Izlazim iz zračne luke i odlazimo prema hotelu. Bit ću u sobi s Melitom. Ubrzo smo došli do hotela. U 17:00 je neki seminar,a u 19:00 idemo na Juventusov stadion. Poslala sam poruku Marku i Mariju da sam došla. Rekli su da poslije treninga pričekam ispred svlačionice pa da idemo na večeru. Trenutno ležim na krevetu i Melita me ubija u pojam.
"Lorena molim te povedi mene."
"Melita ne mogu večeras,neki drugi put""Ajde pliiz,pliiiz."
"Melita daj molim te."
"Plizzz,plizzzz,plizzzz."
"Jesi dosadna."
"Mooolim te,plizz,plizz."
"Kozo ti ne misliš prestati."
"Ne."
"Dobro,dobro ajde moreš ići."
"Ajmee Jelee volim te najnajvišeee."-rekla je i zagrlila me.
"Koja si ti..."
***
Hvala Bogu i ovo predavanje je završilo i idemo u obilazak,točnije na trening. Jako sam uzbuđena,a mogu reći i da je Melita još uzbuđenija.Došli smo na stadion i sjeli na tribine. Oni su ubrzo izašli i počeli trenirati. Pogledom sam tražila Marka i Marija. Ugledala sam Marka i on mene. Nasmijali smo se jedno drugome.
"Ajme Jele je ovaj Buffon zgodan,a tek Khedira. Uhh rastopit ću se."
"Melita molim te."
"Pa kad su zgodni,ne mogu si pomoći."
"Samo nemoj naskočiti na Marija i Marka."
"Valjda neću."
"Samo pokušaj,zažalit ćeš što si se rodila. Nemoj me brukat."
"Dobro,dobro kad sam te ja obrukala."
Ja sam je pogledala onim pogledom ma daj molim te kad nisi.
Trening je ubrzo bio gotov. Ja i Melita smo se uspjeli izvući i otišli smo čekati ispred svlačionice. Prvi je izašao Khedira i moja prelijepa i predivna prijateljica naskočila na njega. Ja sam se sakrila da me netko ne poveže s njom. Kada je završila došla je do mene.
"Melita ti nisi normalna. Smiri doživljaje."
"Dobro dobro. Gdje su više oni."-Melita je uzvapila i oni su se pojavili.
"Ko to nas doziva?"-rekao je Mario,a ja i Melita smo se okrenile.
"Diste ljudi."-pozdravila sam ih i zagrlili su mene.
"Tko je ova ljepotica?"-upitao me Mario gledajući na Melitu.
"To je moja prijateljica,nadam se da ne smeta što je ona pošla."
"Naravno,da ne naprotiv."
Marko je samo stajao po strani i gledao u mene."Hoćemo li otići nešto pojesti?"-upitao je Marko mene dok su se Mario i Melita gledali.
"Ajmo,ali što ćemo s ovim golubovima?"-upitala sam ga.
"Golubovi,hoćemo nešto pojesti?"
"Ajmo."-nasmijali su se i pošli smo prema restoranu. Ja sam išla s Markom,a Melita s Mariom.
Marko se nažalost ozljedio u jučerašnjoj utakmici protiv Estonije. Oporavak će trajati 6-8 mjeseci. Nadam se da će brzo ozdraviti.😢💞
Ako vam se sviđa priča ili ako imate neke primjedbe molim vas komentirajte.💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bezuvjetna Ljubav
FanfictionDjevojka po imenu Jelena slučajno je ubačena u grupu s hrvatskim nogometnim reprezentativcima. Život joj se okreće naopako kad se zaljubi u jednog od njih. Hoće li njihova ljubav biti moguća?