakalım palyaçoların en minnoşu.Son selfiemizi çekelim.Koca gözlü kız.

Ağlarken kahkaha attım resmen ama bu son lafı benim içimi çok acıtıyordu. Koca gözlü kız demesi içimi hiç bu kadar acıtmamıştı.En hüzünlü gülümsememi gönderdim kameraya .

SONUMUZ BUMUYDU YANİ TOLGA? ALİ VE SELİN KURTULDULAR AMA BİZE BETON DÖKÜLDÜ.EN TEPEDEN.HOŞÇAKAL KOKUSUNA ÖLDÜĞÜM ADAM HOŞÇAKAL GÖĞSÜNDE HUZUR BARINDIRAN HER DAİM GÜVENDE HİSSETTİĞİM ADAM.HOŞÇAKALIN DUYGULAR SİZİ BURADA SONSUZA BIRAKMAK ZORUNDAYIM ONUNLA .HOŞÇAKAL MAVİ VE UZAYI.

MAVİNİN UZAYI

EVET ARKİDAŞLAR İLK BÖLÜMÜ DÜN YAZMIŞTIM AMA SİLİNMİŞ MERAK ETMEYİN AYNI EBHFEV.HASRET GİDERELİM ACICIK HANTOL İLE.HADİN GÖRÜŞÜRÜK.2.BÖLÜM BUGÜN GELİR BÜYÜK İHTİMALLE İŞSİZİM DE NEYSE BYY MUCKKK <3 <3

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin