Çok Güzel Severim

4K 45 18
                                    

Sevdiğim kadının kokusunda bu denli huzur içinde uyanacağım,2 yıl önce sorsanız aklımın ucuna bile gelmezdi,gamzelerine öldüğüm bir kadınım olacağı aklıma bile gelmezdi,ilklerini yaşatacak ve ilklerimi yaşayacağım bir kadınım olması hiç aklıma gelmezdi.Beni hep sevgiyle kucaklayan,annemden sonra en çok seven kişi olacağını,tüm benliğini bedenini sorgusuz sualsiz bana açacak biri olacağı aklıma gelmezdi...

Son 1 saatiir kokusunda sarhoş olurken aynı zamazda 1 saatir ince çarşafın altından belli olan uçlarına dokunmamak için kendi sınırlarımı zorlamam boşunaydı...Saat çoktan 7 ye geliyordu 8 de seti vardı zaten...En güzel güne en güzel şekilde uyandırmakla başlayabilirdim.Elimi önce sol göğüs ucuna yaklaştırdım çarşaf ince olduğu için hissetmemesi imkansızdı,yavaşca ucunu okşamaya başladım,hafif hafif kıpırdansada uyanmıyordu,ya gerçekten uyuyordu yada daha fazla istiyordu.Biraz daha kendimi hissettirdiğimde uyanacağına dair ümidimi kesip normal bir dille uyandırma yoluna gidiyordum.Elimi çekmemle kaşları çatıldı.

Hande:Ama uyanmadım ki daha!

Tolga:Uyanmassan nasıl konuşacaktın.

Hande:Hadi sevgilim devam etttt.

Kahkaha atıp isteğini gerçekleştirmek için yavaş hareketler uygulayarak çarşafı üzerinden çektiğimde yine tüm güzelliği önüme serildi.

Tolga:Siktir!Siktir! Sen nasıl bu kadar güzel ve benimsin kadın!Seni çok seviyorum...

Gözlerimi göğüslerine diktiğimi gördüğünde en güzel melodiyi çıkarıp kıkırdadı...

Hande:Çok sevme,güzel sev...

Tolga:Çok güzel severim...

dedim dudaklarımı ucuyla buluşturmadan önce.Bayılıyorum kadınımın her şeyine,tadına kokusuna birbirimize olan aşkımıza...

Sert darbelerim sonucu kısa sürede geldiğinde biraz daha öpüp koklaşıp hazırlanmaya başladım.Hande de benim parfümlerim ve kıyafetlerimin yedeği vardı.İkimizde hazırlandığımızda mutfakta kahvaltı hazırlayıp yemeye başladık.Televizyonu açıp magazinde biraz takıldığımızda bizi gösteriyorlardı.

"Yeni aşıklar Hande Erçel ve Tolga Sarıtaş kameralarımıza tatlı halleriyle yakalandılar,birbirlerini çok seviyorlar ne diyelim mutlulaklar"

Röpörtajıda yayınladıklarında televizyonu kapatıp dişlerimizi fırçaladık.Hande rujunu sürmeye gidiyordu,tabiki öpücük almadan bırakmazdım.

Tolga:Gel buraya :)

Hande:Nooldu maviş?

Tolga:Beni öpmeden mi gideceksin?

Hande:Yerim seni:)

Uzattığı dudaklarını büyük bir şevkle kabul ettiğimde nefesimizin dayandığı yere kadar devam ettik.Daha sonra rujunu sürüp hazır olduğunda arabaya binip onu sete bıraktım ve Yağız Hoca ile görüşmeye gittim.

Hande den

Sabahın verdiği mutlulukla sete girdim.Önce saç makyaj için oturdum masaya 15 dakikanın ardından rolüme hazırlanıp son tekrarları yaptık Burak la.Biraz normal hayattan konuşmaya başladık.

Hande:Nasıl oldu?Yani sen ve Büşra?

Burak:İşte TKY benim eski dizim,orda partnerdik zaten.

biliyorum anlamında başımı salladım.

Burak:Etkilendim,biz bu sırada baya samimi olduk neyse, ben gece saat 3-4 mesaj attım.İşte anlattım hislerimi felan.O da anında gördü.Ne yazsa beğenirsin?Bende tam seninki gibi bir kayınvalide arıyordum.

Kendimi tutamayıp kahkayı patlattım,beraber gülmeye başladığımızda gözümden yaşlar gelmeye başladı.O da kendini durdurup yarım yamalak devam etti.

Burak:İşte sonra sevgili olduk ve mutluyuz :))

Hande:Bayıldım Büşra ya :)) Tanışalım bi ara...

Gülmekten ağrıyan karnımı ve düzene sokmaya çalıştığım nefesimle yanıtladım.

Burak:Ayarlarız :))Eee sizin nasıl oldu?Tolga yla?

Aklıma ilk tanıştığımız gün geldi...Gülümsedim burukça....Ne güzel günlerdi ne deli dolu...

Hande:İlk gün..Ekiple ilk  defa tanışmaya gitmiştim...Orta salona geçerken görmüştüm ilk defa onu.İçimden ne geçirdim biliyor musun? Allah a o an deli gibi dua ettim onun benim olması için...O mavilerinin benim olması için...Allah duydu beni,çok şükür benim artık :)İlk ben açıldım ona:)

Burak:Hadi yaa?

Hande:Evet:)16. bölüm de oldu...İzlemişsindir belki..Rüzgarıma fısıldama sahnesi...Sahneyi çekerken ben tüm cesaretimi topladım...Dağa taşa uzaydaki mavi gözlü çocuk diye bağıracağıma bilerek ne diye bağırdım sence?SENİ SEVİYORUM TOLGAAAAAA.Hayranları Allah tan o gün almamışlardı sete ve çevresine...Yoksa ohoooo işimiz bitmişti.Tolga böyle uzaylı görmüş köylü gibi bana bakıyor,Sado hoca da aynı set çalışanlarının yarısı hala işiyle ilgileniyor yarısı bize bakıyor...Ama değdi...

Burak:Çok güzel seviyorsunuz ama...

Hande:Çok güzel seviyoruz,Tolga benim hayatım Büşra da senin..

Burak:Büşra benim her şeyim...

5 dakikaya yakın öyle oturduktan sonra Demet abla gelip bizi sahne için çağırdı.Havuza düşme sahnesi mütüşükkkk!!

Zar zor sahneleri tamaladık ve gün bitti...Burcu yu Merve yi İrem i Ege yi ve Özcan ı çıkışta eve davet ettim.Sabahlayacağız dedim ve kabul ettiler küçük bir kaçamağın zararı olmaz...Tolga yı arayıp haber verdim.

Hande:Aloo,sevgilim sana haber vercektim de bugün kızları eve çağırdım sabahlıycaz haberin olsunnn.

Tolga:Ama ben sandım ki!Sabah yarım kalan şey-.

Hande:Son-sonra tamamlarız onu bu gece bizim gecemiz kızlarla aşkım kusura bakma.Seni çok seviyorummm.

Tolga:Tamam...Bende seni çok seviyorum aşkım...

Eve geçip kızları beklemeye başladım hazırlıklar yapıp...

Tolga dan

Akşama kadar konuşup eğitim yaptık.2 hafta sürem var kısaca,2 haftada 16 kilo vermem gerek...Hem sporla hem diyetle hemde Hande ile hallederiz.Madem bu gece kızlarla takılacaklar  bende Sarp ı ve Berk i çağırdım.3-5 pes atarız.Eve geçerken cips abur cubur aldım ve beklemeye başladım.


EVETTTTTT YENİ BÖLÜMMM.KISA OLABİLİR ÜZGÜNÜM :(( ZAMANIM YETTİĞİ KADAR YAZABİLİYORUM...SİZDEN ŞUNU İSTİYORUM PARAGRAF ARALARINA YORUM YAPIP YADA BÖLÜM BİTTİĞİNDE BÖLÜM DEĞERLENDİRME YAPARSANIZ BENİ ÇOOOOOOOOK MUTLU EDERSİNİZ.HATALARIM VARSA ANLAMAK VE KENDİMİ GELİŞTİRMEK İSTİYORUM VE SİZİ ÇOOOKKKK SEVİYORUM HEPİNİZ AŞKSINIZZZZ....

Güneşin Karanlığı//Hantol +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin